Kia cee´d XR, ostrý hot hatch skutečně bude

13 komentářů

alambert
26. května • 23:06

tyhle fotky už jsem viděl před půl rokem...;-)

Radek Ondrášík
26. května • 23:20

To asi těžko. Vznily v březnu letošního roku a již jsme je i zveřejnili. Zde jsou použity jen pro ilustraci ;-)http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=11622

alambert
27. května • 10:01

1) to byla pochopitelně nadsázka....;-);-);-)2) sem si právě nebyl jist, jestli jsou tam pouze pro ilustraci nebo jestli je vydáváte za nové...čerstvé...:-D:-D:-DB-]

Ferdo
24. května • 11:56

No ja u nas v Trnave je vystavena v obchodnom centre, ako okrem predneho a zadneho spojleru nic moc, v interiery ziadna zmena, motor tam bol pisany nejaka 1.6 a cena vystaveneho kusu je 920 000 Sk, tak zhodnote sami:-D:-D:-D

luxus
24. května • 22:40

Ta nejaka 1.6 taha super,

zef
24. května • 15:47

Ale v clanku sa pise ze to je a bude dvojliter s 200konmi takze ziadna 1.6. A cena neviem ci bola uz zverejnena.

rs
24. května • 8:45

jakej je praktickej rozdil mezi turbem a kompresorem ?
proc to takhle rozdelujou ?kvuli emisim...?

Spectral
24. května • 9:18

Turbodmychadlo je poháněno výfukovými plyny, kompresor je roztáčen od hřídele motoru. Turbo má vyšší účinnost, protože pro svou činnost využívá odpadní energii, zatímco kompresor odebírá motoru energii, která by byla zužitkována. Výsledkem je to, že 200 koní z kompresoru bude mít mnohem lineárnější zátah s nulovým turboefektem (žádná prodleva čekáním na to, než se roztočí turbo), ale bude mít vyšší spotřebu. U turba naopak: nižší spotřeba, ale turboefekt.
Zřejmě proto se do USA bude dávat kompresor (lepší charakter projevu motoru) a do Evropy turbo (větší honba za spotřebou).

Commander
24. května • 12:18

Teoreticky bys měl mít pravdu. Mercedes s kompresorem však tuto teorii poněkud nepotvrzuje.B-]

black_talon
24. května • 12:50

myslis jako ze zere a nejede? :)

Ace2
24. května • 22:06

Nikoliv třeba 200K tj 1.8 s kompresorem jede jak kráva a jezdí za 7 litrů bez většího stresu. Vždy když s tím motorem jedu tak jsem z toho motoru unešen jak fantasticky funguje. Charakter V6 hladký a kulatý chod s tahem kdykoliv a se spotřebou běžného čtyřválce. No a o 55 AMG se bavit nebudeme :) i když spotřeba nebude silná stránka této mechanicky přeplnované motorizace.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
24. května • 22:13

Na druhou stranu si vem "supercharged" od Range Roveru a Jaguaru. Všechno super a spotřeba "100 na 100" :)

luxus
24. května • 7:55

Podla mna je to auto krasne ... ci obycajna verzia, alebo tato ... len by ma zaujimalo ci skutocne odskakuje ten zadok v zakrutach ako bolo v teste. Neviete to niekto porovnat s OII? Ale iba niekto kto to skutocne jazdil!

Doporučujeme

Články odjinud