Kia Cee'd: druhá generace v plné parádě (70x foto)

Hvězda ženevského autosalonu značky Kia si již brousí zuby na evropské trhy.
Seznam kapitol
  1. Kia Cee'd II
  2. Fotogalerie

Ale ještě před tím, než na ně vtrhne s intenzitou uragánu opírajícího se o úspěchy předchozí generace, vám konečně můžeme nabídnout kompletní sadu oficiálních fotografií zobrazující nový kompaktní hatchback nižší střední třídy z každého úhlu pohledu. Připomeňme, že nová Kia Cee'd oslavila svoji premiéru na letošním autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Cee'd druhé generace

Evropské oddělení jihokorejské automobilky Kia hodlá zcela nový Cee'd v našich končinách začít prodávat na přelomu letošního jara a léta a ještě úporněji jím zaútočit na tržní segment, který v místních podmínkách tradičně opanují lokální matadoři v podobě modelů VW Golf, Ford Focus a Opel Astra.

Kia Cee´d: nová generace je tu

Kia Cee´d: nová generace je tu

Druhou generaci modelu Kia Cee'd jsme vám již představili ve všech detailech, dokonce i podobu verze Kia Cee'd Combi již známe. Ještě než zabřednete do přiložené fotogalerie si tedy dovolím pouze připomenout několik základních skutečností. Nová Kia Cee'd chce na evropské zákazníky zapůsobit mladistvým a dynamicky stylizovaným vzhledem karoserie, bohatou výbavou a kvalitnějšími obkladovými materiály v interiéru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Cee'd chce svým pojetím zaujmout také mladší motoristy
 

Kia Cee'd zůstává po technické stránce dvojníkem koncernového sourozence Hyundai i30 a v USA se bude prodávat jako Hyundai Elantra GT. V České republice se bude Kia Cee'd nabízet s benzínovými motory 1,4 MPI/74 kW a 1,6 GDI/99 kW. Zájemci o naftu mají na výběr mezi jednotkami 1,4 VGT/81 kW a 1,6 VGT/94 kW. Tisková zpráva uvádí, že mezigenerační modernizace motorů přinesla úsporu spotřeby paliva v průměru o 4 %.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Druhá generace modelu Kia Cee'd chce oslovit moderní výbavou a kvalitními materiály

Všechny jednotky jsou standardně kombinovány s šestistupňovými převodovkami s manuálním řazením, výkonnější ze zážehových motorů bude k mání také s dvouspojkovou, šestistupňovou automatickou skříní DCT. Kia předpokládá, že se nejpopulárnějším motorem stane silnější naftová „jedna-šestka“, protože nabízí slušnou jízdní dynamiku a minimální spotřebu. Z klidu na 100 km/h zrychlí za méně než 11 vteřin, přičemž spotřeba se v kombinovaném provozu pohybuje těsně nad hranicí 4,0 l/100 km.

U vozů vybavených technologií EcoDynamics pak výrobce uvádí dokonce 3,7 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Kia Cee'd II
  2. Fotogalerie
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků