Kia Cee’d GT Line má české ceny, začínají na 444 980 Kč

Kia Cee’d GT Line má české ceny, začínají na 444 980 Kč

Kia Ceed vstupuje na český trh v modernizovaném provedení, které jsme poprvé viděli na jarním autosalonu v Ženevě. Součástí nabídky je nově i paket sportovního vzhledu GT Line.

Cenově nejdostupnější verzí modernizovaného Ceedu je motorizace 1.4 CVVT s výbavou Comfort, která vyjde v akci na 334 980 Kč. Novinkou je přeplňovaný motor 1.0 T-GDI 73 kW. Kia ho nabízí od výbavy Comfort Plus za 384 980 Kč, popřpadě v silnějším provedení 88 kW jako Exclusive za 434 980 Kč.

Kia vyrobila na Slovensku dva miliony automobilů. Nejčastěji černých  

Kia vyrobila na Slovensku dva miliony automobilů. Nejčastěji černých  

Stejná jednotka pohání i nejdostupnější Ceed GT Line, ten stojí 444 980 Kč. Zájemci o toto provedení mohou zvolit také jednotku 1.6 CRDi 100 kW (484 980 Kč). 

Kombi s označením SW je o 25 tisíc draží než hatchback, v případě třídveřového Pro_Ceedu žádá Kia příplatek dvacetitisícový. Kompletní ceník pětidveřové varianty si můžete stáhnout zde

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků