tady je zase čuráků:-/
až na to,že je to kia a kiou ostane;-)
Sice taky korejec poblejec, ale oproti Hyundai alespoň nemá ty úchylné reklamy, díky kterým každý majitel Hyundai v ČR vypadá jako sociopat :-D.
Bohužel auto je designem nevýrazné a nudné.Proti předešlému modelu je vnitřní prostor menší , auto je zase nižší a placatější !! :-/A proti prvnímu Ceedu je to už úplná placka...fuj.Pak se nemohou divit , že lidi víc a víc kupují SUV a CROSOSOVERY!!Ceed je zaměřený na rodiny a důchodce..a tohle je špatný krok.Snad jen velmi nízká cena a víceprvek vzadu by mohl zájemce nalákat!
Oproti te odpornosti od Tfujdé jménem i30 je tohle poměrně zdařilý počin, ovšem o nejvyspělejší vozidlo segmentu určitě nepůjde. To je nova třída A od Mercedesu a to je pořad trochu jiná liga než Kia. Bez urážky.
Auto nema tu spravnu nalepku na dekli. Ta rozhoduje. Aspon teda podla toho, co tu citam.
:-DTo neřeš. Ti co by si "Kíju nikdy nekoupili" stejně nakupují stočenky v áčkách, protože na funglovku si nikdy nevydělají.V dané cenové a velikostní kategorii je to naopak jedno z mála aut, které dává smysl, byť nový vzhled osobně vidím velmi ambivalentně - některé věci velmi povedené (předek, zadek), jiné už méně (např. boční linky).
Uhlavni konkurent Fabie a Citygo!Jak muze koncern dopustit publikaci takovychto clanku,ktere temer oslavuji Kiu?
Když jsem si jako malý vysnil auto, jezdit KIA byla jasná volba :D
nie je clanok o skode, tak je to nahovno auto vsak :D za tie peniaze sa asi nic lepsie neda kupit, ale vy si radsej priplatite za vw group aby ste boli vacsi frajeri ci
a este dizajn, momentalne jediny konkurent v dizajne je asi novy megane, inak ostatne znacky v tej triede zaostavaju
Akurát Mégane je pre trpaslíkov.
To je fakt, tohle ostatní dovedou mnohem lépe. Obecně bych řekl, že je to problém všech současných Renaultů, i Clio je uvnitř docela malé. Vpředu super, ale prostor vzadu je bída, ve srovnání s předchůdcem.
Vidim ze embeckary su z novej kie na prasky:-D:-D:-D
A kde? At to ctu jak ctu, tak o ombecku tady psal jen priznivec K/H. Nebo cteme kazdy jinou diskuzi?
Hnus fialovej. Fakt Kíja čím dál tím víc do pyče. To už radši paštiku z Boleslavský otrokárny a to se mi hnusý dost. Ke všemu to v interieru Kíje smrdí jak v šatníku starý ženský.
ty zadní světla? prej za šera? snad to má čidlo světel a zapne světla za šera, nebo v tunelu, nebo když poprchá atd.
tuhle "super featuru" v autě mám a byla jedna z prvních věcí, které jsem nasraně vypnul.Světla zásadně ovládám podle toho jaká je situace, a ne podle toho, jak se sepne nějaké čidlo!
Autor, odkiaľ mas tie cm na výšku vpredu? 8 cm rozdiel?? Kravina, oprav si to
Strešné okno....
Nech porovnáva porovnateľné.. autor je blb
Kdo udělal tu botu v kufru ? S něčím takovým bych si auto nikdy nekoupil !
Viděl bych to na nějaký novinářský "mládě tura". Asi potřebovali zjistit, jestli se do toho kufru vejde technik s kamerou. :-D
Lepsi bota v kufru, nez v konstrukci! :-D
zadná viacprvková náprava, v základu , tak za to palec hore. Je to snáď podledný model zo segmentu, kde to montujú štandardne. Celkovo by som povedal, že má navrch na "etalón", len veľmi málo ľudí si to uvedomuje.
Když měla Corolla v roce 1999 vzadu viceprvek a Focus vlečku, psali novináři, že vlečka zajišťuje výbornou stabilitu a víceprvek u Toyoty zbytečně drahý. Když pak ve 2002 přišel nový model Corolly s vlečkou a Focus s viceprvkem, psali novináři o moderním Fordu a slabé stabilitě u Corolly. ???? Jak to bude tentokrát u Ceeda?
Tady si přečti uživatelské recenze.http://moje.auto.cz/prehled/ford/focus/1988-2001...
Odkdy měl Focus zadní nápravu jako vlečku, když od samého počátku, rok 1998, se uvádí, že zadní náprava je víceprvková? Tento Focus I měl můj synovec, předfaceliftový, a měl vzadu víceprvek.https://archiv.ihned.cz/c1-975857-revoluce-jmenem... ... "Vůbec nejvýše bych si ale u focusu dovolil hodnotit jeho podvozek. Určitě se vyplatilo sáhnout po náročnější konstrukci zadní nápravy řešené jako víceprvková v poněkud nezvyklém uspořádání."https://www.autoweb.cz/ford-focus-vyroba-1998-2004/... http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php...
troubo a na co ti je víceprvek,když to auto a fordy hnijou jako o závod;-)vy jste opravdu debilové a debilům se prodá ledacos:-D
Jsi ožralej, nebo blbej?
Prvy Focus dostal kompletny podvozok z Mazdy 323 (Mazda 626 mala podvozok rovnaky) - takze vzadu bolo nezavisle zavesenie kolies. Predpokladam, ze pan diskutujuci hovoril o Escorte.Nicmenej, pravdu ma v tom, ze motoristicki novinari budu tvrdit cokolovek, co postavi auto najvacsich inzerentov do dobreho svetla. Mam uz svoje roky a zil som v mnohych krajinach a videl som vsetko. Vlecka je lepsia ako nezavisle zavesenie - a naopak. 8 ventil je lepsi ako 16 ventil a naopak. Turbo je lepsie a turbo je horsie. Svetla s cirou optikou su lepsie/horsie, projektory su lepsie/horsie. Bose je spickovy audiosystem v Audi, Bose je audiosystem za korunu ak je v Mazde.Spravidla je to tak, ze cokolvek, co ma europske auto, je v danu chvilu lepsie - realita je taka, ze japonske automobilky v Europe velmi neexistuju.
A co starší "brácha" i30?
i30 = Ceed. Ceed vychází z i30. Prakticky stejné auto, jen s odlišným designem.
Za viceprvek na zadni naprave skutecne palec nahoru.Nicmene, rad bych poznamenal, ze by tim nase naroky na auta nemely koncit. Pricny stabilizator (anti-roll bar) na obou napravach by (v dobe pripravy letu na Mars, neuronovych siti atd.) take mel prestat byt vniman jako zalezitost luxusu. Precejen se jedna o desitky let stare zalezitosti a tak je podivne, ze jsou stale povazovany (nebo spise prezentovany) za neco extra. Predevsim pak, kdyz se jedna o naklady v radu par set CZK, ale dopad na stabilitu vozu naprosto zasadni. Komponenty podvozkovych skupin by mely byt vyrobeny z lehkych slitin a stabilizatory z kompozitu. Tohle vsechno by stale nenavysilo vyrobni naklady nejak zasadne, radove par tisic CZK.A mohl bych pokracovat dal a dal. V oblasti podvozku se toho vymyslelo hodne, lec vse lezi v suplicich, protoze proste "trh to nevyzaduje". Drobne a bezvyznammne inovace se vydavaji za velky vyvoj. Takze snad abyste pri nakupu vasich vozu zacali byt narocnejsi. Zkuste se napriklad zeptat u skodovackeho dealera, proc Octavia jeste stale nezvlada implementovat reseni zadni napravy z roku 1936, tedy multilink. Jde o to, aby bylo videt, ze "trh to vyzaduje".Problem ovsem je, ze automobilky jsou hamizne. Proto zamestnavaji desetitisice marketingovych specialistu, kteri maji za ukol vymyslet, jak zakaznikovi vysvetlit, ze za neco, cehoz vyroba stoji napriklad 5 000 CZK, ma zaplatit 75 000 CZK. Dusledkem pak je, ze auta, odpovidajici moznostem dnesni doby, jsou k dispozici pouze v nejvyssich vybavovych stupnich a motorizacich. Zatimco a vse pod nimi, jsou de facto jen vice ci mene orezene varianty.
Cokoli co zvysuje hmotnost vozu je spatne a zlo protoze ekologieee :)Uplne by mi stacilo aby evropske vozy v zakladu zvladly ty same crash testy jako americke. To ze se uprednostnuje aktivni bezpecnost pred pasivni bezpecnosti je slusna prasarna. (small overlap crash test, test narazu zezadu 80km/h).
Focus, i30, Civic...
Mazda 3
Co to je za debilní zvyk cpát ten černý lesklý buznovský dekor do všech aut....:-/
To kdyby to mělo ten tvůj růžovoučký...to by bylo chlapácké, co ? :-D
Asi mám jiné preference než vy - matný tmavý povrch.
Klidně mi tykej, ty matnej povrchu :-)
Já bych si ho nekoupil, ale objektivně musím říci, že je to auto, které je určené k ježdění a né k frajeřině, parádě a závodění.Pro kritiky je nutné říci, že už s příchodem modelu se pomalu začíná pracovat na faceliftu a proto ten vzhled (ať je co zlepšovat). V dnešní době, kdy jedou automobilky na 100% své výrobní kapacity si nemůže nikdo dovolit udělat auto, které by bylo poptávané 3x více než je výrobní kapacita.
hm, tak toto je co za kktinu? VS Ekonomicka? Marketing? Ktora, ak sa smiem vobec spytat? :-D
Nesmíš! Máš snad prověrku na utajované skutečnosti? :-D Za socíku byl ještě jeden potřebný obor, systémové inženýrství, a mi máme v práci pár kvalitně vzdělaných "vládou chráněných" (šéfy firmy) kuchař-číšník odborníky na strojírenství. :-D
A aby som bol dokladny, tu nedavno prezentoval isty tzv.studovany historik take h.vadiny ze to bolo na diagnozu. On seba sameho nazyva 'Sir'. A ked sa ozve s dalsimi h.vadinami, vysvetlim mu to este raz. Pripomina mi to toho syna porodnej baby, ktory zametal psie h.vna po Prahe a kazdy ho musel oslovit 'pane hrabe'.Ano, genialny p.Hasek. Cesi maju jednu vec, z ktorej mozu cerpat neobmedzene na rozdiel od nas> vlastnu historiu.
Nesuhlasim: nazov ustavu daneho klienta by mohol byt uzitocny. Inak povedane: kde z normalneho cloveka spravit uplneho dementa.
tak takuto pizdovinu som asi este ani necital :-D
jako třetí, čtvrté auto do rodiny proč ne, docela pěkná herka :))
a druhé by bylo jaké?
Konečně auto pro socky, zloděje a homosexuály :-D
Podstatně lepší než ten Volkswagen s logem škodovky pro socky, vidlaky nebo jako firemní flotila. Ano bavím se o oktavce
Tak to už aby jste běžel ať to auto máte doma:-)
Můžeš se svěřit jak jsi k této hluboké myšlence dospěl? Bylo to náročné, zneužívali tě v dětství, nebo se stalo ještě něco horšího?? :-P
Dle jeho prispevku ho zneuzivaji do dneska. :-D:-D
A jake je podle tebe to prave auto pro bohate tvrdaky s jednou kockou na jeden den. Pouc nas vsechny s cim jezdis ty. Me to vazne zajima. B-]
nějaká pěkná stočenka se střeleným kurem na haubně - samozřejmě na hlínách a f tédéí.
A jeje, prvni zminka o skodovce hned ve 4.prispevku:-). A zase jen v zapornem zneni. Kde je..., aby mi vysvetlil, ze to jen chudaci skodovaci zavidi? :-)
A čímpak jezdí ti první chytráci, kteří raději nenapíši, co jsou ta první auta a auta pro nezlodějě a nehomosexuály, když ani na žádost raději nereagovali. Myslím, že to všem docela došlo. :-D
By se ztrapnil ještě víc.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.