proc jsou vsedu zamalovane znacky krome posledni? ze by to amaterstina?
Fotky nejsou a nejdou kopírovat. Buď se mi zbláznila mašina, nebo jste je připojili v divném formátu, dokonce ve verzi pro tisk se mi jich převedla jen menší část.... jde s tím něco udělat, prosím?
.. sorry vo anglických Windows je to save image as...:-D
Ak to chceš skopírovať urob to takto:- klikni až sa ti zobrazí veľká fotka- potom klikni pravám tlačítkom na fotku a použi voľbu uložiť ako obrázok (save as image)- súbor getfile.aspx prepíš trebárs na foto- a je to B-]
Díky redakci za fotky z provozu, hned je to reálnější pohled:-)). Nejsou to samozřejmě žádné náhodné spy fotky, ale hodně pečlivě a profesionálně udělané malé portfolio pro navnadění trhu před oficiální premiérou. Za sebe jsem spokojený, zdá se, že se produkční verze designem nijak výrazně neodchýlila od konceptu, i když samozřejmě trochu šťávy ubylo. Ze série pohledů je teď jasné, že Kia možná trochu překvapivě nevařila z čisté vody, ale z podlouženého hatche Rio I. Nejnápadnější podoba jsou zadní trojcípé lampy, prolis kapoty a pojetí předních lamp i otvoru chladiče, také na boční siluetě se toho dost najde. Osobně mi to vůbec nevadí, Rio I (přesněji: jeho facelift po převzetí společnosti Hyundaiem) neměl špatný design, jeho problémem byl mezikrok v technice a kvalitě dílenského zpracování. Dokonce cítím spokojenost, že RioII, střižené přesně podle evropských norem na HB a SDN, neznamenalo konec tohoto zajímavého crossoveru (ani hatchback ani kombi). Naživo uvidíme, kolik si Cee'd uvnitř něco z tohoto kombinovaného pojetí zachová (třeba ve velikosti a využitelnosti nákladového prostoru). Jestli se Cee'd konstrukčně povede a výroba v Žilině nasadí tvrdou kvalitu, bude to přelomový model pro Kii, který vytěží z cesty prosekané v psoeldních dvou letech malými modely (Picanto a Rio II) a naprosto rovnocenně promluví do nižší střední třídy, zvláště ve srovnání s francouzskou (a fiatovskou) produkcí. Počkáme si a při hodnocení vezmeme na Cee'd úplně stejný metr jako na evropany, už žádné kompromisy typu "na korejce to ujde".
Jenom dotaz - nevyznám se moc v definicích nižší - střední - trošku nižší vyšší atd., takže: o kolid to bude větší než Rio II? Bude v tom vůbec nějaký rozdíl?
No, nižší střední - střední - vyšší střední, to je někdy docela guláš, já jen vím, že Cee'd je deklarovaný jako nižší střední, čili něco jako Octavie/Golf. Dnes ovšem výrobci tyhle hranice rádi rozmazávají a všelijak se posouvají, typická v tom byla právě oktávka, která na poměrně krátký rozvor nasadila délku a objem karosérie spíš ve střední ráži. Myslím, že když vezmeme v potaz taky cenu a technická řešení, bude Cee'd opravdu celkem v pohodě atakovat tu nižší střední a nebude se snažit tlačit někam mezi passaty. - Větší než Rio II bude: délka 4,2, rozvor 2,65 (Rio: 3,99 a 2,5);-)
Jen dve otazky me ted napadaji kolik to bude stat a jak velky to ma kufr ???? Jinak se mi zda vse OK.
O ceně teď akorát můžeme spekulovat, ale zkus vyjít z toho, že Rio II dnes začíná někde na 240 k a končí na 370 k a že Cerato se doprodává od 330 do 425 k. Vyjde ti, že Cee'd se musí vejít někam od těch 330 k výš, aby plynule zaplnil prostor po Ceratu a nepřekážel Riu. Mj. právě díky cenové agresi Hyundai-Kia je dnes cenová hladina tlačená hodně dolů, takže Cee'd z toho nemá kam vybočit (imho).
Nechapu, proc v Cechach kazdeho zajima na aute velikost kufru! A jak ukazuji prodeje, velikost kufru je proste rozhodujici. Nedovno tu nekdo resil, ze BMW 6 ma maly kufr a ze by s nim k mori tezko jel. Kdo ma BMW 6 (a vic), vylucne vsude leta a auto mu slouzi na cestu z domu do firmy s aktovkou, na letiste. Kdyz tahne kufry na dovolenou na letiste, vezme si taxik, aby auto nestalo 2-3 tydny na parkingu. Auta tridy Golf jsou koncipovany vylucne pro 2 osoby a ty se tam vejdou s bagazi. No a pro rodinu je tu trida Sharan/Touran/Zafira.
odpověď je jednoduchá -- běžný člověk prostě nemá na to koupit si pro rodinu opravdové rodinné auto a tak ho parametr jako je velikost kufru prostě zajímá, stejně jako cena. proč myslíš, že se prodává tolik malých aut v 5 dvéřovém provedení? cena, cena, cena...jinak je tomu na západ od nás, kde pořízení auta není takovou položkou v rodinném rozpočtu.a trochu nesouhlasím s tím že Golf je "výlučně" pro dvě osoby, podle mě je tato třída brána už jako auto pro menší rodinu, resp. dva dospělé + 1-2 menší děti... proto se dělá jako 3D 5D, kombi a sedan -- každý si vybere podle svých potřeb, kdyby to bylo jen pro dva, těžko by dělali kombík...
Dekuju nacelniku ze ses me zastal. Kufr a kocarek je klasicky problem. Skoda ze ten kdo testuje auto do casopisu atd. nemuze pri tom testu nekde pujcit kocarek a zkusit ho tam dam jesli je to vubec resitelne a pak nasledne vyfotit...
Petře, chápu tě, taky jsem měl malé děti a vozil kočár na zahrádce 105 a děti jak se dalo (kdepak dětské sedačky v pravěku, že). Redakce poměrně často (třeba Svět motorů) zkoušejí auta s nějakou standardní sadou jako "velký plus dva malé kufry a kočár = golfové hole". Ale upřímně: hatchbacky opravdu nejsou primárně náklaďáky na neskládací kočár, ani na nerozebrané bicykly, to jen my tady u nás se pořád snažíme nějako očůrat skutečnost. Na kočár se zkrátka sluší použít aspoň mini MPV jako Roomster nebo klasické kombi, peněženku to zabolí, ale co naplat. Cee'd může být trochu atyp karosérie (tak trochu formát Signum), ale stejně moc nevěřím, že jeho designéři dělali páté dveře a délku kufru s utkvělou myšlenkou na kočárek, co myslíš? - Ale docela bych bral ten tvůj nápad, což by pro AR neměl být velký problém - vzít pár malých MPV, případně jim podobných flexibilů (Modus, Roomster, Note, Fusion, Meriva, Matrix. Mazda 2, Jazz, možná i nový Yaris...) a normální kočár a oprubovat je:-D
Tome, je to tak, jak říkáš. Problém v ČR a dalších podobných zemích je ovšem ten, že auto se (a) vybírá ne podle účelu, ale podle cenové visačky, (b) téměř každé auto musí sloužit jako rodinný náklaďák. Výsledek je deformovaný pohled na věc a zřejmě i deformovaný trh - když si představíš, kolik lidí si nakoupilo Matize/Sparka jako hlavní auto do rodiny... Asi ten zlozvyk nakazil i vztah k prémiovějším kouskům (i když: mám podezření, že právě člověk, který se šklebil na kufr BMW6, si takové auto v životě nekoupí, jedině pod 10 letech ze sekáče). :-))
Hezký, ale je fakt, že corolla bylo to první, co mě napadlo. Interiér taky super...
na korejce pěkný auto, akorát se obávám hnusnýho interiéru....
nemas se proc:http://auto.sme.sk/c/2851492/Kia-zo-Ziliny-ukazala-svoj-interier.html
BTW: to jsou reklamní retuše inteiréru v nějaké výbavě Sport či podobné. Produkční interiér z nich leda tušíme. Kdo si vzpomene na semišový interiér konceptu Ria II z Paříže 2004, bude ho v sériovém provedení dost s potížemi hledat. Ale souhlasím, není se čeho bát, už sériový interiér RIaII snese plné srovnání třeba s kvalitou provedení Roomsteru (nemluvě o preciznosti a kvalitě osazení a napojení vnějších dílů). :-)
že by to byl výkvět vkusu to tedy ne, ale na korejce a jejich "tradici" hnusných interiérů je to celkem OK
vidím v něm hodně ze SEATu LEON
ono dnes je už těžký udělat auto tak, aby se nepodobalo něčemu co už bylo vyrobený...
Hurá. Konečně někdo, koho to napadlo. Fakt už mě nebaví stále číst v diskuzích moře příspěvků o tom, čemu není to které auto podobné.
Pro urcite znacky to plati vic. Teda nic ve zlem, ta kia je sice kolaz nekolika aut (dvere mazda 3, silueta leon, zepredu a zezadu trochu korela), ale myslim stale v rozumne mire a celkove to neni spatne. To Cinani nas teprv nauci, co je to deja vu :-))
moc pěkná kára!!!!!:-D
pěkné - trochu mi to taky připomíná Corollu, lehce střiženou Leonem
Budme radi, ze to nevypada jak Fabia
a čumák trochu jako minulý Lexus IS ...
ale hodně mi to připomíná corollu
Celkom pekné auto. Trochu nevýrazné, ale pekné. Bral by som.
uvidíme za kolik bude
povedlo se jim
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.