Kia Cee`d konečne odhalila slovenské ceny

34 komentářů

peter
28. prosince • 19:45


Ozaj slovenská koruna oproti vlanašku posilnila aj o 6 Sk čo činí 13-15 percent
takže Kia Ceed pred rokom a vlastne podla starej Sk-koruny bystála 480 000 Sk a vlastne aj tolko stojí!!
Kedy začnú automobilky včetne slávanejWolkvagen Skoda znížiť aspon o 10 percent ceny???
Jediná automobilka to už začala a to PEUGEOT síce loen 7-8 percent ale aspon niečo !

LOL
23. listopadu • 23:11

... akorát že mně by propadla po 3 letech... :-D Tak to vidím, že to bude zase jen záruka pro čepičáře a pod., kteří najedou ročně do 20000 kmNo hlavně že bratři Slováci si dělají šoufky z Čechů pro jejich "nacionální nákupy" vopzů značky Schade-auto... ty orgastické výkřiky "made in slovakia" jsou jako vejce vejci.. ;-)

a
14. prosince • 19:20

7 rokov alebo 150k km

samoniemacher
17. prosince • 20:45

Myslim ,ze tak Slovaci ako aj Cesi sa nemaju nad cim rozplyvat nakolko ani jedni nemaju vlastnu automobilku a zucastnuju sa len na montazi pre cudzie firmi.A tie ceny novych aut urcite nie su dostupne pre vecsinu ludi zarabajucich cca 12.000SK.Takze vacsina bude zas cakat 3,4roky na volaku ojazdenu Kiu.Taktiez sa nehodi zrovnavat Fabiu s Kiou,Fabia je predsa len ina trieda auta.

ITTI
23. listopadu • 20:17

Při průměrném platu na SK si tento Cee´dník koupí a je dosažitelný pro tak malou množinu občanů Sk, jako nová Octávka pro lidi v Česku,takže nějak jsem stále nepochopil,proč má někdo potřebu neustálého srovnávání cen aut. Prostě další auto na trhu,kdo jej chce,ten to koupí, kdo ne,ten nekoupí. Proč to nesrovnat s nejprodávanějším vozem v této třídě, a to Mégane2? Nebo druhým nejprodávanějším , a to Golfem? Už si nehoňte trika. Většina lidí v exČSSR,nemá na žádné nové auto,takže klídekB-] Tohle srovnávání cen je stejně směšné, asi jako neustálé spekulace o nové Fabii v Česku. V Německu by se tím, že bude nové Polo nikdo ani nezabýval. Bude,a co? Tak si to ženy koupí, nebo nekoupí. Chlap si koupí auto a je,nebo ne? ;-)

Martin
23. listopadu • 14:07

Seděl jsem v tom na autosalonu v Paříži a musím říci, že mi to auto připadá OK. Za 420000 Kč s 1.6 motorem, ESP, automatickou klimatizací, apod. mi to připadá jako dobrá koupě, která rozhodně i rozhýbe ceny konkurence. Automobilky mají možnost jít s cenami dolů, viz. ohromné akční slevy u některých výrobců. Samozřejmě, s cenami BMW, Audi, Mercedes-Benz, apod. to jen tak nehne, protože tam se platí za značku a originalitu, ale u ostatní konfekční produkce bude ještě horko. A to je pro zákazníky určitě dobře. Jenom to auto samozřejmě není nějak extravagantní, je to zkrátka takový šedý průměr pro lidi, co potřebují jezdit a nezáleží jim příliš na tom, v čem.

Joz
23. listopadu • 13:31

... keby mala krajsi interier, menej okukany design a nebola by to KIA ... hned by som to bral.:-))
Ale vazne, Kiu nemusim a to nemam predsudky, lebo som par rockov jazdil s Daewoo Nexia. Dufam, ze jej pritomnost zatoci s prehnanymi cenami znaciek, ktore sa mi viac pozdavaju. ;-):-P

ps1818
23. listopadu • 10:10

w211: Vieš, ono je to vecou názoru, čo je to kompletne vybavené auto. Pre niekoho je to hociaké vozítko, hlavne, že to má 4 kolesá, motor a volant. Pre iného zase nestačí ani full Audi A8.
Mne osobne sa zdá celkom postačujúca verzia 1.4 LX za 430.000 plus klíma za cca 35.000. Dostaneme cifru 465.000 s to je celkom dosť pod pol milióna... Ale ako som už napísal, samozrejme, niekomu výbava LX nestačí a potrebuje sa počas jazdy hrať napríklad s elektrickým ovládaním zadných okien ;-)Inak nemôžem celkom súhlasiť s názorom, že je jedno, či Ceed porovnávame s Fabou či s C4. Áno, cenovo sú si ozaj bližšie s Fabiou ale tým to hasne. To by sme potom mohli povedať, že autobus Karosa LC 736 (alebo ako sa volá) je za povedzme 5.000.000 Sk priama konkurencia ku napríklad luxusnému Audi za podobnú cenu. Len kvôli tomu, že majú podobnú cenu. To snáď nie.
Možno by sa dalo povedať, že Ceed ponúka za cenu Fabie veľkosť Golfu :-P Ale to by už v tom bol riadny miš-maš :-D
Skrátka cena Ceed-u je v danej kategórii bezkonkurenčná B-]

w211
23. listopadu • 10:54

mozna jsem to jenom prehlid, ale nikde nebylo uvedeno, ze do LX pujde dokoupit klima a za kolik :). krome toho, ja osobne vyhrivana zrcatka chapu jako bezpecnostni prvek, takze ta stredni vybava by byla tak jeste prijatelna. kompletne vybaveny vuz by ovsem mel mit taky esp a navi... netvrdim,ze nelze jezdit s autem bez bagu, abs a veskere elektroniky, sam jsem tak nekolik let jezdil, ovsem ani tehdy bych auto bez vyse uvedenych vymozenosti (snad krome navi) neoznacil za KOMPLETNE vybavene :)

_Teddy_
23. listopadu • 11:28

Diskutabilna vec, co je bezpecnostny prvok. Pre mna je urcite ESC dolezitejsie, ako vyhrievane zrkadla, alebo sedadlo, ci kozenny volant, radiaca paka a rucna brzda. A s tym dokupovanim, to je este otazne. U predajcov japonskych aut je s tymto problem, ponukaju urcite stupne vybavy, a nie su az tak flexibilny ak chcete nieco zmenit (doplnit, ubrat). Ja len dufam, ze KIA sa bude snazit byt v tomto viac "europska", a zakaznik si okrem predvolenych stupnov bude moct poskladat vybavu podla svojho gusta...

w211
23. listopadu • 13:05

mezi duvody, proc jsou vyhrivany zrcatka a sedacky je jisty subtilni rozdil :). a co chapete pod tim ESC? jestli myslite ESP, tak kvuli nemu si budete asi muset koupit verzi, ve ktere jiz budou vsechny vami uvedene prkotiny obsazeny :)

_Teddy_
23. listopadu • 14:03

VSA, VDC, ESP, DSC, ESC, CST, IVD, VDIM, VSC, MSP, PCS, PSM, DSTC...
http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_Stability_ControlJe fuk, ako to ktory vyrobca nazve (ok, KIA to nazyva "ESP"), v principe je to to iste...
A presne to o tych prkotinach ma stve: ak chcem ESC/ESP, este neznamena, ze som pripraveny vyrihnut 50 litrov aj za blbosti typu kozena rukovat rucnej brzdy alebo parkovaci senzor... :-)

vlado
23. listopadu • 10:31

..ale ten istý kupec sa asi nebude rozhodovat medzi karosou a audi, aj ked stoja podobne? alebo áno?,, kým v prípade ceedu a fabie je to dosť pravdepodobné...,,, teda pre porovnanie ceedu s fabiou nešlo len o cenu, ale o kritérium potenciálneho kupca, ktorý chcel čo najviac muziky za čo najmenší peniaz a možno bude ochotný trochu priplatiť a miesto základnej fábie kúpi základného ceeda,

Josef
23. listopadu • 7:11

Fabia má slušnou konkurenci ( pro Ty, co si nevystačí s motorem HTP ). A to ještě příjdou za rok slevy. Mylím, že 1,4 ve Fabii nemůže konkurovat 1,4 od Ceedu, který má VVT. Kdo chce ušetřit za benzín, ať si raději koupí Ceed.

_Teddy_
23. listopadu • 9:00

No povedal by som, ze Skoda bude musiet (aspon na SK) znizit cenu u Fabie, a zrejme aj u Oktavie, lebo tento korejcan im bude dost velkou konkurenciou. V Cechach je dost silny psychologicky efekt "naseho" auta, ktory vedie mnohych ludi ku kupe Fabie/Octavie aj ked by mohli mat za rovnaku cenu lepsie auto. Aj vdaka tomu tam skodovka tak silne dominuje...Na Slovensku je to podobne, tiez tu mnoho ludi povazuje skodovky stale za "nase auta" (aj ked ten efekt neni az taky silny), lenze teraz k tomu pribudol aj "nas Peugeot 207" a "nasa Kia Cee'd". Takze mozme cakat dost silny konkurencny boj v nizsej strednej triede. A na tom vacsinou moze zakaznik len ziskat, takze sa tesime! :-)Inak trosku ma mrzi to rozdelenie vybav a motorov, v tomto asi Kia pojde "japonskou cestou". Napriklad 2.0CRDi/2.0CVVT su len v TX vybave, a ziadnej inej. Nezda sa mi to stastne riesenie, ved nie kazdy kto chce silnejsi motor potrebuje aj vyhrievany sedak pod prdelou za 30 litrov...Rozdiel medzi benzin/diesel ~50 litrov SK neni az tak vela, zrejme budu popularne aj naftaky. Skoda ale, ze ASP je az v TX, taka dolezita vec mala byt uz v EX vybave! Okrem toho, v EX pribudnu oproti LX okrem klimy (manualnej!) len dake tie haraburdy, ale cena je pritom o ~75tisic SK vyssia. To je dost neprimerany narast za kozenny volant, hmlovky a laktovu opierku!

Josef
23. listopadu • 9:23

Češi již naznačlili ochotu kupovat si Korejce autem Getz. Kdyby alespoň Škoda měla takový motor jako Ceed 1,4 VVT. Nevím kdo si může koupit 1,4 63 kW, který bude mít i o litr vyšší spotřebu než u Ceedu 1,4 VVT.
S čím Ceed tedy srovnávat, když je levnější jako Fabia???

vlado
23. listopadu • 9:40

presne, sa mi zda trochu zbytočná neustála výmena názorov, či je ceed konkurencia pre fabiu alebo C4, ved predsa oboje je pravda, ceed je nižšia stredná trieda veľkosťou, ale cenou nie je ďaleko od fábie, a kým pre veľa kupcov fábie sú možno iné autá nižšej strednej triedy cenovo príliš vzdialené, tak ceed bude ešte prijateľný, naviac táto skupina ľudí sa rozhoduje asi skôr racionálne a nehľadí až taz na image..,

ps1818
23. listopadu • 8:34

Jozef, nemôžeš porovnávať Fabiu a Ceed :-O Ceed je nižšia stredná trieda a Fabia je malý automobil. Ceed je priamou konkurenciou pre Golf, Focus, Astru a pod. Resp. ak si odmyslíš kufor, tak aj pre Octaviu.
Ceed má dokonca väčší rázvor ako Octavia II, takže poskytne ešte viac miesta pre pasažierov (najmä vzadu).
Takže o Fabii sa tu hovoriť nedá. Jedine, žeby si chcel povedať, že o kategóriu väčší Ceed je cenovo porovnateľný s menšou Fabiou. To by šlo ;-)Inak tie ceny aj výbavy sú fantastické!!!! Za cenu dobre pod pol miliónom mať kompletne vybavené rodinné auto s bezkonkurenčnou zárukou, úspornými motormi (stčila by mi aj základná 1.4, veď sľubujú komb. spotrebu 6,1), vysokou bezpečnosťou (predpokladá sa 5 hviezdučuek EuroNCAP), nádherným dizajnom, veľkorysím priestorom pre pasažierov a najmä MADE IN SLOVAKIA....... No myslím, že na Slovensku a možno aj v Strenej Európe sa Ceed stane jedným z celkovo najpredávanejších vozdiel!!! :-)

ITTI
25. listopadu • 13:40

Myslíš,že přebije prodeje Mégane2,Focus2,Golf5,Astra,P307...?Protože 500 tis beru jako 500 tis, tak za 519 t CZK koupím Civic5D a nemá to pouze mlhovky,xenony,litá kola,interiér v kůži,jinak vše vč. špičkového motoru 1,8=140k.Záruka 3r/100 tis stačí. ;-)Nebo ne? Je to přece jenom Honda...Je třeba si uvědomit, kde je cílová skupina zákazníků a který tržní segment z trhu zde či EU to má zaplnit. Zákazníci uvedených značek se k Ceedu asi neuchýlí. Možná lidé, kteří začnou vážit,jestli ojetinu nebo nové,ale o stupínek výš,jako je to s Loganem.;-)
Zde bych viděl cílovou skupinu lidí,ona je sice široká,ale také bez peněz. Takže leas.či úvěry na 5 let alespoň nezbytnost. Ale aby se nedostali tito lidé do úvěrové a dluhové pasti,jenže to je jejich věc.
Podobné auto od Hyundai,asi z Nošovic, bude zcela jiná liga ale i cena než tohle.Tam by zavedení výrobci měli a asi i bystří,o tom není sporu.Toto je jako když auta z Kolína měla konkurovat Škodě,lidé to prožívali(tak ti prostší duchem,neb nechápali,že cílová skupina zákazníků bude mimo CZ, jako 2., spíš 3.auto v rodině,nebo pro single lidi do velkoměsta)...Třeba by mne zajímalo pracovní nadšení lidí s platem kolem 10 hrubých Sk,jestli si dobře pamatuji a stabilizace pracovníků. Bez peněz na mzdy se prostě nepodaří udělat stabilní a sehraný tým lidí, kteří se budou "identifikovat" s výrobcem. Kvalita díky fluktuaci to pak jenom kopíruje. Ekonomika se nedá obejít,podlézt,ošidit,ani sociální chování lidí,např. Ale je to alternativa,je to dobře,víc bych v tom neviděl. Nyní rozhodně ne. Za 10 let se uvidí,to je jiná kapitola.

my
24. listopadu • 13:10

chyba klima v zaklade - to je zasadna chyba, ak to mame povazovat za auto z nizsej strednej triedy!!!!!!!!

andy
25. listopadu • 10:18

klíma sa dá doplatiť aj do výbavy LX, netreba kvôli tomu kupovať všetko, čo je v EX

w211
23. listopadu • 9:27

prominte, kteraze z tech kompletne vybavenych verzi stoji pod 500tis. Sk?

q
3. února • 18:47

fakle...

Johny
23. listopadu • 1:04

Ceed je cislo jedna na kupu mojho dalsieho auta. Skoda, ze aj do zakladnej vybavy nedali klimu. To by som bral urcite. Teraz do hry vstupuje aj Ford Focus, ktory ma dobre akcne modely. Uvidime, este sa musim s ceed zviest.

ccc
23. listopadu • 6:16

je to moc pěkný auto!

Fero
23. listopadu • 0:43

Rozumne ceny, rozumne priplatky za lepsi motor. Slusny dizajn, vykonne motory, viacprvkova zadna naprava, vynikajuca zaruka, ...To auto ma pred sebou skvelu buducnost, konkurencia sa moze nad sebou zamysliet.Napr. Octavia II nema ani v najvyssej vybave hlavove ABG ani aktivne opierky a ma iba 4* v crash teste.Uvidime, ako dopadne tato kia v crashteste.

Hugo
23. listopadu • 12:59

Janci, vyser (s prepacenim) sa na multiprvok, netreba z toho robit modlu. Dobre vyladeny podvozok nepotrebuje vzadu multiprvok, resp. multiprvok este nezarucuje, ze to auto bude sediet na ceste ako pribite. Mal som moznost porovnavat a viem o com hovorim.
V ostatnom suhlasim.

_Teddy_
23. listopadu • 13:54

Neviem ako si porovnaval, ale jednoduche a lacne vlecene kluky + torzna priecka nikdy nebudu mat tak kvalitne vlastnosti pri jazde v zakrute alebo po nerovnostiach, ako viacprvkova naprava (samozrejme, ak na nej nie su vymlatene tlmice). Ziadna modla to nie je, ale ani voz zo spickovym podvozkom kde zadna naprava su vlecene kluky (btw, ktoreze auto ma taky podvozok?) sa nevyrovna priemerne dobremu podvozku vzadu s viacprvkom...Tvoj nazor ti neberiem, ale vo firme kde pracujem sa auta testuju, a dobremu technikovi staci pozriet vibracnu charakteristiku z okruhu a je mu jasne aka naprava bola vzadu (nemusi vobec vediet co za auto tam bolo testovane).

a
23. listopadu • 15:31

A co třeba Citroen XM nebo Xantia? Taky mají klikovou nápravu a jízdní vlastnosti mají ve své třídě špičkové. Nevíš co mluvíš.

ITTI
23. listopadu • 20:01

A což takový Civic8G???Sedí naprosto skvěle.Dělají lidi z víceprvků modlu.Podstatné je,jak se kolo za, nebo při jednotlivých jízdních režimech chová,jaké je jeho postavení vůči vozovce a podélné ose vozu.Bavím se o zadní nápravě,když vadí vlečné rameno.Podvozek není jenom náprava, ale to testeři vědí,doufámB-]Kdybych chtěl být moc rýpavý,tak řeknu,že nejdůležitější je absolutní velikost a vzájemný poměr směrových úchylek stopy předních a zadních kol.;-) A to ovlivňuje tolik věcí,že to nechme být.

Pierre
23. listopadu • 0:34

Díky za tuhle informaci, i když je z ciziny. Co takhle se na českém webu věnovat českým cenám - u konkurence na www.auto.cz uz odpoledne tu základní zveřejnili - 339.980,- ;-)

Joz
27. listopadu • 15:59

Nikde som sa nedocital, ci ma Ceeeeeeeed pozinkovanu karoseriu. Zinkuje uz KIA ???:-|

dzonnyy
10. prosince • 10:57

karoseria je kompletne pozinkovana,a robi sa to v priamo v zavode-v lakovni

trtkac
12. září • 1:07

v lakovni uz by bolo neskoro, sorry...

Doporučujeme

Články odjinud