Kia cee'd GT Line: V ČR od září, později i s motorem 1.0 T-GDI

Kia cee

Od září si budou moci zájemci pořídit novou verzi modelu cee'd. Dynamicky střižené GT Line nabídne sportovní vzhled dostupný pro nesportovní motory. Cenu tohoto paketu české zastoupení korejské automobilky zatím neupřesnilo.

Kia slaví milion vyrobených exemplářů modelu Cee

Kia slaví milion vyrobených exemplářů modelu Cee'd

Model cee'd ve verzi GT Line můžete mít ve všech dostupných karosářských variantách. Pokud si připlatíte, dostanete v podstatě vzhled klasického cee'du GT. To znamená výrazné nárazníky, výrazné diody denního svícení, prahové nástavce a vzadu dvě koncovky výfuku, respektive u kombi jednu dvojitou koncovku. Zapomenout nesmíme ani na sedmnáctipalcová litá kola. 

Test Seat Leon SC 1.8 TSI FR DSG vs. Kia pro_cee’d GT Plus

Test Seat Leon SC 1.8 TSI FR DSG vs. Kia pro_cee’d GT Plus

Kia cee'd GT Line bude zároveň prvním vozem, který dostane do nabídky nový přeplňovaný tříválec s objemem jednoho litru. Je to trochu „proti přírodě“ dávat takto malý motor do kontextu sportovně vypadajícího automobilu, ale taková už je dnes doba. Nový litrový tříválec pracuje s přímým vstřikem paliva a jde samozřejmě o motor přeplňovaný.

Mazda2 1.5 Skyactiv-G vs. Škoda Fabia 1.0 MPI vs. Kia Rio 1.25 CVVT

Mazda2 1.5 Skyactiv-G vs. Škoda Fabia 1.0 MPI vs. Kia Rio 1.25 CVVT

K dispozici budou dvě varianty, přičemž cee'd GT Line dostane tu silnější, což znamená maximální výkon 88 kW (120 k) a vrchol točivého momentu 172 Nm. Normální verze nabídnou ještě slabší alternativu naladěnou na 74 kW (100 k) a opět na 172 Nm. Do prodeje by se tento nový motor měl dostat ještě do konce roku. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků