Ja jen nevim kde vzal autor info ze verze 74kw ma torzku? Když tak diky za odkaz
https://www.kia.com/content/dam/kwcms/kme/cz/... ... Sjeď až na konec a v kolonce "Podvozek" to máš uvedené.
Ceed je vyborna volba pro kazdodenni jezdeni. Doporucuji vsak priplatit si za skvely motor 1.5TGDI - vyborne tahne a ma velmi nizkou spotrebu.
To mohu potvrdit. Sice mam zkusenost s i30 cw, ale technika stejna. Akorat pozor na malo mista na zadnich sedadlech, nutne vyzkouset.
V i30 je malo mista? Ceed tim netrpi. Mam 190 cm a bez problemu si sednu za sebe.
V i30cw n-line, kdyz jsem si sedl tak abych dobre videl a nebouchal koleny o volant ( mam 193 cm), tak za mnou bo mista jak v O1. A ani clovek 165 cm si tam nemohl sednout kvuli prostoru pro narty.
OK, v i30 jsem nesedel. Jak rikam, v Ceedu tento problem neni.
A neni to tim, ze u tech vyssich vybav se odsouva sedacka ridice pro snadnejsi nastupovani? Ta funkce jde vypnout. Pripadne to sedeni za se da vyzkouset za poslujezdcem - tam funkce pro snadne nastupovani neni.
To by musely byt elektricke sedacky. Tohle byly manualni. Nic se samo neposouvalo.Jinak me docela prekvapuje, ze tuhle funkci i30 ma.
Ma ... kdyz ma elektricky sedacky. Style premium ma i automaticke sklopeni zrdcatek u zpatecky, aby clovek videl i rafky a obrubniky ... ale i to nezabrani nekterym to neodrit. Tucson ty zrdcatka z nejakeho duvodu uz nema.
Tucson má ve Style Premium 360° kamery, kde vidíš kola líp než v zrcátku
Není v chybný údaj o pohotovostní hmotnosti? Aby to vážilo jako naftový kombík je nějaké divné...
To by muselo byt narvane vybavou az po strop, a este viezt v kufri rezervny motor! :-)V sk-cenniku je u tejto motorizacie pre MY2023 uvedene 1223-1348kg pohotovostna, a 1780kg maximalna...
Za ty peníze se jedná o skvělé auto. Máme v rodině předchozí generaci a předtím jsem jezdil i tu první. Jsou spolehlivé, praktické a dobře vybavené. A mají hezky design. Co víc chtít?
Hyundai verzi s 1.5t a Mild hybridem?
Ceed bez hybridu je lepsi volbou.
Konečně zase jednou něco pro normální příznivce větroňů, bezmotorového ježdění ;-)
Som majiteľom Kia Ceed, r.v. 2022, 1,5TGDi/118kW vo výbave Gold+ a už po vyše 4000 km s priemernou spotrebou 5,4 l/100km môžem povedať, že toto auto sa Kórejcom naozaj vydarilo. Tá sila (záťah) motora pri predbiehaní je obdivuhodná a takisto úspornosť motora pri bežnej jazde po okreskách, resp. max. do 100km/h (podľa tempomatu).Pri plynulej jazde po okreskách (podľa predpisov) je spotreba 4,4-4,8 l/100km. To je proste úžasné ...P.S.: Kto má možnosť priplatiť si za motor 1,5T-GDi/118kW, nech to urobí, tie peniaze nebude ľutovať ... a zážitok z auta bude určite ešte lepší ako v prípade 1,0 l.
Prosimte a stale je tam na stredovem displeji volba informaci o jizde, ktere (pominu-li zvlastnost te obrazovky) musis aktualizovat tlacitkem na displeji?
Dost by mě zajímalo jak si udělal o litr menší spotřebu než udává automobilka. Na spritmonitoru má tento motor dokonce lehce přes 7 litrů.
Ty si asi ešte nikdy nebol na nejakých "pretekoch" ECONOMY RUN (jazda na úsporu), že ?Aj tak mi neuveríš, že mojim minimom je na tejto Kii dokonca 3,8 l/100km. Ale to už je poriadne defenzívna jazda. Úplne že ľahučká noha, doslova hladkanie plynového pedála a využívanie hybnosti pri zmene rýchlosti smerom dole, brzdenie len veľmi výnimočne (iba značky, iba semafór).Pri bežnej jazde podľa predpisov (okresky + max. do 100 km/h tempomatových idem vždy hlboko pod 5l).
Neumis hledat.https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/23-Kia/945-... ...
Kie kupujeme už od roku 2008 a neskutečná spokojenost. V dubnu jsme koupili další Kia ceed se GT line 1.5 t-gdi. Interiér luxus, motor bomba . Hlavně to znát když se nějaký borec nasere když ho predjede Kia. Pak se jenom z tutana směju.
Nejúsměvnější jsou tyhle pohádky o předjíždění, závodění a naštvanoti z předjetí. Přijde mi, že si tím lidi léčí nějaký komplex. 99% lidí ani netušíš že s ním závodíš a drtivé většině lidí je úplně jedno, kdo, nebo co je předjede (poud je tím neohrozí). Takže pokud se na tebe dívá tak jen proto, že ty koukáš na něj jak vyvoraná myš, aby jsi viděl jak "je naštvaný" že jsi ho předjel. On si maximáln ěřekne "co na mě tak blbě čumí"?A tím nic nemám proti KIA, s 1,5 118kW je to skvělé auto a Korejci pomalu začínají ukazovat, jak se má dělat paleta modelů a motorů. Určitě by to auto měl zvážit a zkusit každý kdo v této třídě hledá auto.
Jenže existuje daleko horší situace a to když majitel "lepšího" auta nesnese, že si ho dovolí předjíždět majitel "horšího" auta a začne mu bránit v předjíždění. Zažil jsem to dvakrát, když jsem měl Fabii. Ta "lepší" auta byla Superb a Octavia.
Absolútny súhlas !Motor by sa nemal kupovať kvôli nejakej frajerine, či na uspokojenie ega nadradenosti v cestnej premávke.Na druhej strane mi dá každý skúsený vodič za pravdu, že je rozdiel z hľadiska bezpečnosti, či mám pri predbiehacom manévri pod zadkom silnejší motor s dostatočnou výkonovou rezervou, ktorú môžem využiť, alebo som s motorom, kde je to "na hrane" a môže byť tak manéver menej bezpečný, ba až sa zmeniť na nebezpečný, ak predbiehané auto zareaguje nevhodne (napr. začne čo i len pomaly zrýchľovať a podobne).Zo svojej skúsenosti môžem povedať, že motor 1,5 T-GDi/118 kW je čo sa týka sily pocitovo dosť podobný k motoru 1,8 TSi (ten mal tušim cca 130 kW) montovanému v starších FR-kách Seatoch. Predbehnúť autá (niekedy i 2-3 za sebou vlečúcich sa v kolóne na rovine) je tak doslova hračka (samozrejme bezpečne a s dostatočnou rezervou). Prípadne je veľkou výhodou mať silný motor pri predbiehaní do kopca.P.S.: Jazdím úsporne, priemerku mám 5,4 l/100km ..., ale niekedy ten potenciál motora proste krátkodobo pri predbiehacom manévri využijem. ;-)
Já nikde nepopírám, že se silnějším autem se předjíždí lépe a že se slabým autem si člověk předjížděcí manévr musí více plánovat. To ale nemá nic společného s tím, jak si tu často někteří "léčí mindráky" tím, jak popisují, jak závodí s konkurenčním autem. Přitom všem je úplně jedno, kdo je předjel a rozhodně s nikým nezávodí. Když s tím předjede GTI Golfa, tak se plácá po zádech, jak mu to natřel, ale tomu v Golfu je to úplně jedno.Nikdy jsem tu nečetl, že by tu majitel, dejme tomu 540ivykládal, jak to natřel A6 55TDI.
Napíšem Ti to znovu, možno si tie 2 vety na začiatku príspevku iba prehliadol alebo nepochopil:"Absolútny súhlas !Motor by sa nemal kupovať kvôli nejakej frajerine, či na uspokojenie ega nadradenosti v cestnej premávke."
Tohle se kupuje jako další auto do rodiny a většinou to řídí někdo kdo nepozná ani prázdnou pneumatiku, takže sypat příplatky kvuli zážitkum je úplná hovadina.
To je ale blabol.
Myslím že jako druhé auto do rodiny to u nás kupuje minimum lidí. Splňuje takřka vše aby to bylo v průměrné rodině první auto.
Treba sa vrátiť do reality - toto ako druhé auto do rodiny kupuje v CR/SR len minimum ľudí. Žiaľ financie nepustia, stále nie sme na úrovni DE a spol., takže pre drvivú väčšinu to bude "prvé" auto ... :-(A rodiny, čo si môžu dovoliť kúpiť nové auto ako "druhé" do rodiny, aj tak kupujú SUV.
SUV 4x4 mám první, crossovera druhý, hatchback treti, quad, skutra, traktor atd. všechno byly funglovky. Žádný Německo k tomu nepotřebuješ, stačí najít pořádnou práci.
Nemám pole, takže nepotřebuju SUV, crossover, traktor ani pluh. Na ježdění na do práce, na nákupy, na výlety i na dovolenou mi stačí auto plus minus jako Kia Ceed. Neříkám, že je to skvělé auto, ale kdybych teď měl auto kupovat, určitě bych ho zvažoval.
Kdybys provozoval nějaký zimní aktivity nebo sporty zjistíš že je 4x4 k nezaplacení. To vůbec není o terénu ale o dojetí do cíle a zpět.
Největší prověrku trakce mám hned při výjezdu z domu na silnici, kde je strmé stoupání násobené nutností zatočit , čímž se odlehčí pravé přední kolo skoro do vzduchu. Ano, jsou členové rodiny, kteří protáčí to pravé přední kolo i za sucha a tím pádem mají pak hodně velký problém při zhoršené adhezi. Mně se v zimě leckdy nechce odhazovat sníh a přesto to vždy vyjedu i s tím jedním (levým předním) zabírajícím kolem.
Je neuvěřitelný jak dokázaly provozovat zimní sporty ty generace lidí před námi, kde neměl každej homer pohon 4x4, že? :-)))
Šaškovali s řetezama, lopatama a mávali na kolemjdoucí s lanem v ruce. Já to narozdil od tebe zažil.
Zbytečně se snažíš, už se z toho nevymotáš. Prostě jsi zase plácl kokotinu, jako vždycky.
A ty kolemjedoucí měli co? :-D Hele frájo, já to zažil taky a bylo to úplně stejný jako teď - ten kdo má pořádný zimáky a umí řídit, tak vyjede v zimě 99% upravených cest i na horách a to bez čtyřkolky. Na neupravený jezdí bez speciálního vybavení jen debil, tam ti stejně většinou i to pseudo SUV se 4x4 lehne na břícho a je v háji úplně stejně ;-)
Jedno neuklizeny parkoviště a si se všemi zimakama a skandinavskym ridicskym uměním v prdeli. A kolem tebe projede strejc s nejprimitivnejsim 4x4 s prstem v nose.
Ta tva upocena snaha okecat vlastni neumetelstvi je k popukani. Jsi proste blb, ktery navic neumi ridit a potvrzujes to kazdym svym prispevkem.
Provozujeme zimni sporty aktivne, dcera dokonce zavodne lyzuje a jeste se mi nestalo, ze bych predokolkou nedojel. Chyba bude v tom, ze neumis ridit.
Jo, jo. internetova anonymita dovoluje i naprostym loserum zit svuj sen...
Nejsi sám kdo chce aby koza chcípla i sousedovi.
A nebo stačí vědět co chceš a vezmeš to napoprvé.
Áno, s tým plne súhlasím. B-]Ale iste sám uznáš, že drvivá väčšina ľudí si takú dobre platenú prácu nedokáže v CR/SR nájsť, takže takáto Kia bude pre nich "prvé" auto do rodiny...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.