Kia Ceed už má české ceny. Základní motor je i v nejvyšší výbavě

Trevis  |  23. 08. 2018 14:27

Škoda, že rozumný motor 1.4 GDI je jenom s nejvyšší výbavou.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  23. 08. 2018 15:03

Motor??

Odpovědět  |   | 
Trevis  |  23. 08. 2018 15:09

Ano, zní to odvážně, ale v době kdy někteří konkurenti neumí nic jiného než tříválce (zdravím Ford) tak si dovoluji nazývat čtyřválec motorem.

Odpovědět  |   | 
Košťál  |  23. 08. 2018 15:32

Jj, čtyřválec je dnes v této třídě vlastně luxusní motorizace na kterou někteří obyčejní výrobci vůbec nedosáhnou. S tou nejvyšší výbavou to propojili nejspíš zcela úmyslně a plánovitě, protože všichni co utečou třeba od toho Fordu, tak nebudou mít moc velký výběr a to je voda na mlýn "cenotvůrcům" aby trochu "natáhli" ty, kdo touží po motoru.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  23. 08. 2018 15:42

Podle me je to zcela zamerne, protoze je obecne znamo ze ten litr od hujdy je dost nepovedeny, takze vetsina lidi kteri umi pouzivat internet bude chtit prave tu 1,4T (nebo dyzl).

Odpovědět  |   | 
Košťál  |  23. 08. 2018 15:50

myslím, že diesel v této třídě a v této době asi moc nepofrčí. Kia neprodává moc do fleetů a soukromníci diesel "neojezdí", "neodamortizují" dostatečně rychle, takže o něj nestojí. Ta 1.4 se zdá ze všech úhlů pohledu jako optimum.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  23. 08. 2018 16:36

Zajímavé, že u sesterské i30 lze tento motor kombinovat i se základem. Resp. na jaře to šlo a byla to nějaké akční nabídka, základ (asi něco jako ten cool) + něco navíc a za kombi chtěli 370. To byla slušná cena.

Odpovědět  |   | 
Rennspeed  |  23. 08. 2018 17:35

Myslíte 1.4 T-GDI, že?
No, já osobně - jako fyzická osoba platící to auto svými vlastním tvrdě vydřenými penězi bych (z dlouhodobého hlediska, s perpektivou vlastnění vozu 115 i více let) bych malolitrážovku s turbem, přímým vstřikováním a (nejspíš i) filtrem pevných částic určitě nechtěl. Zlatá klasická atmosférická čtyřválcová 1.4 CVVT, prostá všech kurvítek a nesmyslů!

Odpovědět  |   | 
Rennspeed  |  23. 08. 2018 17:36

15 let jsem chtěl napsat, 115 je fakt trochu moc

Odpovědět  |   | 
Trevis  |  23. 08. 2018 18:07

To je vaše volba, vedle T-GDI je 1.4 CVVT hodně pomalá a líná motorizace. Třeba v naloženém kombíku doslova nebe a dudy.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2018 18:12

Asi jako každá motorizace se 70 kW, lhostejno zda turbo či bez turba. Ale brzdou provozu nebude ani s CVVT, takže pokud ji chce, proč by ne?

Odpovědět  |   | 
Trevis  |  23. 08. 2018 19:01

Já mu ji nerozmlouvám. Jenom říkám, že z mého pohledu je to velice líná motorizace.
70kW maximálního výkonu o motoru nic moc nevypovídá, protože je to jedna špičková hodnota. Daleko důležitější je průběh výkonu v závislosti na otáčkách. Normálně navržený turbomotor s maximem 70kW bude daleko pružnější a ve výsledku i dynamičtější protože v celém spektru otáček (vyjma toho maxima) má řidič k dispozici větší výkon.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  23. 08. 2018 19:38

dávnejšie motory mali 35kw, 50kw to bola už bomba. Dnes nestačí 100kw..... a potom sa tu zabíjame ako muchy.

Odpovědět  |   | 
Q  |  23. 08. 2018 19:56

Auta jsou dnes o dost těžší a taky se jezdí rychleji. Navíc ty "dávnější" motory mívaly spodovou charakteristiku s s nominálním výkonem někde kolem 4500 rpm, zatímco Kia má nominální výkon až v 6000 rpm a jak je dnes zvykem, jen o kousek dál vás zarazí omezovač otáček.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  23. 08. 2018 20:44

Počty mrtvých při autonehodách se každým rokem snižují, koukněte na statistiku za posledních řekněme 30-40 let. A to navzdory tomu, že aut je čím dál víc a taky toho víc najezdí.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  23. 08. 2018 20:55

Mel jsem Escoprt 1.6 66kW a bylo to akorat s tim, ze vazil lehce pres tunu. Tohle bude minimalne o 300 Kg vice, takze 70 kW bude bida, velka bida, kterou pro vykon bude potreba tocit tocit tocit. S turbem, i kdyz s nizsim vykonem, se jezdi preci jen prijemneji.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2018 22:33

Ty kecy o "točení" už jsou fakt trapné a zastaralé. Ne, fakt není potřeba vytáčet takové motory k šesti tisícům, aby to auto jelo.

Odpovědět  |   | 
jean  |  24. 08. 2018 08:26

Mam dva benziny bez turba a ano, je potrebne ich vytacat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 08. 2018 10:29

Leda k tomu, abys jel jak hovado.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  24. 08. 2018 16:19

Ale no tak...
Taky jsem měl atmosferické benzíny (Mazda 3 a 6, obě s 2.0) a pokud jsem chtěl svižně předjet, tak jsem podřadil a musel to vytočit, abych se kolem předjížděného auta neloudal. Jistě, pokud je dost místa, dá se předjíždět i tak, jak to dělají kamioňáci na dálnici, ale proč to dělat, ne? Bezpečnější je ten motor vytočit a předjížděcí manévr dokončit svižně.

PS:
Možná je problém s různou definicí pojmu svižně a dynamicky, každý to vidí jinak.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  26. 08. 2018 18:43

faktem je, že CVVT se prostě točit musí, aby to auto jelo řekněme "sportovně." Dá se s tím jezdit i defenzivně (a hodně úsporně) na 1500 otáček, ale pak nelze očekávat akceleraci. Někomu to může vadit, mně to nevadí. Umím před šlápnutím na plyn podřadit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 08. 2018 22:36

Pod pojmem "točit" si nepředstavuju jízdu na tři tisíce otáček, což ke svižnému provozu i za hranicí běžných limitů stačí. Dálnici neřeším, tam je na předjíždění vesmír prostoru. Defenzivní jízda, co to vlastně v dnešním pojetí je? Nebýt prase za volantem? Nepředjíždět, když nevidím? Necpat se za každou cenu do sebemenší skulinky? Asi budu hrdý defenzivní řidič ve světě šmejdů.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  27. 08. 2018 15:46

ježiš. A já to někdy vytočím až k omezovači! To se nesmí?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  24. 08. 2018 08:00

Jestli ta 1,4 cvvt má nepřímý vstřik, pak je to motor i pro mě.

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  23. 08. 2018 18:01

Takže rozumná výbava a motor je za 0,5 milionu v kombi. To není málo. Na druhou stranu Ford, Renault a ostatní stojí vlastně plus mínus stejně, takže asi OKa. Kokta v kombi v podobné výbavě stále dražší, ale zase asi na ni půjde udělat sleva, na korejce to moc nefunguje.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  23. 08. 2018 20:45

Právě že na Korejce člověk spíš dostane slevu, resp. na skladový vůz, než na Octávku. Na Francouze samozřejmě taky.

Odpovědět  |   | 
Majkom  |  23. 08. 2018 19:07

Su niekde uz popisane vybavy, co vsechno ma / je mozne dokuoit u exclusive?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 08. 2018 13:34

Hezká a zajímavá konfekce, u které si lze vybrat. Záleží na každém, co se mu líbí a jaké má priority. Kdo hleděl na korejské značky jako na levné zboží, asi nebude spokojen - s kvalitou narostla i cena, která je ale stále přijatelná v zhledem k tomu, co zákazník dostane.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 08. 2018 10:58

Paleta motorov je vyborna, uznanie.

Ciernym konom je samozrejme atmo zaklad. No ale preco nie. Na predpisove jazdenie ta jednastvorka atmo bude stacit. Samozrejme preplnany motor je o inom, ale ruku na srdce, toto auto je to tom, aby sme sa vozili a dopravili z A do B. Navyse, je to o tom, aby sme sa dopravili z A do B kedykolvek a podla moznosti dlhodobo.

Odpovědět  |   | 
Zemanko  |  26. 08. 2018 23:40

Ahojte vrtuloví čo máte v zadku VRTULU,že musite tocit a tocit.spýtajte sa tatinkov ti boli radi ked mali original Skodu 1000 MB/45 800 Kčs/ so 45 konmi!!! a boli spokojní...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A