Kia Cee’d GT Line má české ceny, začínají na 444 980 Kč

Kia Cee’d GT Line má české ceny, začínají na 444 980 Kč

Kia Ceed vstupuje na český trh v modernizovaném provedení, které jsme poprvé viděli na jarním autosalonu v Ženevě. Součástí nabídky je nově i paket sportovního vzhledu GT Line.

Cenově nejdostupnější verzí modernizovaného Ceedu je motorizace 1.4 CVVT s výbavou Comfort, která vyjde v akci na 334 980 Kč. Novinkou je přeplňovaný motor 1.0 T-GDI 73 kW. Kia ho nabízí od výbavy Comfort Plus za 384 980 Kč, popřpadě v silnějším provedení 88 kW jako Exclusive za 434 980 Kč.

Kia vyrobila na Slovensku dva miliony automobilů. Nejčastěji černých  

Kia vyrobila na Slovensku dva miliony automobilů. Nejčastěji černých  

Stejná jednotka pohání i nejdostupnější Ceed GT Line, ten stojí 444 980 Kč. Zájemci o toto provedení mohou zvolit také jednotku 1.6 CRDi 100 kW (484 980 Kč). 

Kombi s označením SW je o 25 tisíc draží než hatchback, v případě třídveřového Pro_Ceedu žádá Kia příplatek dvacetitisícový. Kompletní ceník pětidveřové varianty si můžete stáhnout zde

bazar

Kia Ceed 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 170 738 km
Cena: 87 000 Kč
Kia Rio 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 96 530 km
Cena: 120 000 Kč
Kia Sorento 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 125 811 km
Cena: 470 000 Kč
Kia Sorento 2,5
Rok výroby: 2008
Stav: 180 021 km
Cena: 180 000 Kč
Kia Ceed 1,4
Rok výroby: 2016
Stav: 30 479 km
Cena: 260 000 Kč
Kia Sorento 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 71 931 km
Cena: 490 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků