Kia Cee’d GT Line má české ceny, začínají na 444 980 Kč

Kia Cee’d GT Line má české ceny, začínají na 444 980 Kč

Kia Ceed vstupuje na český trh v modernizovaném provedení, které jsme poprvé viděli na jarním autosalonu v Ženevě. Součástí nabídky je nově i paket sportovního vzhledu GT Line.

Cenově nejdostupnější verzí modernizovaného Ceedu je motorizace 1.4 CVVT s výbavou Comfort, která vyjde v akci na 334 980 Kč. Novinkou je přeplňovaný motor 1.0 T-GDI 73 kW. Kia ho nabízí od výbavy Comfort Plus za 384 980 Kč, popřpadě v silnějším provedení 88 kW jako Exclusive za 434 980 Kč.

Kia vyrobila na Slovensku dva miliony automobilů. Nejčastěji černých  

Kia vyrobila na Slovensku dva miliony automobilů. Nejčastěji černých  

Stejná jednotka pohání i nejdostupnější Ceed GT Line, ten stojí 444 980 Kč. Zájemci o toto provedení mohou zvolit také jednotku 1.6 CRDi 100 kW (484 980 Kč). 

Kombi s označením SW je o 25 tisíc draží než hatchback, v případě třídveřového Pro_Ceedu žádá Kia příplatek dvacetitisícový. Kompletní ceník pětidveřové varianty si můžete stáhnout zde

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků