První jízda s Kiou Ceed: Má povedený motor a myslí se i na řidiče

95 komentářů

Anti-automat
21. června • 14:52

Mojou volbou by bola ta atmosfera. Mam toho uz odjazdene dost a dost takze ak treba, vykon z toho dostat viem: skratka jednoduche vozitko na normalne predpisove jazdenie. Inak celkom pekne auto, po dizajnovej stranke nemam co kritizovat :-)

MOJE JMÉNO
26. června • 13:57

S tímto se dá souhlasit. Předpoklad méně problémů s trochu vyšší spotřebou.

mbk77
21. června • 14:49

Vlastním roční(tj III) i30 s 1,0l motorem. zatím najeto 12000km. spotřeba "kolem komína" 5,9l, na dálku(ne dálnice) ve čtyřech lidech 5,1l. Zrychlení jsem nikdy neřešil a tok bohatě stačí(od 2000ot táhne úplně v pohodě). Ano občas řeším co asi vydrží turbo, ale až to přijde tak to přijde. Jestli je Ceed tak povedený jako i30(jako že asi jo, když je to stejná technika) tak dobrý kauf. Neviděl jsem ještě na živo, ale počítám že co se týče vzhledu bude Ceed lepší)

MOJE JMÉNO
26. června • 13:55

Pokud se budeš chovat k autu slušně, tzn. netrápit studené, teplé občas krátce prohnat, nechcípat hned po dojezdu motor, olej vyměňovat dříve než se musí a k tomu budeš pravidelně používat levný VIF, tak to bude s největší pravděpodobností sloužit dlouho.

Marek71
21. června • 15:26

Tak to jste opravdu nenáročný řidič. Projel jsem jak 1.0 tak i 1.4 v i30 kombi. Já měl hned jasno, kterou motorizaci bych bral. Ale auto vybírala známá, která má na dynamiku nižší nároky, ale i ona nakonec volila tu 1.4, nejenom kvůli dynamice, ale i nižšímu hluku a celkově lepšímu projevu toho motoru.

spiderwolf
21. června • 23:12

kecy, zkousel jsem ruzne motory v i30... ten litr jede v realu lepe nez 1.6 CVVT 88 kW, spise je blize k 1.6 GDi 99 kW, proti 1.4 CVVT 74 kW to je "raketa"... spotreba rakouske dalnice / okresky, napakovane auto, stale pustena klima, cca. 6.3 l / 100 km

Q
22. června • 10:46

A to je právě ono. Když už moderní turbomotor, je lepší rovnou jít do toho vyššího objemu, řekněme plus minus 1.4 litru. Tam se i při plném obsazení a klimě dostanete pod 6 litrů a jízda je pohodovější.

Marek71
22. června • 9:34

Asi jsme se nepochopili...
Já srovnával nové motory 1.0T 88 kW a 1.4T 103 kW. A ta 1.4 jede opravdu podstatně lépe a rozdíl v ceně je asi jenom 30 tisíc. To kdybych těch 30 chtěl ušetřit, tak si pak celou dobu budu rvát vlasy, že já blbec nevzal ten silnějšá motor.

a
21. června • 14:24

Tak pan redaktor by upřednostnil tříválce před „vysavačovými atmosférickými motory“ (čtyřválci). Asi má radši šicí stroje, abych zůstal u stylu jeho přirovnání. Nebo spíš neví, jak se má s čím jezdit.

Josef
21. června • 14:33

Už ses někdy svezl v současném autě poháněném moderními 3-válcovými motory (třeba ve Fordu Focus)? Tohle už není Fabia a HTP.
Já ale mám rád a dávám přednost více válcům a například hledisko spotřeby či silniční daně/pojistného podle obsahu motoru není pro mne vůbec prioritou. Pro někoho jiného to může být ale jinak. Je na každém, jak se rozhodne.

Anti-automat
21. června • 15:04

Focus 1.0 EB mam odjazdeny a ide naozaj pekne, nemozem mu vycitat absolutne nic. Ale pridavam sa k tomu, ze viac valcov a objem (je to predsa len objemovy stroj, ten motor) v aute tejto velkosti je elegantnejsie riesenie. Kompromis by potom bol trojvalec o serioznejsom objeme ako 1l, jemne fuknuty > a zrejme tymto smerom to pojde. Mozno sa dockame trojvalca aj v objeme 1800, vyvazit to uz naozaj problem dnes nie je a tri velke papinaky sa prejavit uz musia. Z coho mam totalnu nechut, to su kadejake hybridy, ktore vozia so sebou uplne zbytocne kila.

Marek71
21. června • 15:23

Jo... 1800 a tří válce. Ještě mám v paměti, kdy tento objem přináležel šesti válcům, např. v Mazdě MX-3.

Aladin
21. června • 15:39

Nebo Bmw 320i V6. obsah 2.0, 110kw, vyráběn až do 2005. Krásný zvuk motoru.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
a
21. června • 17:55

Sorry, je to R6, ne V6.

Josef
21. června • 20:49

Bez problému, to je detail, nic se neděje...;-) Ale i V6 je lepší než tříválec...;-)
Jen mne tak pro odlehčení diskuse napadlo, že z hlediska vibrací by byl zajímavý experiment vyzkoušet hvězdicový 3 válcový motor. V letectví už před mnoha lety používali hvězdicové motory s lichým počtem válců... Sice obvykle se 7 a 9 válci nebo ve více řadách za sebou s násobně více válci, jak to známe ze stíhaček a bombardérů 2 sv. války... Na ležato by se to pod kapotu nějak vešlo - jako "modifikovaný" 3 válcový boxer... Horší by to bylo potom s převodem z klikovky v úhlu o 90 stupňů . Výrobní cena takového "zlepšováku" by asi byla "zajímavá". A ten zvuk by asi vypadal i u toho 3-válce také jinak, soudě podle zvuku leteckých hvězdicových motorů....
Nebo namontovat pod kapodu normálně na výšku s tím, že by 1 válec trčel z kapoty kolmo ven (2 válce pod úhlem 120 stupňů by se pod kapotu vešly)... U leckterých "amerik" vyčnívající "kus" motoru z přední kapoty vypadá "sexy"... :-)

MOJE JMÉNO
26. června • 13:51

Pro případ, že někdo vymyslí třítaktní princip spalování to není vůbec špatná myšlenka. Pro začátek navrhuji sloučit třeba sání se stlačováním... :-D

Josef
21. června • 15:48

Jo, jo, .... kde jsou ty "zlaté" časy víceválců... Až budou v autech "vrnět" za "pár" let jen elektromotory, budeme vzpomínat i na "zvuk" těch 3-válců...

Aladin
21. června • 15:19

Když to není problém vyvážit, tak proč to tedy nevyváží? 3 válce poznáš z chodníku okamžitě.

Honza M.
24. června • 13:16

Ale v interiéru ne, a to je podstatné. Mnohem lepší Octavia 1.0 TSI než 1.9 TDI.

jean
21. června • 19:19

Tak vieš, súdruh asi dokázal zmeniť príkazom aj fyzikálne zákony, ked to dnes problém nie je :-D. V 60. rokoch ľudia leteli na mesiac, ale nedokázali vyvážiť trojvalcový motor...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Anti-automat
21. června • 19:35

Nie som sudruh a uz vobec nie jeanov sudruh. Zaujimave je, ze trebars BMW ba trojvalec oobjeme, ktory k tomu co som avizoval daleko rozhodne nema. No a co sa tyka rozmerov, ak postavim vedla seba 1.2 a 1.4 TSi, ak si nevezmes do ruky subleru, nepozas rozdiel. Ale zasa a znova: jean, mozes teoretizovat. Ja som tie motory videl a vidim. Nazivo. A mam velke podozrenie ze jean tieto veci videl nanajvys z marketingoveho katalogu.

jenda911
21. června • 12:55

O.T. tak jsem si po čase konečně přečetl více než pět řádků najednou, děkuji :-)

Posraldescu
21. června • 12:20

Je to lepší než Dacia nebo to vyjde nastejno?

HLK
21. června • 16:35

ty jsi buzerant česky škodovacky

Belmondo
21. června • 14:22

Kia = Lada :-D :-D :-D

Pali
23. června • 21:02

Neviem, čo máte proti Kii / Hyundai. Súčasná generácia je skvelá. Skúšal som i30 1,4 turbo a nič tomu nechýbalo.
Kolega má končiacu Kiu Cee´d. Doteraz mal samé Škody - od Felcie, cez Fabiu, až po Octaviu (2x). Kúpil Kiu a povedal, že oproti Škode je to luxus. Škody mal ale vždy jazdené, Kiu novú. Poslednú Škodu rýchlo predal, keď sa začínali objavovať problémy s DSG a mechanik ho upozornil, že to môže byť drahé.
Takže zarytý "Škodovkár" zakotvil u Kie. Bol vyliečený a zatiaľ je spokojný. Aby sa nepovedalo -Škodu , VW považujem za skvelé značky, len niektorí fanúšikovia to berú veľmi vážne ;).

Run Dab
21. června • 12:30

Jsem přesvědčen, že Dacia bude lepší ve všech ohledech.
Snad jen kromě sponzoringu "nezávislých" žurnalistů, takže na ní nikdo z nich chvalozpěvy pět nebude.

dan
21. června • 9:01

Korejska Fabia,aby vsichni porozumeli,o cem je clanek.

LOL
21. června • 9:25

Přesně tak. A když si člověk ta dvě auta postaví vedle sebe, tak u Fabie vyprskne smíchy. Je divné, že se najdou trubky, které si ten střep z Bolky koupí...

stealth01
21. června • 10:34

Ano všichni jsou trubky a debilové. Nechceš někdy změnit téma?

LOL
21. června • 14:49

mě to ba.

Josef
21. června • 13:55

Pro bližší komentář kopíruji diskusní větev k článku (Nové Audi A1 odhaleno) v návaznosti na další "výmluvný" příspěvek "výmluvného" staronového "diskutéra" - tentokrát se jménem "Posraldescu" a s dalšími jmény jako je Dan, LOL a Run Dab (pro pacho doplňuji, že se jedná o Jana Zlatoústého - Velkopřevora - Kvicalu - atd. a on ten Civic z roku 1992 kdysi uvedl jako argument, že je ten "jeho ?" Civic lepší než současná produkce koncernu VW - a Škoda...).
Že tomu debilovi (to není urážka - to je konstatování jeho mentální úrovně a projevu) nejde o diskusi, je jasné, viz. závěrečné konstatování níže: "...sranda musí být". Jeho působení lze přírovnat, jak jsem to už jednou uvedl, působení sprejerů, kteří svými "uměleckými výtvory" stříkají na všechno, boz ohledu na to, jestli se to někomu jinému líbí - zkrátka vandalství.
Myslím si, že by měli být na Autorevue jejich příspěvky mazány stejně, jako jsou mazány produkty těch sprejerů. Tam, kde se to ponechá volnému osudu, je jen spoušť. Ignorování je neúčinné, protože jejich invazivní ("kvíčalovské") jednání je opravdu destruktivní, i v diskusích na Autorevue. Zde je ta větev - cituji
ugo | 18. 06. 2018 08:33
Ze by opravdu koncernovy PR web?no namoudusi,uz je to tak!
Odpovědět | Souhlasím (+16) | Nesouhlasím (-10)
avatar
Jan Mička (Autorevue.cz)
18. 06. 2018 08:37
Dobrý den,
můžete napsat, co je na tomto článku PR? Je to novinka jako každá jiná, za chvíli to bude úplně všude. Můžete udat jediný důvod, pro který bychom tento článek neměli vydat?
Hezký den,
Honza
Odpovědět | Souhlasím (+10) | Nesouhlasím (-15)
stealth01 | 18. 06. 2018 08:44
Honzo, vůbec na ty idioty nereagujte. Jsou to duševní mrzáci, já jim s oblibou říkám polykači kyslíku. Nikdy (s důrazem na slovo "nikdy") společnosti nepřinesou něco navíc.
Je nad slunce jasné, že když nějaká automobilka udělá nové auto, že o tom motoristická média budou informovat.
Kde byli tito moralisté, když jste vydávali čtyři dny po sobě články o Peugeotu 508?
Odpovědět | Souhlasím (+10) | Nesouhlasím (-13)
avatar
Jan Mička (Autorevue.cz)
18. 06. 2018 08:51
Dobrý den,
uznávám, že občas je tady článků o koncernu dost. Ale on má taky dost značek a vypouštět očividně čtená témata kvůli tomu nechci. Spíše mě pak mrzí, když vydáme něco z historie nebo zajímavost, o které se u nás moc nepíše, a není o to moc zájem.
No jo, taky jsem tenkrát čekal, že se s Peugeotem někdo ozve...
Odpovědět | Souhlasím (+9) | Nesouhlasím (-14)
ugo | 18. 06. 2018 10:08
Aha,jo tak ona je jen nahoda,s temi koncernovymi PR clanky zde...tak prominte,ze jsem obtezoval!
Odpovědět | Souhlasím (+9) | Nesouhlasím (-13)
Haftan | 18. 06. 2018 11:45
Nejvyssi redaktor sveta slezl mezi luzu si popovidat? O pane na nebi...dekujeme Ti za tyto dary. Neznam vetsiho odbornika a fundovaneho specialistu na koncernovou techniku. Nechapu ale, ze Vas mistre zurnalistickych disciplin neangazuji primo do Wolfsburgu. Mozna ale tuší, ze by splakali nad vydelkem jako Hyundai nad Vosickym...
Odpovědět | Souhlasím (+14) | Nesouhlasím (-9)
Josef | 18. 06. 2018 12:12
Já jen doplním, že velkopřeverské klíčaslovské zlatoústé ugové a Haftani jsou kategorií, kterou je nejlepší mazat v diskusích, protože oni nediskutují a jejich "reakce" jsou za hranicí "normálu" a jenom "otravují". Stačí se podívat na web stránku Autorevue a spočítat všechny zobrazené články. Výsledek není v převaze článků o "Koncernu" (a o Škodě). Každý si může vybrat, co si přečte a ostatní může ignorovat. Já také nečtu všechny články a některé kategorie aut mne vyloženě nezajímají. Oni ti ugové a Haftani mohou konat stejně - ignorovat články, které se jim nelíbí, ale které se mohou líbit někomu jinému.
A už vůbec tito "ugové" nechápou, že je přece normání psát více článků o autech a značkách. které zajímají více čtenářů (a diskutujících). Stačí se podívat, kolik je diskusních příspěvků k jednotlivým článkům. Koncern (a Škoda) s naprostou převahou vedou, trošku "sekunduje" Hyundai/Kia a jinak nic - všechno jen pár diskusních příspěvků. Stejně tak o stavu "zájmu" vypovídají počty prodaných aut na našem českém trhu - Škoda a "Koncern" zdrcující převaha.
Odpovědět | Souhlasím (+8) | Nesouhlasím (-14)
Haftan | 18. 06. 2018 13:58
Rekl mistr Jan a vypnul si VPN za kterou se schovava pro pripad komentovani prispevku, ktere mu nelahodi....
Odpovědět | Souhlasím (+14) | Nesouhlasím (-4)
Josef | 18. 06. 2018 15:47
Sděluješ vlastní zkušenosti a postupy "Kvíčalo"? Divím se, že tě správce webu Autorevue, nebo redaktor Mička už z diskuse nevymazal.
Odpovědět | Souhlasím (+4) | Nesouhlasím (-9)
Josef | 18. 06. 2018 16:24
Zajímavé Haftane, jak se naráz objevilo spoustu plusů a minusů... Asi víš jak se to dělá, že? (Kdysi to někdo v diskusích zmiňoval). Jen doufám že budou tvoje "příspěvky" brzy vymazány.
Odpovědět | Souhlasím (+3) | Nesouhlasím (-3)
HAFTAN | 19. 06. 2018 06:09
Kupodivu ne, a to je dobře - sranda musí být...
Odpovědět | Souhlasím (0) | Nesouhlasím (0)

LOL
21. června • 14:55

redakce, můžete prosím smazat toho tapetáře Josefa s tím jeho OT? Děkuji.Pro úplnost, já jsem LOL, chodím sem minimálně 8 let, neznám ani kvíčalu, rundaba ani Posraldescu. Faktem je, že se tu někdo za mně vydává.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
21. června • 16:35

A ty máš něco k autu? Nebo te taky smazeme?

Josef
21. června • 15:43

Jsme u toho principu - příčina a následek (důsledek). Proto pokud zmizí "kvíčaloviny" a nebude "kvíčalovsky" používat tvůj nick "LOL", čili konat "destrukce", tak nebude ami moje tapeta. A je mi úplně jedno, pokud bude vymazána spolu s kvíčalovskými "tapetami". Vidím to buď na důsledné mazání, nebo na uzavření volného přístupu do diskusí Autorevue a jeho omezní pouze na přihlášené (zaevidované) diskutéry. Tím skončí i zneužívání jmen diskutujících, kdy se záměrně za ně vydávají "kvíčalové".
To, že jsi LOLe "nezachytil" (nezaregistroval) nepřéhlednutelné "příspěvky" pod jménem Kvicala, to je tedy zajímavé. To spíš vypadá zase na "srandu" Kvidaly, které (opět) použila jméno LOL a napsala tento "příspěvek" s žádostí o "smazání" Josefa...;-)

Marek71
21. června • 9:35

Jestli to ono nebude tím, že tato Ceed není velikostním konkurentem pro Fabii, to je spíš Rio.

LOL
21. června • 14:50

velmi zřejmě to bude tím. Ale já nejsem ten člověk, který toto srovnání dal do placu...

pacho
21. června • 9:19

pán je určite "odborník" na autá, keď napíše takúto zhovadilosť, alebo asi najvyššie dosiahmutelná méta v jeho živote je fábia

Hmm
21. června • 9:35

Na tohohle zamindrákovaného chudáčka s orezlým Civicem nemá smysl reagovat.

pacho
21. června • 12:51

a to máš odkiaľ, toho civica??. zrejme z vešteckej gule, alebo tie horúčavy robia svoje.

Radek
21. června • 8:56

Jestliže budu jezdit s tříválcem za 5 litrů - tak OK. Ale jestli jezdí tříválec za 7-8 litrů (jak se píše v článku), moc nechápu jejich smysl, když Mazda 6 s atmo dvoulitrem jezdí se stejnou nebo možná nižší spotřebou. Možná že až se začnou emise měřit v reálném provozu tak zase tříválce z trhu zmizí.

Tomtom
21. června • 11:40

O víkendu jsem jezdil s i30 fastback s tím trivalcem. Jelikož byl motor dost čerstvý (cca 1000km), nechtěl jsem mu moc nakládat.
Bohužel je to opravdu lenoch. Maximum kroutaku má sice od 1500 otáček, ale chtít po něm cokoliv pod 2000o je zbytecné. Jezdil jsem s nim kolem 6,5 (dálnice, okresky, město). Při vracení prodejce říkal, že má z toho motoru obdobný pocit a ze je lepší vzít tu 1.4, protože ta už jede hezky.
Bude to opravdu jen naladenim motoru, protože 1.0T ve Focusu i Golfu působilo mnohem živěji.
Nový Ceed v modrém kombíku s 1.4T AT, to bude asi můj cíl. :)

Pali
21. června • 15:59

Skúšal som kedysi Hyundai i30 1,4T. Veľmi dobrý motor, len na danom aute akosi dobre nešiel na 1. prevodový stupeň - akoby to oblo iné auto - lenivé. Pritom na 2, 3 ... išlo auto nádherne. Možno zásah ESP? Nejaké umelé blokovanie? Vraj as to na novších modeloch nejako softwarovo upravilo.
Nakoniec som kúpil Mazdu 3 - 2,0L (88 kW). Super auto, hlavne celkový pocit zladenosti auta je u mňa ďaleko inde, ako som mal u i30, ktoré jazdilo veľmi pekne. Autá som skúšal krátko po sebe a ma Hyundai zaujal dynamickým motorom, ktorý išiel naozaj super. Je to praktické a pekné auto (Ceed je jeho "súrodenec"/, bude podobný).
Ale u Mazdy 3 som si povedal "Waaau - na tak skvelo jazdiacom aute som nikdy nejazdil..." - je to o celkovom pocite z auta = akoby som s ním bol naozaj spojený. Pritom to nebolo motorom, nakoľko bol totálne surový a nešiel naplno. Bolo to niečo iné - stavba auta, podvozok, spôsob ako to auto išlo... Niečo medzi cestou a vodičom. Ako sa hovorí - to auto nenavrhoval počítač a "excelový" inžinier - to auto robil niekto, kto miluje autá ;).
Neberte to ako reklamu :) - najlepšie je osobne vyskúšať a porovnať. Možno pocítite to čo ja.

Marek71
22. června • 9:27

A bonusem je, že z toho 2.0 88 kW se dá jednoduchou SW úpravou udělat klidně přes 100 kW, ty výkonové verze 2.0 jsou údajně stejné motory, až na SW naladění, kdesi jsem to četl jako info přímo od Mazdy. A další věc, ta nejslabší 2.0 obvykle má podstatně vyšší výkon než těch 88 kW.Zkoušel si manuál nebo automat? u mě je toto auto (nebo 6) velkým favoritem jako příští auto, po letech zase koupit nové auto, ale s automatem.

Pali
23. června • 20:52

Ja som niekde videl z 88 kW až 130 kW+ ,alebo nejako tak - to je už ale neuveriteľný extrém. Atmosféry sa čipujú tak max navýšenie 5%. U daného chiptutnigu to bolo cez 40% - nechce sa mi veriť, žeby motor mal takú rezervu. Ja som nehľadal informáciu, koľko kW môžem reálne mať, ale 88 kW / 210 Nm je pre mňa ako z ríše snov oproti starej 1,4-ke ;)-Skúšal som všetky autá len s manuálom - automat zatiaľ nechcem - rovnako ako SUV. Mazda má perfektný manuál :), ja si ho užívam. Automat mi príde ako v počítačovej hre = už sa necítim, že plnohodnotne šoférujem auto ;).
Poznámka: Nebojíš sa korózie u Mazdy ? ;) U mňa to bolo jediné negatívum, ale dal som jej šancu a verím, že nové Mazdy sú OK.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
24. června • 23:40

Jak jsem psal, ty motory 2.0 jsou stejné a dělají se od 88 tuším do 121 kW, takže i z toho 88 kW jde v pohodě dostat přes 100 kW... ono většinou to ty motory mají i bez tunění.Já jsem s manuálem najezdil asi 550 tisíc km a teď s automatem přes 100 tisíc a už další auta budou zřejmě jenom automaty.Měl jsem 3 Mazdy, od 1991 až po 2004 a ano, i ta poslední měla problém s korozí, ale stejně se dožila 11 let, když jsem ji prodával, takže u mě v pohodě :-) Ale dnes už se koroze (údajně) u Mazdy bát není třeba.

pali
25. června • 19:15

Kedy si na začiatku, keď vyšla Mazda 3 som čítal, že motory 88 kW a 121 kW sú rovnaké, len slabší je softwarovo orezaný. Ale potom som sa dočítal, že motory nemajú rovnaké diely. Potom som nepátral ďalej, lebo mne vyhovuje viac 88 kW motor - lacnejšie verzie, dostatočný výkon (individuálne hodnotenie), dlhšia 6-ka = nižšia spotreba na diaľnici.Je pravda, že kto skúsi automat, ten sa ťažko vráti k manuálu. Ja som toľko veľa km ešte nenajazdil a tak ma manuál baví - hlavne ten v Mazde. V poslednom období sa pozerám po autách - nie nebojím sa korózie u Mazdy ;). Nové autá sú všetky OK. Autá okolo 10 rokov OK - aj Mazdy sú ako nové. Aj 15+ ročné autá sú stále pekné, ibaže sa vyskytnú aj autá s koróziou a iným poškodením, prípadne zanedbaným stavom. A je jedno, či je to Mazda, VW, BMW, "Francúz", alebo iný "Japonec". Tu už ide o údržbu, prostredie, kde auto jazdilo... Ale povedzme si, že napr 20 ročné auto je už poriadne staré a tu už nie je veľkou chybou nejaký náznak korózie. Niekedy je dobré, že vôbec ide bez väčšieho servisu. Neviem, ktoré dnešné auto bude o 20 rokov jazdiť. Kedysi boli autá jednoduchšie a vraj kvalitnejšie, čo sa trvanlivosti týka.

JJ
21. června • 10:05

Rapid uměl vždy kolem 5l/100km - s 1,2 i s 1,0.

stealth01
21. června • 8:31

Dobrá práce.
Jsem si v této souvislosti vzpomněl na pána se Stingerem. Vzpomínal onehdá zrychlení svého zázraku za 15 sekund 0-200. Ja teď mám vážný zájem o Lexus LC500 a ten má zrychlení stejné. Super auto ve všech ohledech (snad kromě řízení, ale na to se dá zvyknout), ale ta dynamika je spíše pro nenáročné. Takže jedna rada pánovi se Stingerem. Nenahánějte se s rychlými modely D3 a vůbec ne Porsche. Budou to jen takové trapné pokusy.

Kionka
21. června • 14:17

Kia je tak leda pro nenarocne:-/

Mirek
21. června • 21:30

To jsi měl tedy hodně dlouhý zimní spánek. :-D

x
21. června • 13:08

Stinger na 200 za 15s určitě nezrychlí. 17s-18s je realita...

LOL
24. června • 21:19

A není to tak nějak jedno? Na tom přece to auto nestojí.

bzzz
21. června • 11:00

A s infotainmentem uz ses smiril? Jinak by mne zajimalo, co lide ctou mezi radky - kvuli minusum pod tvym prispevkem - co mi uniklo... Btw Sport+ umi z 0 na 200 rychleji, nebo se pletu?

stealth01
21. června • 13:12

Infotainment je velká bolest, kterou ale zahojí zvuk naprosto fantastického motoru.

JH
21. června • 17:44

Lexus prostredníctvom šéfky vývoja už potvrdil zmenu infotaimentu. Model 2019 má biť už prepracovani, týka sa to aj LS.

stealth01
21. června • 19:59

Malá ochutnávka auta, které mi vzalo duši... ;-)https://youtu.be/_Lwz45sBAoM...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
21. června • 20:22

Koho chytne Lexus, nechce nic jiné...;-)

bzzz
21. června • 18:19

Navic je to vec/system, ktery se da aktualizovat i ve starsich modelech.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JH
21. června • 20:26

Bzzz nehadam sa, ale nie som si moc istý tým, že sa bude dať prepracovat infotaiment v už predaných autách. Ten systém má biť úplne iný a bude to mať súvis aj s tými tykadlami na tej kaplicke.

bzzz
21. června • 20:49

Starsimi jsem myslel stavajici (posledne uvedene a postizene) nez az budouci modely.

stealth01
21. června • 18:40

A navíc já s tím nemám problém. Toto auto jsem zkoušel asi 800 kilometrů a zanechalo ve mně ty nejlepší dojmy. Infotainment jsem neřešil, až na nastavování navigace (které ze záhadných důvodů selhalo). Potíž je spíše v tom, že všechno je tak nějak česko anglicky. Nemám problém s angličtinou, ale opravdu je to tak velký boj pro importéra, aby v JP nahráli příslušný software do kapličky přístrojů?
Jinak vše je domluveno a těším se... :)

LOL
21. června • 9:28

Jsi prostě pán! Kdo nespálí aspoň jednu sadu gum za kvartál při akceleraci 0-200, je nicka, sráč, trapák a socka!
Měl bys jezdit aspoň Vejronem, tam odpovídá počet koní počtu tvých šedých buněk mozkových. :-D

stealth01
22. června • 16:03

"Ani s pětilitrovým motorem není Lexus LC500 výbušně rychlý. Při akceleraci z místa se projeví jak pozvolný nárůst síly atmosférického motoru, tak nespolupracující převodovka, která má sice deset rychlostí, ale žádnou funkci řízeného sportovního startu. Proto trvá, než se motor „sesbírá“, a naměřené zrychlení 0-100 km/h je v éře čtyřsekundových hatchbacků vyloženě zklamáním."Toto napsal opravdový profesionál v testu LC500. Už mi rozumíš?

Ja prvni
23. června • 12:52

Jestli to nebude tim, ze LC500 neni supersport, ale cestovni kupe...
Cim dal vic ukazujes, ze odjete kilometry ani prachy z tebe znalce fakt nedelaji.

stealth01
23. června • 18:52

Mimochodem, kde přesně píšu , že mám prachy a kde přesně píšu, že jsem znalec?

stealth01
23. června • 18:51

Zaprvé, já nikde nepíšu, že toto auto spadá do kategorie supersportů.
Zadruhé v testu, který vyjde zítra říkám, že se jedná o GT, hodící se na dlouhé přesuny.
Zatřetí, napiš mi, kde přesně srovnávám LC500 se supersporty. Já jsem psal, že silná auta z D3 jsou o hodně rychlejší. M4 ujede na dvoustovce Lexusu o dvě sekundy.
Začtvrté, já v testu tvrdím, že toto auto není pro honění ega, nejde o to, někde se nahánět.S reálným zrychlením 5,5s na stovku je prostě stvořeno pro méně náročné lidi z hlediska dynamiky.

JH
21. června • 13:24

Možno sa mýlim ale nick Stealth01 by mal biť človek ktorí robí na YT výborne testy automobilov. Tak ak je to tak potom niečo o tých autách vie. Málokto má možnosť otestovať 20 a viac áut ročne a tým získať skúsenosti a tým pádom aj možnosť porovnávať. Čo sa týka KIE za mňa podarený model. Dizajn sa mi páči, slušne materiály v interiéry, motory a prevodovka u mňa OK. Bude sa im dobre predávať.

stealth01
21. června • 19:49

Díky. Nejhorší na tom všem je, že když vezmu příklad ze včerejšího testování, tak jsem strávil 10 hodin natáčením, šel jsem spát až dnes v jednu v noci, úplně hotový z vedra a nedostatku tekutin. Dneska 3350 korun za benzin a opět bez volna. Dělám to prostě pro lidi, bez nároku na jakoukoliv odměnu a někdo pak napíše, že jsem jen koktal, co se plete do novinařiny. To vás pak srazí dost k zemi a říkáte si, proč se vlastně snažíte něco dělat pro radost druhých.

Seabow
22. června • 20:26

Ja si Vase testy s radostou pozriem, stale sa latka posuva a uz teraz si myslim, ze ste minimalne na urovni vacsiny testerov v cz a sk okrem Marosa Cabaka a Rasta Chvalu ale ti to uz robia dlhsie ale nikde nie je napisane ze ich nemozete dobehnut. V dnesnej dobe mi to pride az neuveritelne ze to nerobite pre prachy ale len pre potesenie druhych a zadarmo a davate do toho vlastne prachy a cas, klobuk dole a este jedna vec ze aj vystupovanie pred kamerou je strasne tazke a nie kazdemu to ide napr. ja by som bol strasny, kritizovat je lahke hocikoho ale skuste si to niekto na vlastnej kozi. Takze ak sem napisete nieco o aute xy tak Vam urcite budem verit viac ako niekomu uplne anonymnemu co to auto videl sotva na obrazku. Nenechaje sa odradit robite to dobre a pokracujte dalej, pacia sa mi hlavne testy svetiel v noci vela testerov to nerobi ale pre mna je to dost dolezite, mozno by ste mohli trosku menej horlivo reagovat na niektorych diskuterov nie vzdy to ma odozvu a tahat do diskusii peniaze tiez nie je dobry napad na cz sk strankach predsa vieme ako su Cesi a Slovaci zavystlivi. Keep up the good work!

bzzz
21. června • 20:47

Nekdo nataci 'rekordy' a predevsim hazard... nekdo sdili car enthusiasm a ciste prakticke postrehy. Kazdy podle sveho nastaveni (postizeni). Vam patri respekt a dik.

JH
21. června • 20:20

Za seba môžem napísať, že pre mňa majú Vaše testy naj úroveň z SK/CZ. Ak by som napr poskuloval po A8 tak by som si určite pustil Vašu recenziu a rozhodoval sa aj podľa nej. Na Lexus sa už teším, sám som zvedaví na čistú atmosféru lebo všetky testy v našich zemepisných šírkach sú s hybridom. No a osobne by som sa tu nepúšťal do diskusie s každým, je to veľmi únavné skoro ako urobiť kvalitný test : ) Ukázal ste kvalitu, máte svojich fanúšikov a to Vám nikto nevezme.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
21. června • 21:17

Přečteno asi 10x za poslední dva dny... ;-)

stealth01
21. června • 10:33

A co jsem napsal tak divného? Pán se Stingerem se tady chlubí zrychlením 15 sekund a ja jsem jen poznamenal, ze by se mohl spálit, pokud by chtěl závodit.
Ja nejsem žádný král, nejezdím rychle a s nikým nezávodím. Jsem amatér, který toho moc neumí, ale jezdím bez nehod, to se musí nechat.
Pokud máš pocit, ze adekvátní reakce je urážet a zesměšňovat, klidně si posluž, vypovídá to jen o tvé povaze.

LOL
21. června • 14:48

Pán se stingerem byl taky lumen, ale tys mě taky dost nepříjemně překvapil.

stealth01
21. června • 15:13

Čím jsem překvapil? Že jsem porovnal dynamiku LC500/Stingeru proti D3? Přijde Ti to nějak debilní?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
23. června • 19:15

ne, tím ostatním, cos napsal. Vždycky jsem si myslel, že jsi rozumný člověk. V té diskusi/hádce to spíš vypadalo na uraženého ješitu.Dokážu pochopit vtipný trolling, ale to bylo trochu něco jiného. Ale třeba jsem se spletl. :-)

stealth01
23. června • 19:35

Poslední je správně. Nevím, jestli jsem rozumný člověk. Někdy ne, někdy možná jo.
Prostě a jednoduše, Lexus působí dojmem rychlého auta a on je rychlý. Ale hot hatche v prémii mu prostě dokážou v přímém srovnání zatopit. M4 mu nadělí minimálně dvě sekundy na dvě stě. To je celé, pán se Stingerem tady neustále vytahoval dynamiku Stingeru, tak jsem mu chtěl naznačit, že to není až takový zázrak na silnici a že 15 sekund na 200 je spíše pro nenáročné řidiče. Nikde jsem nemluvil o sobě a svých požadavcích na dynamiku auta,

LOL
24. června • 21:18

"nenáročný řidič" se ti ze sprintu 0-200 za 15s popamperskuje. Nenáročný řidič jezdí ve Fobii, Oktávkce, Cedníku, i30, atd. (tedy v běžné konfekci), nikoli v Stingeru.Stinger je samozřejmě "pouhé" GT, žádný supersport - to souhlasím. Ale v intencích běžných vozidel je to auto stále nadprůměrné.

stealth01
25. června • 9:09

Ty to skutečně vztahuješ na všechny řidiče? To jsem fakt nečekal.
Ja samozřejmě myslím ty, kteří vybírají nebo mají zkušenosti s AMG, RS nebo M modely.
Prostě a jednoduše to zrychlení není tak opojné, když to porovnas třeba s M6.

Mirek
21. června • 11:23

Ale pán se Stingerem tady, jestli se nepletu, nepsal nic o závodění, tak nechápu, proč to tedy píšeš. A pokud jde o LC500, tak jsem četl vždy výtky jen k infotainmentu a k pomalejšímu startu, který je dán atmosférickým motorem, ale k řízení žádné. Jak jsi na to přišel?

stealth01
27. června • 22:20

https://youtu.be/VHw-uuKzdBs... Tady říkají taky, ze řízení je proste mrtvé

stealth01
21. června • 13:11

Ja jsem včera najel po okreskách spolu se závodním jezdcem (profesionálem) 400 kilometrů a dostali jsme se do stavu, ze jsme nevěděli, co si o práci s volantem myslet. Možná je to tím variabilním řízením, ale přijde mi to takové moc počítačové. Nic zásadního, jak píšu, jde jen o zvyk na jiný typ řízení.
Pán se Stingerem nepíše taky nic o závodění, jen ho spíše upozorňuji, ze s tou dynamikou nemůže třeba M4 konkurovat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Assasin
21. června • 15:18

TVL. Co ty dokážeš napsat za zázrak člověče nešťastná. Nad tím rozum stojí. Dám ti radu. Přestaň ze sebe dělat objektivistu a strč si tvé auto fanouškovství do zadele. Jsi jen totální maniak s úchylkou na německá auta. Přestaň si tady už konečně hrát na objektivistu !! Už nějakou dobu na tomhle webu samá perla od tebe. Snažíš se proniknout do světa auto novinářů a jediné co umíš je koktat a koktat.

stealth01
21. června • 15:57

Jak velký maniak asi musí člověk být, aby si s těžkou uchylkou na nemecka auta objednal Lexus?
Upřímně, tvůj pohled na věc je dost perverzní. Ja se nikam nesnažil proniknout debile! Pochopil jsi myšlenku mého kanálu? Jsem totální amatér, proste dělám lidem radost a pokud se jim to líbí, tak jeden kreten v davu s tím nic neudělá. Takže víš co, budu si psát co uznám za vhodné a ty si polib prdel. Tady totiž žádná slušnost nepomůže.

Assasin
21. června • 18:04

Tak vyse pises: mam vazny zajem a ted objednal jsem. Tak jak to je trumpeto nestastna? Lhani ti tedy jde. To se musi nechat. Kazdy si udela obrazek sam. A s kvicalou alias x nemam nic spolecneho. :-DB-]

stealth01
21. června • 18:36

Takže chceš tady veřejně prohlásit, že lžu? Pojďme to udělat jinak. Navrhuji sázku... Pokud jsem Lexus LC500 neobjednal a ty mi to dokážeš, pak ti dám sto tisíc korun. Pokud se já prokážu závaznou objednávkou na firmu, ve které jsem jednatel, tak mi do 30 dnů pošleš na soukromý účet sto tisíc korun ty.
Máš opravdu pocit (teď to ber jen jako faktum), že když jsem objednal v uplynulých dvou letech auta dohromady za 7 miliónů korun, tak nedokážu koupit auto, které mě dostalo na kolena v ceně ani ne poloviční?
Schováváš se, na rozdíl ode mě, za stěnu anonymního internetu. Tak z této stěny vystup a dokaž mi, že lžu. Napadáš mě, vysmíváš se mému snažení na YT, nazýváš mě lhářem. Napiš mi, jestli uzavřeme sázku o sto tisíc? Pokud ne, pak jsi jen ubožák, který si kompenzuje nějaké komplexy anonymně na netu.

Tom
22. června • 15:07

Tak objednal sis ho ty a nebo na firmu? Pokud na firmu, tak sis ho neobjednal ty, ani kdybys byl 100% vlastnikem. Vlastnik bude vzdycky firma a musi ti ho dat k dispozici...

stealth01
22. června • 15:52

Aha, tak toto jsem nečekal, to už je na mě moc... :-D

Assasin
22. června • 8:43

Kupuj si auta třeba za miliardu. Mě je to u zadele. Všichni tady vědí, že máš super káru s chrochtákem pod kapotou. Hodnotím tady tvoje kvákání nezaujatého milovníka automobilů. Sázej se třeba o milióny. Brečíš tady jak malé dítě, kterému vzali hračku. Jako dítě jsem se taky s kámošema sázel o to, kdo přeskáče rychleji 50 m koryta potoka. Většinou jsem prohrál. :-D Koukám, tebe to drží dodnes. Toč si svoje videa a věš si je kam chceš. To, že mám odlišný názor od tvé představy, neznamená, že za to někoho musíš nazývat debilem. Tak si dej mokrý hadr a klídek. Pokračuj v tom, co ti jde nejlépe.;-)B-]

stealth01
22. června • 9:12

Takže spráskaný pes, který ani nedokáže uzavřít sázku. Všichni tady vědí... a tak dále a tak dále... Slova bez jakékoliv informace, prázdné fráze. Klasika dnešního internetu, diskuze začne urážením a osobním útokem a pokračuje extrémním údivem nad tím, že tě nazvu debilem.
Mimochodem odlišný názor se dá prezentovat třeba tak, že napíšeš, že "se mi tvá videa na youtube nelíbí" a ne tak, jak ses k tomu snížil.

Josef
21. června • 16:10

S velkoprevorskou zlatoustou Kvicalou nelze stealthe diskutovat, to jsme už poznali a stejně tak i redaktor Mička. Lze jen odstraňovat kvicalovdké "příspěvky", případně nastavit registraci diskutujícíc (obojí je v kompetenci/odpovědnosti redaktorů/správců Autorevue), nebo diskuse ignorovat. O to možná jde "Kvicalovi". Pokud se ale Kvicala ignoruje, tak se "rozmnoží" pod různými jmény a občas něco napíše i pod cizím jménem. V takovém případě si stačí přečíst článek a diskuse vůbec neotvírat... Nebo ještě lépe navštěvovat jiné weby, kde se o autech dá také něco přečíst...

stealth01
21. června • 15:50

Ne. Budu psát své názory.

Doporučujeme

Články odjinud