Kia cee´d XR, ostrý hot hatch skutečně bude

luxus  |  24. 05. 2007 07:55

Podla mna je to auto krasne ... ci obycajna verzia, alebo tato ... len by ma zaujimalo ci skutocne odskakuje ten zadok v zakrutach ako bolo v teste. Neviete to niekto porovnat s OII? Ale iba niekto kto to skutocne jazdil!

Odpovědět  |   | 
rs  |  24. 05. 2007 08:45

jakej je praktickej rozdil mezi turbem a kompresorem ?
proc to takhle rozdelujou ?kvuli emisim...?

Odpovědět  |   | 
Spectral  |  24. 05. 2007 09:18

Turbodmychadlo je poháněno výfukovými plyny, kompresor je roztáčen od hřídele motoru. Turbo má vyšší účinnost, protože pro svou činnost využívá odpadní energii, zatímco kompresor odebírá motoru energii, která by byla zužitkována. Výsledkem je to, že 200 koní z kompresoru bude mít mnohem lineárnější zátah s nulovým turboefektem (žádná prodleva čekáním na to, než se roztočí turbo), ale bude mít vyšší spotřebu. U turba naopak: nižší spotřeba, ale turboefekt.
Zřejmě proto se do USA bude dávat kompresor (lepší charakter projevu motoru) a do Evropy turbo (větší honba za spotřebou).

Odpovědět  |   | 
Commander  |  24. 05. 2007 12:18

Teoreticky bys měl mít pravdu. Mercedes s kompresorem však tuto teorii poněkud nepotvrzuje.

Odpovědět  |   | 
black_talon  |  24. 05. 2007 12:50

myslis jako ze zere a nejede? :)

Odpovědět  |   | 
Ace2  |  24. 05. 2007 22:06

Nikoliv třeba 200K tj 1.8 s kompresorem jede jak kráva a jezdí za 7 litrů bez většího stresu. Vždy když s tím motorem jedu tak jsem z toho motoru unešen jak fantasticky funguje. Charakter V6 hladký a kulatý chod s tahem kdykoliv a se spotřebou běžného čtyřválce. No a o 55 AMG se bavit nebudeme :) i když spotřeba nebude silná stránka této mechanicky přeplnované motorizace.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  24. 05. 2007 22:13

Na druhou stranu si vem "supercharged" od Range Roveru a Jaguaru. Všechno super a spotřeba "100 na 100" :)

Odpovědět  |   | 
Ferdo  |  24. 05. 2007 11:56

No ja u nas v Trnave je vystavena v obchodnom centre, ako okrem predneho a zadneho spojleru nic moc, v interiery ziadna zmena, motor tam bol pisany nejaka 1.6 a cena vystaveneho kusu je 920 000 Sk, tak zhodnote sami

Odpovědět  |   | 
zef  |  24. 05. 2007 15:47

Ale v clanku sa pise ze to je a bude dvojliter s 200konmi takze ziadna 1.6. A cena neviem ci bola uz zverejnena.

Odpovědět  |   | 
luxus  |  24. 05. 2007 22:40

Ta nejaka 1.6 taha super,

Odpovědět  |   | 
alambert  |  26. 05. 2007 23:06

tyhle fotky už jsem viděl před půl rokem...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  26. 05. 2007 23:20

To asi těžko. Vznily v březnu letošního roku a již jsme je i zveřejnili. Zde jsou použity jen pro ilustraci

http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=11622

Odpovědět  |   | 
alambert  |  27. 05. 2007 10:01

1) to byla pochopitelně nadsázka....

2) sem si právě nebyl jist, jestli jsou tam pouze pro ilustraci nebo jestli je vydáváte za nové...čerstvé...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

dnes | Jan Mička | 25 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A