Nová Kia Ceed poprvé naživo: Hodně vysoká laťka!

vylitej džbán  |  18. 02. 2018 08:02

jako třetí, čtvrté auto do rodiny proč ne, docela pěkná herka :))

Odpovědět  |   | 
Leo  |  18. 02. 2018 12:22

Konečně auto pro socky, zloděje a homosexuály

Odpovědět  |   | 
GR8  |  18. 02. 2018 13:34

A jake je podle tebe to prave auto pro bohate tvrdaky s jednou kockou na jeden den. Pouc nas vsechny s cim jezdis ty. Me to vazne zajima.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  18. 02. 2018 13:55

By se ztrapnil ještě víc.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  19. 02. 2018 08:00

nějaká pěkná stočenka se střeleným kurem na haubně - samozřejmě na hlínách a f tédéí.

Odpovědět  |   | 
tom  |  19. 02. 2018 10:50

A jeje, prvni zminka o skodovce hned ve 4.prispevku. A zase jen v zapornem zneni. Kde je..., aby mi vysvetlil, ze to jen chudaci skodovaci zavidi?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 02. 2018 11:13

A čímpak jezdí ti první chytráci, kteří raději nenapíši, co jsou ta první auta a auta pro nezlodějě a nehomosexuály, když ani na žádost raději nereagovali. Myslím, že to všem docela došlo.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  18. 02. 2018 13:53

Můžeš se svěřit jak jsi k této hluboké myšlence dospěl? Bylo to náročné, zneužívali tě v dětství, nebo se stalo ještě něco horšího??

Odpovědět  |   | 
GR8  |  18. 02. 2018 16:42

Dle jeho prispevku ho zneuzivaji do dneska.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  19. 02. 2018 16:41

Tak to už aby jste běžel ať to auto máte doma

Odpovědět  |   | 
Kott02  |  20. 02. 2018 17:14

Podstatně lepší než ten Volkswagen s logem škodovky pro socky, vidlaky nebo jako firemní flotila. Ano bavím se o oktavce

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  18. 02. 2018 17:52

a druhé by bylo jaké?

Odpovědět  |   | 
Václav  |  18. 02. 2018 08:48

Já bych si ho nekoupil, ale objektivně musím říci, že je to auto, které je určené k ježdění a né k frajeřině, parádě a závodění.
Pro kritiky je nutné říci, že už s příchodem modelu se pomalu začíná pracovat na faceliftu a proto ten vzhled (ať je co zlepšovat).
V dnešní době, kdy jedou automobilky na 100% své výrobní kapacity si nemůže nikdo dovolit udělat auto, které by bylo poptávané 3x více než je výrobní kapacita.

Odpovědět  |   | 
jean  |  18. 02. 2018 09:50

tak takuto pizdovinu som asi este ani necital

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 02. 2018 18:17

hm, tak toto je co za kktinu? VS Ekonomicka? Marketing? Ktora, ak sa smiem vobec spytat?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 02. 2018 21:41

Nesmíš! Máš snad prověrku na utajované skutečnosti?
Za socíku byl ještě jeden potřebný obor, systémové inženýrství, a mi máme v práci pár kvalitně vzdělaných "vládou chráněných" (šéfy firmy) kuchař-číšník odborníky na strojírenství.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 02. 2018 18:41

Nesuhlasim: nazov ustavu daneho klienta by mohol byt uzitocny. Inak povedane: kde z normalneho cloveka spravit uplneho dementa.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 02. 2018 18:48

A aby som bol dokladny, tu nedavno prezentoval isty tzv.studovany historik take h.vadiny ze to bolo na diagnozu. On seba sameho nazyva 'Sir'. A ked sa ozve s dalsimi h.vadinami, vysvetlim mu to este raz. Pripomina mi to toho syna porodnej baby, ktory zametal psie h.vna po Prahe a kazdy ho musel oslovit 'pane hrabe'.Ano, genialny p.Hasek. Cesi maju jednu vec, z ktorej mozu cerpat neobmedzene na rozdiel od nas> vlastnu historiu.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  18. 02. 2018 10:46

Co to je za debilní zvyk cpát ten černý lesklý buznovský dekor do všech aut....

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  18. 02. 2018 13:08

To kdyby to mělo ten tvůj růžovoučký...to by bylo chlapácké, co ?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  18. 02. 2018 14:02

Asi mám jiné preference než vy - matný tmavý povrch.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  18. 02. 2018 15:47

Klidně mi tykej, ty matnej povrchu

Odpovědět  |   | 
pacho  |  18. 02. 2018 10:49

zadná viacprvková náprava, v základu , tak za to palec hore. Je to snáď podledný model zo segmentu, kde to montujú štandardne. Celkovo by som povedal, že má navrch na "etalón", len veľmi málo ľudí si to uvedomuje.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  18. 02. 2018 10:57

Focus, i30, Civic...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 02. 2018 14:21

Mazda 3

Odpovědět  |   | 
rouchlem  |  18. 02. 2018 12:18

Za viceprvek na zadni naprave skutecne palec nahoru.

Nicmene, rad bych poznamenal, ze by tim nase naroky na auta nemely koncit. Pricny stabilizator (anti-roll bar) na obou napravach by (v dobe pripravy letu na Mars, neuronovych siti atd.) take mel prestat byt vniman jako zalezitost luxusu. Precejen se jedna o desitky let stare zalezitosti a tak je podivne, ze jsou stale povazovany (nebo spise prezentovany) za neco extra. Predevsim pak, kdyz se jedna o naklady v radu par set CZK, ale dopad na stabilitu vozu naprosto zasadni. Komponenty podvozkovych skupin by mely byt vyrobeny z lehkych slitin a stabilizatory z kompozitu. Tohle vsechno by stale nenavysilo vyrobni naklady nejak zasadne, radove par tisic CZK.

A mohl bych pokracovat dal a dal. V oblasti podvozku se toho vymyslelo hodne, lec vse lezi v suplicich, protoze proste "trh to nevyzaduje". Drobne a bezvyznammne inovace se vydavaji za velky vyvoj. Takze snad abyste pri nakupu vasich vozu zacali byt narocnejsi. Zkuste se napriklad zeptat u skodovackeho dealera, proc Octavia jeste stale nezvlada implementovat reseni zadni napravy z roku 1936, tedy multilink. Jde o to, aby bylo videt, ze "trh to vyzaduje".

Problem ovsem je, ze automobilky jsou hamizne. Proto zamestnavaji desetitisice marketingovych specialistu, kteri maji za ukol vymyslet, jak zakaznikovi vysvetlit, ze za neco, cehoz vyroba stoji napriklad 5 000 CZK, ma zaplatit 75 000 CZK. Dusledkem pak je, ze auta, odpovidajici moznostem dnesni doby, jsou k dispozici pouze v nejvyssich vybavovych stupnich a motorizacich. Zatimco a vse pod nimi, jsou de facto jen vice ci mene orezene varianty.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  18. 02. 2018 18:53

Cokoli co zvysuje hmotnost vozu je spatne a zlo protoze ekologieee :)

Uplne by mi stacilo aby evropske vozy v zakladu zvladly ty same crash testy jako americke. To ze se uprednostnuje aktivni bezpecnost pred pasivni bezpecnosti je slusna prasarna. (small overlap crash test, test narazu zezadu 80km/h).

Odpovědět  |   | 
´´´  |  18. 02. 2018 13:50

i30 = Ceed. Ceed vychází z i30. Prakticky stejné auto, jen s odlišným designem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 02. 2018 14:33

A co starší "brácha" i30?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  18. 02. 2018 15:47

Když měla Corolla v roce 1999 vzadu viceprvek a Focus vlečku, psali novináři, že vlečka zajišťuje výbornou stabilitu a víceprvek u Toyoty zbytečně drahý. Když pak ve 2002 přišel nový model Corolly s vlečkou a Focus s viceprvkem, psali novináři o moderním Fordu a slabé stabilitě u Corolly. ???? Jak to bude tentokrát u Ceeda?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 02. 2018 20:50

Odkdy měl Focus zadní nápravu jako vlečku, když od samého počátku, rok 1998, se uvádí, že zadní náprava je víceprvková? Tento Focus I měl můj synovec, předfaceliftový, a měl vzadu víceprvek.

https://archiv.ihned.cz/c1-975857-revoluce-jmenem... ...
"Vůbec nejvýše bych si ale u focusu dovolil hodnotit jeho podvozek. Určitě se vyplatilo sáhnout po náročnější konstrukci zadní nápravy řešené jako víceprvková v poněkud nezvyklém uspořádání."

https://www.autoweb.cz/ford-focus-vyroba-1998-2004/...
http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 02. 2018 21:27

Prvy Focus dostal kompletny podvozok z Mazdy 323 (Mazda 626 mala podvozok rovnaky) - takze vzadu bolo nezavisle zavesenie kolies.

Predpokladam, ze pan diskutujuci hovoril o Escorte.

Nicmenej, pravdu ma v tom, ze motoristicki novinari budu tvrdit cokolovek, co postavi auto najvacsich inzerentov do dobreho svetla. Mam uz svoje roky a zil som v mnohych krajinach a videl som vsetko. Vlecka je lepsia ako nezavisle zavesenie - a naopak. 8 ventil je lepsi ako 16 ventil a naopak. Turbo je lepsie a turbo je horsie. Svetla s cirou optikou su lepsie/horsie, projektory su lepsie/horsie. Bose je spickovy audiosystem v Audi, Bose je audiosystem za korunu ak je v Mazde.

Spravidla je to tak, ze cokolvek, co ma europske auto, je v danu chvilu lepsie - realita je taka, ze japonske automobilky v Europe velmi neexistuju.

Odpovědět  |   | 
s  |  22. 02. 2018 19:51

troubo a na co ti je víceprvek,když to auto a fordy hnijou jako o závodvy jste opravdu debilové a debilům se prodá ledacos

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  03. 05. 2018 19:52

Jsi ožralej, nebo blbej?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 02. 2018 21:03

Tady si přečti uživatelské recenze.
http://moje.auto.cz/prehled/ford/focus/1988-2001...

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  18. 02. 2018 11:11

Kdo udělal tu botu v kufru ? S něčím takovým bych si auto nikdy nekoupil !

Odpovědět  |   | 
leprouch  |  18. 02. 2018 12:21

Lepsi bota v kufru, nez v konstrukci!

Odpovědět  |   | 
Suditscher  |  18. 02. 2018 16:14

Viděl bych to na nějaký novinářský "mládě tura". Asi potřebovali zjistit, jestli se do toho kufru vejde technik s kamerou.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  18. 02. 2018 16:33

Autor, odkiaľ mas tie cm na výšku vpredu? 8 cm rozdiel??

Kravina, oprav si to

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  18. 02. 2018 16:35

Autor, odkiaľ mas tie cm na výšku vpredu? 8 cm rozdiel??

Kravina, oprav si to

Odpovědět  |   | 
PeterL  |  19. 02. 2018 07:59

Strešné okno....

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  19. 02. 2018 18:08

Nech porovnáva porovnateľné.. autor je blb

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  18. 02. 2018 17:48

ty zadní světla? prej za šera? snad to má čidlo světel a zapne světla za šera, nebo v tunelu, nebo když poprchá atd.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  19. 02. 2018 20:25

tuhle "super featuru" v autě mám a byla jedna z prvních věcí, které jsem nasraně vypnul.
Světla zásadně ovládám podle toho jaká je situace, a ne podle toho, jak se sepne nějaké čidlo!

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  18. 02. 2018 20:41

Hnus fialovej. Fakt Kíja čím dál tím víc do pyče. To už radši paštiku z Boleslavský otrokárny a to se mi hnusý dost. Ke všemu to v interieru Kíje smrdí jak v šatníku starý ženský.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  18. 02. 2018 20:44

Vidim ze embeckary su z novej kie na prasky

Odpovědět  |   | 
tom  |  19. 02. 2018 10:53

A kde? At to ctu jak ctu, tak o ombecku tady psal jen priznivec K/H. Nebo cteme kazdy jinou diskuzi?

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  18. 02. 2018 20:59

nie je clanok o skode, tak je to nahovno auto vsak :D za tie peniaze sa asi nic lepsie neda kupit, ale vy si radsej priplatite za vw group aby ste boli vacsi frajeri ci

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  18. 02. 2018 21:03

a este dizajn, momentalne jediny konkurent v dizajne je asi novy megane, inak ostatne znacky v tej triede zaostavaju

Odpovědět  |   | 
PeterL  |  19. 02. 2018 08:00

Akurát Mégane je pre trpaslíkov.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 02. 2018 08:22

To je fakt, tohle ostatní dovedou mnohem lépe. Obecně bych řekl, že je to problém všech současných Renaultů, i Clio je uvnitř docela malé. Vpředu super, ale prostor vzadu je bída, ve srovnání s předchůdcem.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  18. 02. 2018 22:26

Když jsem si jako malý vysnil auto, jezdit KIA byla jasná volba :D

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  19. 02. 2018 09:48

Uhlavni konkurent Fabie a Citygo!Jak muze koncern dopustit publikaci takovychto clanku,ktere temer oslavuji Kiu?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 02. 2018 18:18

Auto nema tu spravnu nalepku na dekli. Ta rozhoduje. Aspon teda podla toho, co tu citam.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  19. 02. 2018 20:30


To neřeš. Ti co by si "Kíju nikdy nekoupili" stejně nakupují stočenky v áčkách, protože na funglovku si nikdy nevydělají.

V dané cenové a velikostní kategorii je to naopak jedno z mála aut, které dává smysl, byť nový vzhled osobně vidím velmi ambivalentně - některé věci velmi povedené (předek, zadek), jiné už méně (např. boční linky).

Odpovědět  |   | 
Adam  |  20. 02. 2018 06:17

Oproti te odpornosti od Tfujdé jménem i30 je tohle poměrně zdařilý počin, ovšem o nejvyspělejší vozidlo segmentu určitě nepůjde. To je nova třída A od Mercedesu a to je pořad trochu jiná liga než Kia. Bez urážky.

Odpovědět  |   | 
sumi  |  20. 02. 2018 13:26

Bohužel auto je designem nevýrazné a nudné.

Proti předešlému modelu je vnitřní prostor menší , auto je zase nižší a placatější !!

A proti prvnímu Ceedu je to už úplná placka...fuj.

Pak se nemohou divit , že lidi víc a víc kupují SUV a CROSOSOVERY!!

Ceed je zaměřený na rodiny a důchodce..a tohle je špatný krok.
Snad jen velmi nízká cena a víceprvek vzadu by mohl zájemce nalákat!

Odpovědět  |   | 
E15  |  21. 02. 2018 14:14

Sice taky korejec poblejec, ale oproti Hyundai alespoň nemá ty úchylné reklamy, díky kterým každý majitel Hyundai v ČR vypadá jako sociopat .

Odpovědět  |   | 
s  |  22. 02. 2018 19:48

až na to,že je to kia a kiou ostane

Odpovědět  |   | 
s  |  22. 02. 2018 19:52

tady je zase čuráků

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

dnes | Petr Schnagl | 6 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 49 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 116 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A