Fico si zasluzi akurat tak najlepsie auto v europe a to octaviu 1,9 sdi.aky premier take auto :-D
:-D:-D
jako fuckt, fuckt, fuckt moc kraaaaaasny auto ;)))))))))))))))))))))))))))))
Kia Oprus
to je uz druhy, alebo ten co povodne dostal Dzurinda predtym? :-D
presne tak to už je druhý, ale zaujímalo by ma kde skončil ten prvý :-D
Ten prvy jazdi myslim na nasej ambasade v Bruseli,tam si ho vyziadali... B-]
v AAA :-))
Opirus - to je tlamička.
Tlamicka :-D ... to sedi... aky clovek, take auto :-P
:-D Ten musí bejt štěstím bez sebe !!! :-D
Je to perfektni auto krome designu. V cempak jezdite vy, kluci? Typnu, bud feldy nebo traktory 1.9TDI.
Hm .. a čem se vlastně ta perfektnost projevuje ? 3,5 V6 se 149 kW rozhodně neohromí ani spotřebou ani kultivovaností ani výkonem - konečně zrychlení vozu z 0-100 za 9,2 naznačuje, že se nejedná o žádného dravce pod kapotou. Daleko k perfektnosti má i archaický a nesmírně lacině působící interier (v reálu mnohem horší než na fotkách, jestli na ně někde narazíte) - s prvky ovládání opsanými od Mercedesu/Volkswagenu s výsledkem dojmu staré Sonaty ? Co dále ? Zastaralá automatická 5 st převodovka s rychlostí řazení opilého šneka + nesmírně podivně a pomalu pracující ruční sekvenční režim ? Nebo je perfektní propad ceny auta po cca 3 letech z 1.000.000 na cenu základní verze Octavie ? Nějak se mi ta pozitiva hledají špatně - poraď mi.
Hmm, pane Filipe, rozhodne se o Vas neda rict, ze mate filipa. Ani jste si nedal tu praci a nepodival jste se na stranky Kia. To byste jinak zjistil, ze se do opirusu montuje V6 3.8L, 196 kW/6000 ot/min., zrychleni z 0 na 100 za 7,5s a spotreba mimo mesto 7,8 litru/100km. To neni zas az takova hruza, ze? Interier ma rozhodne lepsi nez koncernovy model za milion, dojmy jsou vec subjektivni. Vybava je opravdu hodne nad prumerem EU auta za tuto cenu. Prevodovka, s rychlostí řazení opilého šneka + nesmírně podivně a pomalu pracující ruční sekvenční režim...pripada Vam to auto jako zavodni? To nemuze nikdo vyrobit automobil zamereny na pohodli? Jedine, v cem souhlasim je vysoky pokles ceny, ale to je dano regionem. Ten vuz neni ani omylem urcen pro evropu, je zazrak, ze ho tady vubec nabizi. Je jasne, ze nejmin klesa hodnota autu, ktere je v regionu nejvic videt, vzbuzuje to dojem, ze je nejlepsi (skoda octavia). Rad bych videl auto podobnych proporci z produkce eu za tu cenu. Jen mi prosim nepiste, ze je lepsii koupit dva roky jete ...
No, vite ono je o tom, že já si nemusím ani tolik dávat práci - sázím na to, že jsem jeden z mála lidí, kteří v Opirusovi skutečně jezdili a nečerpají moudra z obrázků a příruček :-)) Nicméně - tu práci jsem si dal a Opirius, který znám jsem našel - detailní popis je třeba u pordejce v Praze zde : http://www.kiapraha.cz/Modelovářada/Opirus/tabid/64/Default.aspx Aktualizovaný model jsem si našel - ano, vypadá hodnotněji a konečně jsou i jiné možnosti interieru a konečně i relativně slušný motor. Jinak ale vše zůstalo při starém - věřte mi, že auto za cenu jednoho milionu nestojí - řekněme tak 650-700.000 korun maximálně, ale i tak bych přemýšlel. Zahraniční konkurenci se Opirius rovnat nemůže - zejména jízdní vlastnosti jsou opravdu slabé - a nejde o nějaké závodění, ale o klidnou jízdu za každého počasí a v každém režimu. Nemluvě o tom, že pětistupňový automat přímé srovnání s konkurencí nesnese ani v nejmenším. Ruku na srdce - by byste ochoten si Opiria za milion opravdu koupit ? Konkurence v této cenové kategorii je skutečně obrovská - vezměme v úvahu například Outback či Tribecu od Subaru, Mercedes C či BMW 3, nyní ve slevách i Mercedes E, dále je tu Passat, Mondeo, Nová Mazda 6, či chystaný Superb, skvěle vybavený Honda Legend .. atd atd.
V opirusu jsem taky jel a vim i to, ze se dodaval s 3,5L motorem, jenze to uz je minulost. K jizdnim vlastnostem: Vubec neznamena, ze kdyz je meky podvozek, je apriori spatny. Proste jsou zakaznici, kteri si chteji pri jizde po panelech z Prahy do Brna cist. Nepotrebuji, aby jim ctivo i cele telo vybrovalo 150 km (zbytek cesty ujde). Nepotrebuji mit pocit, ze muzou rezat zatacky, stejne by to nedelali. A ted ruku na srdce: ANo, koupil bych si radeji Kia Opirus z toho, co jste mi dal na vybranou. Ono totiz jizda s dvoulitrovym klapavym ropakem s tvrdym podvozkem a jizda z benzinem V6 3.8L s podvozkem naladenym na pohodli je obrovsky rozdil. Ne kazdy potrebuje mit pocit, ze jezdi levne (dizl se svyma opravama turba vlastne nema ekonomickou vyhodu, jak si kazdy mysli), nekteri si treba priplati za palivo, ktere nesmrdi a neni slyset. Kdyz k tomu pridam absolutni nezajem zlodeju o tento model, vychazi mi to jako lepsi volba.
Ale to vůbec neni o nafte - i v mnou nabízených modelech jsou skvělé benzíny - Outback 3.0 s 5st Automatem, Tribeca ma ted dokonce 3,6 - oba dva špičkové boxery a samozřejmě 4x4. Váš ideál měkkého naladění splňuje asi nejvíce Mercedes - E umí opravdu klidnou a plavnou jízdu a má výborné šestiválce - lhostejno jestli benzínové či naftové, a jak jsem již zmínil - Honda Legend je také vynikající s benzínem 3,5 (také 4x4). Obecně k problému nafta vs benzín mohu říct asi toto. Sám jsem byl vždy velkým přítelem benzínových motorů a asi to tak i zůstane natrvalo - na druhou stranu co se týká hodnocení dieselu - je třeba si uvědomit, že existují i jiné diesel varianty než jsou hlučná PD od VW. Kdo jezdil třeba s 535 D, nebo s X3 3.0 SD případně o obdobnou konkurencí, ví o tom své. Když ale na kultivovanost zapomeneme a stejně tak na diskutabilní cenu provozu (servisní náklady, množství ročně najetých km atd.) má pro mne případná nafta přece jen jedno kouzlo. Kolega ve svém novém BMW 320D na nádrž najede cca 780-850 km ... - to já jsem s 330xi měl radius značně zkrácený - cca 500 km. Nemluvím o tom, když si vzpomenu na dnes již lehce historickou Vectru GTS Turbo s trvalou spotřebu 21l/100 km a tankování každých 280 km do plné nádrže. Takže i toto může být argument pro někoho důležitý - osobně mne neustálé tankování irituje - a co odpustím M3 nebo Sti už těžko přijmu u vozu pro dálkové jízdy každý den. A nejde - jak jsem již naznačil - o spotřebu nebo cenu za kilometr - ale o permanentní problém vysokoobjemových benzínových motorů - malá nádrž.
Chcelo by to urobiť test porovnateľných automobilov Škoda Superb L&K V6 2.8 142 kW (193 k), 5° AP za 1 279 990,- Sk vs. KIA Opirus "II" 3.8L V6 24V 196 kW (266 k) za 1 288 700 Sk.Inak tu som našiel vysokokvalitné fotky tej kie:http://www.kiamedia.com/secure/amanti2007-photos.html
Osobne ani v jednom, ani v druhom, ale vidiet nasho Ficosika (alebo ktorehokolvek z jeho dvornych ritolezov) ako ide v tejto limuzine, chytia ma vazne krce od smiechu...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.