Kia Ceed GT: Biermann si posvítil na sportovní verzi se šestnáctistovkou

Jak moc nový ten motor přesně je? Protože já mám v 2017 Soulu tenhle motor při 204K i tuto 7DCT, takže bude to úplně stejná kombinace, nebo je to ještě novější evoluce?
Bohužel tento motor je dost žíznivý, po městě za 12

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 09. 2018 14:03

Jak moc se asi na spotrebe podepisuje soulovy krabicoidni design?

Odpovědět  |   | 

0,5 l max a to po okresce/dálnici, ne ve městě. Aerodynamika není špatná, to není žádný větrolam jak Defender. V městských rychlostech 0-60 km/h o to vůbec nejde.
Holt motor výkonově OK, ale o čtvrtinu horší spotřeba než od VW.
Ale nestěžuju si, to auto je jinak super, a tohle bude též.

Odpovědět  |   | 
car  |  15. 09. 2018 22:29

Kia je nejaka slaba, clovek cekal ze uz, a ono porad nic ach jo

Odpovědět  |   | 
simson33  |  13. 09. 2018 15:48

Cože!!! Za 12!!! To mě u objemu 1.6 docela děsí...

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  13. 09. 2018 16:29

To je hodně. S 200 koňovou, ale menší a lehčí, Fiestou ST s 1,6 jezdíme za 7,3 litrů (posledních 10 000 km)...převážně po městě.

Odpovědět  |   | 

Jinak aby mě někdo neosočil, že jsem si to vycucal z prstu, tady komplet statistika spotřeby:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/825411.html...
Mám těžší nohu, ale zároveň nikam nevalím a nestartuju na plný plyn, ale holt po městě ty rozjezdy a kolony, to je pak spotřeba katastrofální.
Mám průměr město 12, dálnice 11, okreska 10... Kdyby někdo vůbec nepoužíval plyn, tak i tak by nejezdil pod 8.

Ale jak říkám, to auto je jinak super a Ceed/Proceed GT bude též. Ve stejném motoru a výbavě bude stát o 200 tisíc míň než Golf a to se jen tak rychle na spotřebě nevyrovná

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  13. 09. 2018 16:52

To je fakt ale psycho. Za 13 jezdím s 5 litrovým 8 válcem. Na dálnici 1700 km za 10,5 s plně naloženým autem (dovolená)

Odpovědět  |   | 

Mně to říkej, v mém víkendovém 2018 Mustang GT nejezdím za o moc víc než v Soulu

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  13. 09. 2018 21:15

Mám totéž r.v. 2016. No ne všechny turbomotory jsou zrovna úsporné.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  14. 09. 2018 09:53

Po městě za 12 litrů jezdím se Stingerem 3.3, a to na to občas dost šlápnu. Reálné spotřeba bude ve městě 8-9 litrů.

Odpovědět  |   | 
a  |  15. 09. 2018 14:05

3,3 V6 benzín těžko bude jezdit po městě za 8-9 litrů. Jo jasně, z Černého Mostu po Východní a Jižní spojce někam na Barrandov klidně, ale nesmí být zácpa...

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  14. 09. 2018 10:26

Ja mam odladene dvoulitrove turbo na 170kW cca 230 koni a ve meste jezdim max. za deset a zda se mi to moc. mam ale manual. pokrok je pokrok a funguje jen na papire asi

Odpovědět  |   | 
v.  |  17. 09. 2018 21:15

Ja mam 1.6 turbo 270k a dlouhodobou mam 7.8L. 65% Praha, 20% dálnice hodne casto kolem 200 km/h a 15% okresky vetsinou podle okolniho provozu.

Rekl bych, ze Kia/Hyundai ty truba moc nejdou, v i30N to tak zralo jako hovado...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A