Konečně se Kia zbavila toho loga z pračky. Jen to umístění nového loga je nad grilem spíš ještě trochu nešťasné, ale progres je to obří! Taková drobnost a celé auto působí na první dobrou hodnotněji
A můžeme pokračovat, navíc v tomto případě bratrovražedný souboj.Kia Ceed GT - 1.6T 150 kW - AT - 750.000,-Hyundai i30N - 2.0T 184 kW - MT - 700.000,-Hyundai i30N - 2.0T 206 kW - MT - 770.000,-Který blb z českého zastoupení Kia MC tohle vymyslel?
Asi ne každý musí preferovat výkonnější motor a oželit automat. To auto bude víc času trávit v kolonách a na dálnici než na okruhu. N v automatu je nějakých 850k
Nornik: 99,99% aut tráví čas na běžných přeplněných silnicích a dálnicích a přesto není automat nejpreferovanější volbou. Ale to je fuk, smysl mého prvního příspěvku je jinde. Ale jak tak poslední dobou koukám, s pochopením textu tu má problém čím dál více lidí. Chytřejším napovím, příplatek za automat je v koncernu Hyundai/Kia 50 tisíc. Co by se asi tak stalo, kdyby Kia nabídla GT s manuálem? Bingo! Stál by stejně jako o level lepší bratříček. A to je ta cenová absurdnost na kterou narážím, ale nečekám, že to tu někdo pochopí.
V čem je bratříček o level lepší?
tečka: Ve všem, svez se a pochopíš. Jsou to sice bráškové, ale jeden je WarmHatch (Ceed GT) a druhý je HotHatch (i30N), takže si reálně nekonkurují. Jízdně dva naprosto jiné vesmíry. Ale když se najde nějaký hejl, který tomu nerozumí, tak proč ne. Každé auto má svého kupce.
Ok. Tyhle dvě značky mi nic neříkají, žádná zkušenost. Tak se ptám.
Asi bych tipoval ze je to proto, ze Hyundai je oproti Kia mnohem skaredsi auto a nikdo nechce v hnusnym i kdyz vykonnejsim aute jezdit, tak se musi podbizet cenou...
Přesně tak, vzhledově Hyundai na Kiu nemá.
Soucasna i30 vypada dobre. Pravda pred faceliftem vypadala jeste lepe, ale porad je to celkem hezke auto. Mnohem hezci nez byla treba 2. generace.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.