Do roku 2035 bude korejská značka v Evropě nabízet výhradně elektrická auta, zbytek světa přijde na řadu do roku 2040.
Strategie Kia, která si klade za cíl dosáhnout uhlíkové neutrality do roku 2045, bude stát na třech pilířích: udržitelné mobilitě, udržitelné planetě a udržitelné energii. První jmenovaný krok je vcelku jasný – úplná elektrifikace modelového portfolia, k níž má na všech hlavních trzích dojít do roku 2040. K ní si značka pomůže jak klasickými elektromobily, tak vozidly na palivové články.
V Evropě bude Kia elektrická do roku 2035, na snížení produkce emisí se hodlá zaměřit i v rámci svého dodavatelského řetězce. Plánuje mimo jiné využití takzvané zelené oceli, tedy materiálu vznikajícího za minimálního využití fosilních paliv.
Ve spolupráci s partnery pak bude pracovat na obnově a ochraně korejských pobřežních mokřadů, které pohlcují vodík díky mořským řasám a nánosům. Spolupracovat má s organizací Ocean cleanup, výsledkem mají být technologie lapačů plastů v řekách na celém světě, a také čistění moří od plastů.
Nashromážděný plastový odpad pak značka využije v rámci své vlastní výroby. Do roku 2030 mají také všechny zahraniční provozy běžet na energii z obnovitelných zdrojů, což už nyní ze sta procent platí pro výrobní závod na Slovensku. K naplnění tohoto cíle pomůže fotovoltaika, kterou nasadí u svých továren v Koreji, Číně i USA.