https://www.autoforum.cz/zajimavosti/mrazy-delaji-... ...
"Systém rychle startuje a lze jej téměř okamžitě používat v plném rozsahu"a potom si sadnem do skodovky/seatu/VW a kym system nabehne prejde minuta, pricom ako debil musim odklikavat nejake debilne hlasky. 3-[Vyvojarom od VW nasrat do ruk a tyzden nepustit k vode!
Normovaná spotřeba je asi 13kw/100km při ideálních podmínkách bez klimy a topení.Těch 30 na dálnici takový rozdíl žádný spalovák nemá.
když přepneš počítač na okamžitou spotřebu......, e-soul má spotřebu v průměru 15kW/100km kdežto e-tron dvoujnásobnou. Tych 30kw nebyla průměrná, ale okamžitá . E-tron bych přirovnal k i-pace-taky dokonalé, fungující, ale sakra proč se neprodává kroutí hlavou manažéři
komponenty na etrony vyraba niekolko dodavatelov v SR a rozhodne to nie je prepadak. Naopak, co viem, tak rezervovane kapacity sa niekolko krat navysovali.V kazdom pripade je vsak etron technologicky pod urovnou H/K - myslim tym samozrejme technologiu EV, nie stupen makkosti plastov ;-)
Petře já vím že 30 není průměr ale klidně být může.Jde mi o to že já mám průměr těsně přes 7l celoročně ale dálnici s okamžitou při 135 mám něco přes 8l a je jedno jestli léto či zima.
se neprodává :-D:-Dv roce 2020 prodali "pouhých" 45000ks e-tronů
a kde to jezdí? Jestli mezi těma prodanýma nejsou ležáky v americe. U nás jezdí 2 tesly, tři kony atd. ale e-trona jsem ještě neviděl třeba u penny.
Norsko, Nizozemsko, USA, Kanada, Německo, Francie, GB.Já e-trony v CZ potkávám rozhodně častěji, než X7
Pravdivy prodej je mozna tak 5-7 tisic kusu,vic to neni . Jsou pekne ulozene spolu s nepojizdnym ID3 na parkovisti a budou jeste nekolikrat pouzity po zmene VIN
:-D:-D:-Djj, jen samotné Norsko odebralo víc než ten tvůj "pravdivý prodej".
Počet vyrobených audi e-tron v roce 2020 je 47324 Ks. Roční plán výroby byl 45000ks.
ANO JISTE. UVAZUJ TROCHU.TAKOVE BLABOLY
Zaregistrovat nechali stejně jako těch 30 tisíc ID3 .Stojí na parkovišti .Podvod jen kvůli pokutě za CO2.Vyrobit auto a nechat ho ladem je pro ně levnější než platit pokutu za CO2
Plug-in hybridy jo, někdy i ještě víc.
1.2 mega za tohle prditko, jo?
Ať tak nebo tak je to špatně
Tak takhle mrtvo tady nepamatuji. A on si chudák myslí, že je to jeho zásluha. Tohle je práce této redakce. To oni ho tady nechali dělat si co chce.
Článek je neuvěřitelný blábol.Tolik smyšlenek a lží.Nechápu, že to mohl někdo autorizovat.
Kecy, kecy a nic jiného než kecy.
Něco mi tu nesedí. Baterie 64kWh, spotřeba na dálnici 30kWh/100... takže dálniční dojezd hraničních 200km, nikoli 350. Srovnám to se svým e-tronem 55, což je težší, výkonnejší, sofistkovanější a samozřejmě daleko dražší auto s o polovinu větší baterií a podstatně rychlejším nabíjením.E-tronu je vyčítáno, že je to žrout energie a Kia že je úsporná. No nevím, při dálniční rychlosti 135km/h jsem (s větším, těžším, výkonnějším.....) se s 27-28,5kWh/100 dostanu těsně pod 30kWh včetně topení, 4 vyhřívaných sedadel, vyhřívaného volantu. Stačí ale mírně stáhnout tempomat na 120 a spotřeba padá na 22-23kWh. Pořád se bavíme o dálnici, takže cesta 300km tam a 300km zpět znamená vyjet se 100% baterie, někde, ideálně v cíli cesty tam nabít alespoň 45kWh (to je na běžné DC nabíječce necelá hodina, na HPC ani ne 20 minut) a spolehlivě bez rizika nedostatku šťávy dojedu domů. Pokud daleko slabší auto s výrazně menší baterií baští stejně, je už taková cesta strastiplná a v podstatě to nestačí ani na otočku Hradec Králové-Praha a zpět, natož na 300tam/300zpět.
https://fdrive.cz/clanky/nemecky-adac-meril... ...
Tam je spíš zajímavý, že Praha-Česká Třebová-Olomouc-Praha zvládá e-tron 55 s nabíjením 1:18 a starší ioniq s 28kWh baterkou s nabíjením 1:33h stejnou průměrnou rychlostí 140 po dálnici a +10% ostatní. Pro srovnání 2021 Tesla model 3 long range s nabíjením 23min!!! Testovaná Kia Soul s časem nabíjení 1:38 je nejhorší.Při koupi elektromobilu na dlouhé cesty je kapacita baterky až na druhém místě. Nejdůležitější je nabíjecí křivka.Navíc v reálu je ta Kia opravdu hodně malá..takový miniautíčko do města.
Myslím, že právě eTron má jednu z nejlepších nabíjecích křivek:https://ev-database.org/car/1253/Audi-e-tron-55-q... ... Umožňuje nabíjet v širokém rozsahu SOC výkonem kolem 150 kW a ještě při 90% má výkon kolem 80 kW. Toto málokteré EV nabízí.
Čéče nevím, ale je to 542km, audi mi v navigaci ukazuje jedno nabíjení 23minut na HPC u E.ON Vyškov.Teslu jsem zadal do TBRP a ukazuje jedno nabíjení 19 minut na superchargeru Brno.
Zajímavý rozdíl mezi ABRP a Audi navigací. Tak napiš, až to pojedeš.
ABRP to má u e-tronu taky na jedno nabití. Tu Vyškovskou nezná, tak volí HPC Brno-Slatina. 27minut.
Když jsem před lety sednul do prvního Soulu, tak mi to připadalo, že sedím snad v autobuse, jak ohromný byl vnitřní prostor kolem těla.
Liliput?
Skor neznalost. Soul uz v minule generacii bol velmi priestranne vozidlo. Na druhej strane, urcite nie je urceny na dialnicu - je to hranata skatula.V kazdom pripade vsak 30 kWh na 100 km na dialnici je hrozne vela.Rovnako vsak zerie aj ID3 - co by malo byt aerodynamicky lepsie predurcene pre dlianicne cestovnanie.Asi to bude chciet viacstupnove prevodovky pre EV zacat robit.
s první částí souhlasím, s druhou už moc ne. Dnešní elektromotory nepotřebují převodovky na to, aby fungovaly účinně. Problém je jinde, směšně malá kapacita baterie akumulátoru, která si na dálnici není schopna "přilepšit" rekuperací a ukáže se tak tragédie elektrických motokár.Udržet v rychlém pohybu auto o hmotnosti 1,5-2,5 tuny prostě něco stojí, a využitelná hustota energie v článcích se ani zdaleka nerovná využitelné hustotě energie, která je uložena v naftě nebo benzinu - navzdory tomu, že efektivita řízeného pálení ropných frakcí není zrovna nejvyšší. Paradoxně se tak e-káry dostávají do slepého kruhu - aby měly větší dojezd, potřebují více baterek, jenže ty jsou těžké, takže na rozpohybování takového vehiklu je třeba více energie. A protože na dálnici se nedá rekuperovat, jako při pomalé jízdě po okresce, tak ty výsledky jsou takové jaké jsou. Na dlouhé cesty po dálnici nic lepšího než moderní turbodiesel neexistuje.
myslis, ze by viacstupnova prevodovka nedokazala problem vyriesit?Mam dojem, ze aktualne EV tocia obrovske otacky. Zaroven maju krutiaci moment dostupny okamzite. Laicky mi teda vychadza, ze druhy/treti stupen by mohol vyrazne pomoct.Ad efektivita - 30kWh je stale nejako vela. Stary Ioniq, co je auto s 28kWh baterkou jazdi po dialnici za max 20kWh/100 km. Je sice ovela nizsi, ale aj tak mi pride navysenie +10kWH/100 km pri modejnejsom Soule ako privysoke.
Znalec nevíme jak probíhal test tý spotřeby na dálnici.Jestli auto stálo venku v zimě a vydali se na dálnici pěkně s topením a výhř sesel a nebo už měli zahřáto a pak teprve zkontrolovaly spotřebu.
'' Vyuzitelna hustota energie ''Ty taky fungujes bez mozku , jak je videt podle tveho prispevku. Neco takoveho normalni clovek napsat nemuze.IQ zmrzle mrkve
Ale proč ne? Záleží na rekuperaci, kolik toho natlačí do baterek. Na dálnici toho rekuperací naopak nic moc nezískáte.
joo pane, tohle je moderní elektrika, jestli si vezmeš třeba svářečky před deseti lety a dnes, taky se divíš, jak mohou dodat na elektrodu 100A. E-tron nemá moderní elektriku a tuším, že nemá ani měnič kmitočtu.
Tak za tohle tě kamaráde smažou.
Test?NeLživá reklama a nesmysly.Tohle už je na trestní oznámení pro šíření nepravdivých a zavádějících informací.
Tak ty lži a nesmysly dokaž trolle. Jinak jen tlacháš a lžeš.
Jogurt napsal více než dost.To nestačí ???Co více chcete ?Testy v jiných státech nejsou zdaleka tak superlativni
tak konej, ale tuším, že jsi jen kecal.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.