Kia chystá další malé SUV. Zaměří se na mileniály a uvede design pro budoucí modely

Další den, další SUV. Korejská Kia tak uveřejnila první ilustrace dalšího malého SUV, které se zaměří na vybrané publikum. I přes nálepku „globálního modelu“ jej však v Evropě neuvidíme.

S modely kategorie SUV má Kia do budoucna ještě velké plány. Není tomu dávno, co na autosalonu v Soulu představila hned trojici konceptů chystaných modelů. Jeden z nich je už přitom za dveřmi a automobilka nyní zveřejňuje jeho první ilustrace. Novinka bude inspirována studií SP Signature (viz galerie) a dle informací Kie má být určena „pro generaci mileniálů“.

Automobilka malé SUV označuje za „globální model“. Touto nálepkou se ale nenechte zmást, protože navzdory tomu Kia potvrdila, že vůz nezavítá na evropský trh. Ostatně nelze říct, že by Evropa další malé SUV potřebovala. Na starém kontinentu teď značka chystá uvedení nového crossoveru na základě modelové řady Ceed (viz galerie).

Kia potvrzuje uvedení crossoveru na základě Ceedu. Novinky se dočkáme ještě letos

Kia potvrzuje uvedení crossoveru na základě Ceedu. Novinky se dočkáme ještě letos

Dosud nepojmenovaný model má ostatně přivést další nové prvky designového směřování značky a částečně předpovědět řešení, která Kia v určitě podobě zavede i na budoucí generace Sorenta, Sportage nebo Stonicu a možná i na zmíněném crossoveru z rodiny Ceed.

Technické informace si zatím Kia drží pro sebe. Na ilustracích se pak novinka vyznačuje docela mohutným vzezřením a širokými boky, přestože má model v nabídce zaujmout pozici vůbec nejmenšího SUV. Členitá přední maska pak zdánlivě spojuje mřížku chladiče s LED světlomety.

V Jižní Koreji vstoupí novinka do prodeje už během letoška, poté budou následovat další vybrané trhy.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků