Kia cee'd GT Line: V ČR od září, později i s motorem 1.0 T-GDI

Kia cee

Od září si budou moci zájemci pořídit novou verzi modelu cee'd. Dynamicky střižené GT Line nabídne sportovní vzhled dostupný pro nesportovní motory. Cenu tohoto paketu české zastoupení korejské automobilky zatím neupřesnilo.

Kia slaví milion vyrobených exemplářů modelu Cee

Kia slaví milion vyrobených exemplářů modelu Cee'd

Model cee'd ve verzi GT Line můžete mít ve všech dostupných karosářských variantách. Pokud si připlatíte, dostanete v podstatě vzhled klasického cee'du GT. To znamená výrazné nárazníky, výrazné diody denního svícení, prahové nástavce a vzadu dvě koncovky výfuku, respektive u kombi jednu dvojitou koncovku. Zapomenout nesmíme ani na sedmnáctipalcová litá kola. 

Test Seat Leon SC 1.8 TSI FR DSG vs. Kia pro_cee’d GT Plus

Test Seat Leon SC 1.8 TSI FR DSG vs. Kia pro_cee’d GT Plus

Kia cee'd GT Line bude zároveň prvním vozem, který dostane do nabídky nový přeplňovaný tříválec s objemem jednoho litru. Je to trochu „proti přírodě“ dávat takto malý motor do kontextu sportovně vypadajícího automobilu, ale taková už je dnes doba. Nový litrový tříválec pracuje s přímým vstřikem paliva a jde samozřejmě o motor přeplňovaný.

Mazda2 1.5 Skyactiv-G vs. Škoda Fabia 1.0 MPI vs. Kia Rio 1.25 CVVT

Mazda2 1.5 Skyactiv-G vs. Škoda Fabia 1.0 MPI vs. Kia Rio 1.25 CVVT

K dispozici budou dvě varianty, přičemž cee'd GT Line dostane tu silnější, což znamená maximální výkon 88 kW (120 k) a vrchol točivého momentu 172 Nm. Normální verze nabídnou ještě slabší alternativu naladěnou na 74 kW (100 k) a opět na 172 Nm. Do prodeje by se tento nový motor měl dostat ještě do konce roku. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků