Kia Ceed GT: Biermann si posvítil na sportovní verzi se šestnáctistovkou

Jak moc nový ten motor přesně je? Protože já mám v 2017 Soulu tenhle motor při 204K i tuto 7DCT, takže bude to úplně stejná kombinace, nebo je to ještě novější evoluce?
Bohužel tento motor je dost žíznivý, po městě za 12

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 09. 2018 14:03

Jak moc se asi na spotrebe podepisuje soulovy krabicoidni design?

Odpovědět  |   | 

0,5 l max a to po okresce/dálnici, ne ve městě. Aerodynamika není špatná, to není žádný větrolam jak Defender. V městských rychlostech 0-60 km/h o to vůbec nejde.
Holt motor výkonově OK, ale o čtvrtinu horší spotřeba než od VW.
Ale nestěžuju si, to auto je jinak super, a tohle bude též.

Odpovědět  |   | 
car  |  15. 09. 2018 22:29

Kia je nejaka slaba, clovek cekal ze uz, a ono porad nic ach jo

Odpovědět  |   | 
simson33  |  13. 09. 2018 15:48

Cože!!! Za 12!!! To mě u objemu 1.6 docela děsí...

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  13. 09. 2018 16:29

To je hodně. S 200 koňovou, ale menší a lehčí, Fiestou ST s 1,6 jezdíme za 7,3 litrů (posledních 10 000 km)...převážně po městě.

Odpovědět  |   | 

Jinak aby mě někdo neosočil, že jsem si to vycucal z prstu, tady komplet statistika spotřeby:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/825411.html...
Mám těžší nohu, ale zároveň nikam nevalím a nestartuju na plný plyn, ale holt po městě ty rozjezdy a kolony, to je pak spotřeba katastrofální.
Mám průměr město 12, dálnice 11, okreska 10... Kdyby někdo vůbec nepoužíval plyn, tak i tak by nejezdil pod 8.

Ale jak říkám, to auto je jinak super a Ceed/Proceed GT bude též. Ve stejném motoru a výbavě bude stát o 200 tisíc míň než Golf a to se jen tak rychle na spotřebě nevyrovná

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  13. 09. 2018 16:52

To je fakt ale psycho. Za 13 jezdím s 5 litrovým 8 válcem. Na dálnici 1700 km za 10,5 s plně naloženým autem (dovolená)

Odpovědět  |   | 

Mně to říkej, v mém víkendovém 2018 Mustang GT nejezdím za o moc víc než v Soulu

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  13. 09. 2018 21:15

Mám totéž r.v. 2016. No ne všechny turbomotory jsou zrovna úsporné.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  14. 09. 2018 09:53

Po městě za 12 litrů jezdím se Stingerem 3.3, a to na to občas dost šlápnu. Reálné spotřeba bude ve městě 8-9 litrů.

Odpovědět  |   | 
a  |  15. 09. 2018 14:05

3,3 V6 benzín těžko bude jezdit po městě za 8-9 litrů. Jo jasně, z Černého Mostu po Východní a Jižní spojce někam na Barrandov klidně, ale nesmí být zácpa...

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  14. 09. 2018 10:26

Ja mam odladene dvoulitrove turbo na 170kW cca 230 koni a ve meste jezdim max. za deset a zda se mi to moc. mam ale manual. pokrok je pokrok a funguje jen na papire asi

Odpovědět  |   | 
v.  |  17. 09. 2018 21:15

Ja mam 1.6 turbo 270k a dlouhodobou mam 7.8L. 65% Praha, 20% dálnice hodne casto kolem 200 km/h a 15% okresky vetsinou podle okolniho provozu.

Rekl bych, ze Kia/Hyundai ty truba moc nejdou, v i30N to tak zralo jako hovado...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Po…

Nadšenci z Ústí nad Labem se pustili do dalšího projektu přestavby staré škodovky na limuzínu. Karoserie má být hotová ještě letos.

22.  8.  2018 | | 78 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 77 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 50 N/A
Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje a kde není na místě?

Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje …

Pravidlo zipu je evergreenem silničních sporů. Nešťastný je fakt, že pokud jej chcete dodržet, zatímco ostatní nikoli, můžete se sami dostat mimo tento systém.

24.  8.  2018 | | 91 N/A