Kia Ceed už má české ceny. Základní motor je i v nejvyšší výbavě

30 komentářů

Zemanko
26. srpna • 23:40

Ahojte vrtuloví čo máte v zadku VRTULU,že musite tocit a tocit.spýtajte sa tatinkov ti boli radi ked mali original Skodu 1000 MB/45 800 Kčs/ so 45 konmi!!! a boli spokojní...:-D

Anti-automat
25. srpna • 10:58

Paleta motorov je vyborna, uznanie. Ciernym konom je samozrejme atmo zaklad. No ale preco nie. Na predpisove jazdenie ta jednastvorka atmo bude stacit. Samozrejme preplnany motor je o inom, ale ruku na srdce, toto auto je to tom, aby sme sa vozili a dopravili z A do B. Navyse, je to o tom, aby sme sa dopravili z A do B kedykolvek a podla moznosti dlhodobo.

Josef
24. srpna • 13:34

Hezká a zajímavá konfekce, u které si lze vybrat. Záleží na každém, co se mu líbí a jaké má priority. Kdo hleděl na korejské značky jako na levné zboží, asi nebude spokojen - s kvalitou narostla i cena, která je ale stále přijatelná v zhledem k tomu, co zákazník dostane.

Majkom
23. srpna • 19:07

Su niekde uz popisane vybavy, co vsechno ma / je mozne dokuoit u exclusive?

HAFTAN
23. srpna • 18:01

Takže rozumná výbava a motor je za 0,5 milionu v kombi. To není málo. Na druhou stranu Ford, Renault a ostatní stojí vlastně plus mínus stejně, takže asi OKa. Kokta v kombi v podobné výbavě stále dražší, ale zase asi na ni půjde udělat sleva, na korejce to moc nefunguje.

Marek71
23. srpna • 20:45

Právě že na Korejce člověk spíš dostane slevu, resp. na skladový vůz, než na Octávku. Na Francouze samozřejmě taky.

Trevis
23. srpna • 14:27

Škoda, že rozumný motor 1.4 GDI je jenom s nejvyšší výbavou.

Rennspeed
23. srpna • 17:35

Myslíte 1.4 T-GDI, že?
No, já osobně - jako fyzická osoba platící to auto svými vlastním tvrdě vydřenými penězi bych (z dlouhodobého hlediska, s perpektivou vlastnění vozu 115 i více let) bych malolitrážovku s turbem, přímým vstřikováním a (nejspíš i) filtrem pevných částic určitě nechtěl. Zlatá klasická atmosférická čtyřválcová 1.4 CVVT, prostá všech kurvítek a nesmyslů!

Jarda
24. srpna • 8:00

Jestli ta 1,4 cvvt má nepřímý vstřik, pak je to motor i pro mě.

Trevis
23. srpna • 18:07

To je vaše volba, vedle T-GDI je 1.4 CVVT hodně pomalá a líná motorizace. Třeba v naloženém kombíku doslova nebe a dudy.

mpolan
23. srpna • 18:12

Asi jako každá motorizace se 70 kW, lhostejno zda turbo či bez turba. Ale brzdou provozu nebude ani s CVVT, takže pokud ji chce, proč by ne?

Trevis
23. srpna • 19:01

Já mu ji nerozmlouvám. Jenom říkám, že z mého pohledu je to velice líná motorizace.
70kW maximálního výkonu o motoru nic moc nevypovídá, protože je to jedna špičková hodnota. Daleko důležitější je průběh výkonu v závislosti na otáčkách. Normálně navržený turbomotor s maximem 70kW bude daleko pružnější a ve výsledku i dynamičtější protože v celém spektru otáček (vyjma toho maxima) má řidič k dispozici větší výkon.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pacho
23. srpna • 19:38

dávnejšie motory mali 35kw, 50kw to bola už bomba. Dnes nestačí 100kw..... a potom sa tu zabíjame ako muchy.

mrazik
23. srpna • 20:55

Mel jsem Escoprt 1.6 66kW a bylo to akorat s tim, ze vazil lehce pres tunu. Tohle bude minimalne o 300 Kg vice, takze 70 kW bude bida, velka bida, kterou pro vykon bude potreba tocit tocit tocit. S turbem, i kdyz s nizsim vykonem, se jezdi preci jen prijemneji.

mpolan
23. srpna • 22:33

Ty kecy o "točení" už jsou fakt trapné a zastaralé. Ne, fakt není potřeba vytáčet takové motory k šesti tisícům, aby to auto jelo.

jean
24. srpna • 8:26

Mam dva benziny bez turba a ano, je potrebne ich vytacat.

mpolan
24. srpna • 10:29

Leda k tomu, abys jel jak hovado.

LOL
26. srpna • 18:43

faktem je, že CVVT se prostě točit musí, aby to auto jelo řekněme "sportovně." Dá se s tím jezdit i defenzivně (a hodně úsporně) na 1500 otáček, ale pak nelze očekávat akceleraci. Někomu to může vadit, mně to nevadí. Umím před šlápnutím na plyn podřadit. :-)

mpolan
26. srpna • 22:36

Pod pojmem "točit" si nepředstavuju jízdu na tři tisíce otáček, což ke svižnému provozu i za hranicí běžných limitů stačí. Dálnici neřeším, tam je na předjíždění vesmír prostoru. Defenzivní jízda, co to vlastně v dnešním pojetí je? Nebýt prase za volantem? Nepředjíždět, když nevidím? Necpat se za každou cenu do sebemenší skulinky? Asi budu hrdý defenzivní řidič ve světě šmejdů.

LOL
27. srpna • 15:46

ježiš. A já to někdy vytočím až k omezovači! To se nesmí? :-D

Marek71
24. srpna • 16:19

Ale no tak...
Taky jsem měl atmosferické benzíny (Mazda 3 a 6, obě s 2.0) a pokud jsem chtěl svižně předjet, tak jsem podřadil a musel to vytočit, abych se kolem předjížděného auta neloudal. Jistě, pokud je dost místa, dá se předjíždět i tak, jak to dělají kamioňáci na dálnici, ale proč to dělat, ne? Bezpečnější je ten motor vytočit a předjížděcí manévr dokončit svižně.PS:
Možná je problém s různou definicí pojmu svižně a dynamicky, každý to vidí jinak.

Marek71
23. srpna • 20:44

Počty mrtvých při autonehodách se každým rokem snižují, koukněte na statistiku za posledních řekněme 30-40 let. A to navzdory tomu, že aut je čím dál víc a taky toho víc najezdí.

Q
23. srpna • 19:56

Auta jsou dnes o dost těžší a taky se jezdí rychleji. Navíc ty "dávnější" motory mívaly spodovou charakteristiku s s nominálním výkonem někde kolem 4500 rpm, zatímco Kia má nominální výkon až v 6000 rpm a jak je dnes zvykem, jen o kousek dál vás zarazí omezovač otáček.

Rennspeed
23. srpna • 17:36

15 let jsem chtěl napsat, 115 je fakt trochu moc :-)

Marek71
23. srpna • 16:36

Zajímavé, že u sesterské i30 lze tento motor kombinovat i se základem. Resp. na jaře to šlo a byla to nějaké akční nabídka, základ (asi něco jako ten cool) + něco navíc a za kombi chtěli 370. To byla slušná cena.

jogurt
23. srpna • 15:03

Motor?? :-D

Trevis
23. srpna • 15:09

Ano, zní to odvážně, ale v době kdy někteří konkurenti neumí nic jiného než tříválce (zdravím Ford) tak si dovoluji nazývat čtyřválec motorem.

Košťál
23. srpna • 15:32

Jj, čtyřválec je dnes v této třídě vlastně luxusní motorizace na kterou někteří obyčejní výrobci vůbec nedosáhnou. S tou nejvyšší výbavou to propojili nejspíš zcela úmyslně a plánovitě, protože všichni co utečou třeba od toho Fordu, tak nebudou mít moc velký výběr a to je voda na mlýn "cenotvůrcům" aby trochu "natáhli" ty, kdo touží po motoru.

Takurcite
23. srpna • 15:42

Podle me je to zcela zamerne, protoze je obecne znamo ze ten litr od hujdy je dost nepovedeny, takze vetsina lidi kteri umi pouzivat internet bude chtit prave tu 1,4T (nebo dyzl).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Košťál
23. srpna • 15:50

myslím, že diesel v této třídě a v této době asi moc nepofrčí. Kia neprodává moc do fleetů a soukromníci diesel "neojezdí", "neodamortizují" dostatečně rychle, takže o něj nestojí. Ta 1.4 se zdá ze všech úhlů pohledu jako optimum.

Doporučujeme

Články odjinud