Kia Cee´d Sport Wagon, 500 litrů pro zavazadla zná české ceny

66 komentářů

kir
17. července • 9:10

Blbá otázka: Má Ceed vzduchový ventilačný tunel k zadným sedadlám, alebo je ventilácia iba vpredu?

Banjo
16. srpna • 9:11

Vzhledem k tomu, že můj pětiletý Hyundai Accent výdechy dozadu má, mám to u nového modelu ze stejného koncernu, navíc u trochu většího vozu, za samozřejmé.

graf
17. července • 14:15

:-D jj, blba :) - vydech ventilace je i k zadnim sedadlum

patrik
17. července • 10:28

Hm, to jsem se nedíval, ale protože Rio - menší, levnější, modelově starší - má výdechy k zadním sedadlům na podlaze pod předními sedačkami, řekl bych, že cee'd je má taky. Nemá dvouzónovou klimatizaci, to holt až příště.

Ivan
16. července • 17:37

Dle ceníku jsem si "sestavil" plně vybavený Ceed 1.6CRDi EX s ESP a automatickou klimatizací, sestavil jsem si i jeho několik potenciálních konkurentů v co nejvís stejné výbavě a motorizaci, zde jsou konkurenti a jejich ceny:Kia Ceed SW 1.6CRDi EX: 512 980 Kč
Otavia II Combi 1.9TDI Classic: 656 300 Kč (+143 320 Kč)
Ford Focus II Combi 1.8TDCi: 701 890 Kč (+188 910 Kč)
Fabia II Combi 1.9TDI Classic: 525 900 Kč (+12 920 Kč)

Dusan
16. července • 19:33

Akorat si zapomnel dodat, ze na toho Focues dostanes minimalne 20% slevy, takze realna cena na krame je nejakych 560.000Kc (takze jen o ctyricet tisic vice). Oficialni ceniky Fordu jsou vhodne tak leta pro spolecne zasmani se s prodejcem. ;-)

comment
17. července • 7:03

Pokud bys chtel porovnavat benzin, tak muzu dodat skutecna cisla:
Sestavena Kia Ceed EX 1.6benzin + Alu kola + metal = 477980
Realne koupeny Ford Focus 1.6benzin = 457000
Takze se uvidi, jake nasadi Kia slevy. Dokud zadne, tak se neda rikat, ze by byla nejak zazracne nejlevnejsi.
(Sestavoval jsem Kiu tak, aby vybava co nejvic odpovidala memu Focusu - v necem je lepsi (7 let zaruka misto 4 let), v necem zase horsi (napr dvouzonova klimatizace, dale nevim, jestli je v cene Ceedu N1, atd), ale prijde mi to celkem ekvivalentni - a rozdil je 20000 v neprospech Ceedu.)

Ivan
16. července • 21:00

Prakticky u všech prodejců lze získat slevu, i Kia ne?

ITTI
16. července • 21:17

Aktuálně u ceeda,který nebyl předváděčka ne,neb mají vyprodáno,stačí si všimnout obrovského množství kamionů s ccedy Německem sm.Francie či Belgie a NL, takže není důvod dávat slevu. Až bude na trhu 2-3 roky, ale i tak to nebude nic divokého,možná výbava grátis.... Je tu i30 a když se mrkneš na ceník, pokud přeskočíš základní modely,tak ve výbavě a natož s 2 litrovými motory benzín/nafta je cena docela vysoká,seč stále dobrá.Kia nebude nekonečná lidovka,neb i cena dělá image atd...je to možná směšné,ale takový je svět.Současné ceny bych bral spíš jako zaváděcí.Někdo holt bude muset obrovskou záruku na vozy někde nějak zaplatit,ekonomické perpetummobile se konat nebude,to si zase nenamlouvejme,seč se hnuly vody a to je fajn.Konkurence na to reaguje,stačí si nechat udělat nabídku.

graf
17. července • 14:11

No ja byl u prodejce, nechaval jsem si udelat nabidku na ceed 1.6 EX CRDi s doplnkyc - cca 560tis. ... Dostal jsem slevu a k tomu zamek radici paky + nejake doplnky - cena 524tis. Coz jde... Sleva se da ukecat vzdycky...;-)

ITTI
16. července • 20:06

Asi tak nějak.Pokud bych přihodil do Ceda SW naftu 2,0 CRDi á 103kW, tak je o dalších 30t Kč víc,sice to v ofiko ceníku zatím není,ale od prodejce vím, že rovných 30 t nahoru. Konečně stačí se mrknout na i30 ve slušné výbavě a atakuje to 600 tis.v krátké verzi... Prodejce u VW mi udělal nabídku na Jettu s 2,0 PD a 103kW,Comfortline,nemá to ESP a metlu,aby to bylo identické s Ceedem SW a příp.2 litrovou naftou ve verzi EX, neb mne zajímá tento objem a po slevě jsem na 560 tis u Jetty, kufr má sice jiný tvar,ale objem je zhruba stejný,navíc kombi nechci a 5D také ne. Ceed SW bude stát,neb slevy už nejsou možné, 520 tis s 2,0 CRDI, za Jettu dám navíc 40 tis,ale to není důvod,abych něco koupil nebo nekoupil,v servisu VW znám celé osazenstvo,vím,že dělají každému perf.práci,takže vím,že auto nikdo nezpacká,servis Kie žádný neznám. Je sice bezva 7 let záruka,jenže auto mám max.4 roky a je otázka,jak budou uznávat problémy.Vidím to na japonci,záruka je 3r/100 tkm, ale hoši kličkují...pak se ptám,k čemu je mi záruka,když se věci v záruce neuznávají,konkr.Suzuki to dělá běžně. Nicméně nic proti Ceedovi, SW je krásný,dobré svezení,ale holt dám přednost autu,kde vím,jak funguje servis. Nic než logická úvaha,není to o autu ale o lidech,neb auta jsou dnes stejně stejná....ceed určitě dosahuje kvality Jetty,nevidím zásadní rozdíl.

nal
16. července • 14:06

na kvalitu kie sa ozyvaju tieto skupinyludi
- co nedoveruju "korejskej" kvalite (soecialnymi podkategoriami su ludia skoda+ ci ludia, co proste nemusia vyrobky z sk (tych je, chvalabohu, najmenej)
- ti, co chcu pockat este rok dva na neskorsie reakcie
- co veria v kvalituja osobne som na hrane 2 a 3 kategorie. to, ze sa kia vyraba n Sk mi je jedno. mozno ma to len tesi ako narodovca, ze sa zvysuje HDP krajiny (co mi inak moze byt ukradnute) a to, ze by nemal byt problem so servisom a nahradnymi dielmi (inak, aj pre CR je to podstatny detail).
ja sam som fanda nemeckej kvality vozidiel. ale aj po vlastnych skusenostiach s jazdou v Cee'de, ako aj po testoch v mediach (dokonca aj proVW medium, ako je Auto Bild dava kvalitu Cee'du na uroven ich vecneho vitaza Golfa...) verim v kvaliu tohto vozidla. ved vyvojovy dizajneri a technici su ludia, co este vcera navrhli Audi TT.
Kazdy za autom hlada hacik, ponukat tak dlhu zaruku? na rovinu, zivotnost dnesneho auta je prave na hranici 7 rokov. pokial patrite do strednej vrstvy, nemate pronblem mat auto prve 4 roky a potom menit za nove. ak je dnes Kia cenovo dravsia, ako konkurencia, je to tym, ze sa chce dostat do top 5 predaja v Europe. preto ma aj najmensiu marzu.
co mne trochu prekaza je, ze auta ponukane na nasom trhu su jemne obmedzene vybavou.
avsak po skusenostiach s predajom aut, len 5 - 15% vsetkych kupujucich (!) si vyberie najvyssiu vybavu. vo vseobecnosti ludia chcu pri kupe usetrit.kedze v blizskej buducnosti budem potrebovat auto aj pre kocik, zvazujem aj ja nad kupou kombika (ani ni epo roku toho mojho milasika) a cee'd bude jednou z alternativ.

Dusan
16. července • 11:20

Hlavne je potreba pockat az Ceed otestuji v EuroNCAP, protoze zatim zadny Korejec teto tridy nedokazal predvest solidni vysledek. No uvidime, treba Magentis ve stredni tride uz udelal alespon ctyri hvezdicky, takze mozna i ten Ceed na ne dosahne.

patrik
16. července • 14:31

Tohle je zbytečná rozprava, není korejec jako korejec, to je jako říct, že všichni evropani mají 5 hvězd, což taky není pravda. Někdo tady navíc cituje crashe cerata, které se už nevyrábí a patří modelově někam 4-5 let zpátky. O produktech GM-Chevrolet (dříve Daewoo) se raději zmiňovat nebudu, ale vina za ty odpudivé výsledky padá jednoznačně na GM, měli dost času na zlepšování ve vlastní režii. - Kromě NCAP navíc existují i jiné testy, třeba NHTSA (USA), což je na rozdíl od NCAP státní orgán, a má tudíž i dozorové a penalizační pravomoci (viz třeba nedávný případ s čínskými pneumatikami prodávanými v USA - NHTSA uložila dovozci svolávačku a nápravu). Testy NHTSA zdůrazňuji zase jiné aspekty, než NCAP. V posledních letech (myslím zhruba 5 letech) v nich modely Hyundaie dosahují někdy vysloveně špičkových výsledků, každopádně naprosto srovnatelných a pro homologaci NHTSA zcela vyhovujících. Samozřejmě budeme docela napjatě očekávat, jak dopadnou NCAP crashe cee'du, jestli se jim podaří prolomit 5 hvězd, od této generace už bychom to očekávali, ovšem dodnes na druhé straně je skóre 4 hvězdy ještě pořád zcela normální, má ho spousta dosud vyráběných vozů. O nějakém nesolidním výsledku se můžeme bavit tak u Landwindu, Brillance nebo toho nešťastného Avea.

Maesho
16. července • 12:36

Tak isto ako Skoda, vsak ;-). Zaujimave ze nikomu nevadi ze nova skoda Octavia ma len 4 hviezdicky...

petr
16. července • 14:06

Hold je Octavia (2004) horší než Mégan z minulého století (1999) :-D
Pak je Octavia (2004) ještě horší než Corolla (2002), Peugeot 307 (2001), Ford Focus (2004) atd. ;-)
A když to srovnáme s koncernem, tak je v bezpečnosti někde mezi Golfem z roku 1998 a Golfem z roku 2004 ;-) Taktéž Audi A3 z roku 2003 je bezpečnější :-P A Seat Leon je na tom taky líp, takže když to tak shrnu, tak Octavia je v rámci koncernu největší plečka v oblasti bezpečnosti ;-)

ITTI
16. července • 14:18

Ono se zNALČe mezitím změnila metodika testování,takže srovnáváš nesrovnatelné,ale to je na netu běžné,že někdo něco vykřikne,aniž by věděl,jak je to doopravdy.:-DJiank sděl něco k ceedovi,že je škoda šhííít zaznělo miliooooonkrát,takže jaký máš názor na ceda,jak se ti s ním jelo,mně skvěleB-]

petr
17. července • 11:05

Já se Ceedem nejel, takže nemůžu hodnotit ;-) Navíc jsem Ceeda ani nehájil :-P Já jen reagoval na výrok "Není 4 hvězdy jako 4 hvězdy.", což byla odpověď na to, že Octavia dostala taky jen 4* ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ITTI
17. července • 12:14

Záleží,o jaký náraz se bude jednat.Stačí,aby to ten za mnou nedobrzdil a u spousty aut může být problém s krční páteří řidiče,už se to začíná sledovat,bude součástí zkoušek a hvězdičky budou zase jinak.Velmi oblíbené značky a auta kolem 1 mega dopadají dost špatně.Testy se provádí, výsledky jak kdo. Některá 4* auta dopadají skvěle,naopak 5* docela špatně,jenže zatím to není součástí NCAPu.Sedadlo s figurínou zrychlí na 16 km/h,odpovídá to nárazu zezadu 32 km/h a poškození krční páteře spíš časté jak ojedinělé. V Německu na odškodném-bolestné za tento úraz krční páteře platí ročně komerční pojišťovny 1 mld.€,takže asi k úrazům dochází hodně často.Obvyklá náraz.rychlost bývá kolem 30,průměrně,statistika. Takže hvězdičky jsou fajn,ale nepostihují vše.Konečně M6 je má jen 4 a je prodejně úspěšná.Aktivní bezpečmost M6 je vynikající.Je to úhel pohledu,čemu se dá přednost.
Smajlíka:-P dost nechápu.

Dusan
16. července • 14:20

Placas nesmysly. Porovnavam vysledky z roku 2006, krome toho po zmene metodiky se prebytecne hvezdicky skrtaji.
Je mi jedno jak auto jede pokud mam po srazce vyrazne mensi sanci na preziti nez v modernim voze. Takze pokud neuvidim vysledek, ze ma Ceed alespon tech dnes uz trapnych ctyrech hvezd, tak neni v pelotonu. Sorry.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ITTI
16. července • 14:49

Já vím,to se stalo normou plácat nesmysly,tak jsem hodil udičku,jestli to někdo ví doopravdy.Nicméně nakonec je jedno,kolik má auto srpů,kladiv nebo hvězdiček,protože raději budu sedět při srážce v Q7 se 4* než v nějakém Cliu s 5*,protože při nárazu se střetávají Ek a pokud auta jen pohot.hmotnost+řidič,stejná rychlost,vítězně vyjde Q7 se 4*,tedy řidič(ka) zpravidla,neb auto pro ženy:-D
Zase ty hvězdičky nepřeseňovat,stačí jiný úhel nárazu a jsou ti prd platné.Předoni jsem viděl Lagunu2 s 5* a 4 mrtvýma, takže seč mám dočasně stejnou,jen je nerozekaná,spíš dávam bacha a na ****nespoléhám.

petr
17. července • 11:08

To je fakt, že při srážce 2 aut je lepší sedět v tom větším a těžším, ale pokud bych ty dvě auta porovnal při nárazu do zdi, tak je zase lepší to Clio než Audina ;-) Prostě záleží na mnoha faktorech.

mrazik
16. července • 15:17

ITTI ma pravdu, takova TATRA nezna bratra, s tou bych se urcite nepretlacoval

ITTI
16. července • 17:18

No ne,zase to nebagatelizujme,ale počet **** je jenom důkaz,že pokud chci něco kritizovat nebo chválit,můžu vypíchnout jeden parametr a tvrdit,jak je věc skvělá,nebo špatná. Ceed bude někde mezi 4-5*,jinak to ani být nemůže a pokud by měl 4* a někdo řekl,že je to pro něj důvod k nekoupení,pak má na takový názor právo,ale je to dost hloupé...Možná než hvězdičky je důležitější,neb se to využije každou vteřinu při jízdě, je míra aktivní bezpečnosti,např.dynamika vozu,brzdná dráha na mokru,vadnutí brzd,sedadla,ergonomie,vnitřní hlučnost a u těch posledních tří je na tom hodně dobře,líp než Auris.Musí se auto posuzovat jako celek,ne jedna vlastnost a pak křičet.Navíc výsledek NCAPu je součet dílčích nárazů,takže auto může mít 4*,ale boční ochrana je přesto 100% a zrovna mohu bourat bokem.Není jednoduchá odpověď na složitou otázku.

mrazik
17. července • 7:33

Souhlas, k cemu hvezdicky, kdyz se autu budou prehrivat brzdy atd. S tim jednoznacne souhlas. Ocekavam take 4 mozna 5 hvezdicek, coz povazuju za dobry vysledek. Pokud nekdo uvede argument nekoupeni, pak je to jen vymluva.

ITTI
16. července • 13:35

Tak to bych netvrdil,že nikomu nevadilo,že má např.O2 4*,stačí dohledat archív a tam nekonečné diskuse na téma crash test Octávky,často cizinci;-)
Já bych dodal,že kdyby ve Škodě dělali ceda vč.té ceny a záruky,tak to bude zase špatně,někteří jedinci budou zvracet,je to shit,šrot...prostě ať si každý koupí co chce,pokud na nové auto vůbec má,jako že většina nemá a je vymalováno.:-D

Dusan
16. července • 13:01

Mne nevadi, ze maji Korejci ctyri hvezdicky to beru jako podprumerny ale snesitelny vysledek (stejne jako u Skody), ale to ze zadny korejec v nizsi stredni nema ani tak malo. Viz Chevy Aveo (1.5 hvezdy 2006), Kia Cerato (3 hvezdy 2006), Chevy Kalos (3 hvezdy 2006). Pouze v kategorii auticek sem tam nejaky Korejec udela alespon ty dnes uz tak podprumerne ctyri hvezdy.

pavel
16. července • 12:41

Není 4 hvězdy jako 4 hvězdy. Nezapomeň že je určitý bodový rozpětí, tak že záleží jestli je na horní hranici nebo na spodní :-)

dalambert
16. července • 12:30

LOL 4* maji krom picanta vsichni a hadej kdo ma taky 4 hvezdy ;-). use brain little dusan

Pepa
16. července • 11:17

Líbí se mi, jak se někteří lidé nechají zlákat dobrou cenou....v čem to asi bude? :) počkejte za pět let, kdy fábie a octávie budou jako nové a kia bude mít kde co v háji...škodovka je česká kvalita říznutá s Německou, tomu kia nemůže nikdy, opakuji nikdy konkurovat...

Jarda
29. ledna • 14:05

Za prvé navrhovali kiu v německu myslim desing a dily jsou tam od 10 českých výrobců. Za druhé škoda je hybrid a né česká kvalita. A motory slabota, především ta nafta, to je horši jak traktor.

comment
16. července • 13:18

Evidentne ti usla "drobnost", ze na to je zaruka 7 let. Cili at se neco podela nebo ne, tak jsi v klidu. U Skodovky ti to klidne obdobi konci o 5 let driv.

tony
16. července • 22:39

Skvela reakce! Je zarazejici, jak samolibost nekterych zabednencu nezna mezi. Neznaji zakladni fakta, ale protoze jim krap stoji pred barakem, tak to musi vychvalovat do nebes.Skodovka ma priserny pomer cena/uzitna hodnota. Kdo to nevidi, je zaslepenec.

Fenderboy
16. července • 11:54

No rád bych Vás vyvedl z omylu,
mám 5 ti letého accenta 1,5 CRDI. K dnešnímu dni má najeto cca 267.000 km a funguje naprosto (naprosto podtrhuji) spolehlivě. A to vše při zcela minimální údržbě a dlouhodobě zcela minimální spotřebě (dlouhodobý průměr 5,1 - 5,4).
Takže pokud Korejci dodrží trend stoupající kvality (a předpokládám že zcela určitě), tak bych se určitě neobával Vámi naznačovaného.

Banjo
16. srpna • 8:57

>Fenderboy: tak zrovna tenhle model jsem si koupil ojetý teď v prosinci. Zatím naprostá pohoda, jen tu spotřebu mám (zatím) o pár desetinek výš. K pěti litrům bych to stlačil, kdybych jezdil delší štreky do 100 km/h mimo obec. Ale na druhou stranu i krátké zimní pojížďky po městě mi nepřelezly přes 6,6 litru na 100 (měřeno průběžně systémem plná/plná - excel tabulka...) Jestli vydrží, pak plná spokojenost.

mmm
16. července • 11:48

ceska kvalita? to je co preboha? myslis ako napr. moja byvala ocavia na ktorej som musel po 35t km menit: nadoku chladiacej kvapaliny, zamok prednych dveri, stabilizatory na prednej naprave... a ze nove auto... zabudni na to... skoda teda kvalitna nie je ani nahodou, je to totiz komplet VW a ten v poslednej dobe ani nevie co slovo kvalita znamena...
radsej som to predal... korejci su urcite viac spolahlivejsi... :-D

Hajetor
16. července • 13:11

To je přesně opak shitu kterej se jmenuje Korejec vyráběnej v Honím Uhersku.....brrrrr vražedná kombinace

luparabianca
18. září • 13:15

si vygumovaná nula :-D

pavel
16. července • 12:38

to s autem nesmíš jezdit jako prase. Jestli jsi prodal Octavku a koupil si korejce, tak jsi blázen. Oni jsou sice levný, ale vyberou si to na náhradních dílech. Jestli chceš tvrdit, že Korejské automobilky (obecně vzato) mají kvalitnější zpracování než Škoda, tak jsi dle mého opravdu blázen.

Ondřej
6. září • 22:28

Jezím s Kiou, která má dnes za sebou 230 000 Km. Nevím nevím, která Škodovka by přežila v tak dobrém stavu takové nasazení, které vydržela Kia. Není důvod pro Kie nevěřit.

Jast
10. září • 12:21

No i skodovka to muze v pohode vydrzet, zalezi jak se s tim autem jezdi a zrejme taky na jaky kus clovek narazi. Osobne mam obcas moznost jet s fabii combi 1.4 100 koni. Ma 4 roky a 300 000 km. Auto porad jezdi v pohode. Jezdi se s ni po cele Evrope, kvalitni nekvalitni cesty a zadna vylozene katastroficka zavada. Spis jen udrzba, vymena koutoucu atd.

mmm
16. července • 14:19

nie, nekupil som som korejca, aj ked by som s tym nemal problem. mam opla, ale to je jedno. ja vseobecne jazdim uplne normlane, cize ziadne vytacanie, ziadne jamy, proste normalna jazda. auto je ale nanic. mali sme predtym osem rocne daewoo a to jazdilo bez problemov... iba pravidelne servisy... takze asi tolko a to bol hodne stary model - myslim vyvojovo - bol to este model co vysiel z Opla Kadet.
no a tvoj nazor... vies, je mi celkom jedno co si o mne myslis ty, ale u mna si hlupak ty, pretoze zbytocne preplatis nieco co nema hodnotu.. no a diely? neviem ako v cechach, ale u nas ma skoda jeden z najdrahsich servisov - samozrejme ze su drahsie ako Audi, Mercedes, Bmw, ale tam skoda ani nepatri... no more skoda...
P.S. mame tri nove okavky vo firme.... ziadna slava.. od zaciatku problemovy motor... 1.9tdi

McMnich
16. července • 13:39

No, tady je zjevně vidět to uvažování. Oni si to vyberou na náhradních dílech..... japonci maj taky drahé náhradní díly, ale já vždycky každému říkám, že mě to nesere, že je potřebovat nebudu... Na služební škodovce jsem je potřeboval každý měsíc. Škodovka má určitě lepší zpracování, ale to nic nevypovídá o trvanlivosti či kvalitě materiálů. Teď se nebavím o plastech v interiéru, ty mě neserou, páč na nich auto nestojí... Každý ale ať si jezdí co je mu bližší. Ten kdo najede 10tis. za rok a koupí si nedieselovou škodovku, tak bude spokojený.

ACE
16. července • 11:40

Zvláštní, všichni mí známí (slovy 4) co mají Hyundaie r.v. 93-99 jsou spokojení a jejich auta jako šrot nevypadají. Takže nač čekat 5 let? Snad abych si koupil Německou průměrnost s nehoráznou českou cenou? Ne díky.
Je a neuvěřitelné, jak jsou někteří lidé schopni připlácet nehorázné částky jen za jméno a nejsou schopni sledovat fakta. Jen počkejte pár let a možná ani to jméno nezůstane.

mates
16. července • 9:43

vetsina lidi stejne koupi o 200 litru drazsi koktafku a postavej ji doprostred dvora nebo ulice s velkou slavou :-D

Sob
16. července • 11:02

uvidíme, já počkám na zkušenosti uživatelů tak po jednom, dvou letech a pak se rozhodnu; to už by na trhu mohli být zajímavé předváděčky ...

KL
16. července • 9:38

a/ osklive
b/ drahe
c/ proc jen 2 motory, navic diesel jen 1,6 => stezi utahla ten kratas, co jsem s nim jel...nevim, nevim
d/ podvozek jen tak tak drzel kratase na silnici => nechapu jejich taktiku: za kazdou cenu do toho dali viceprvkovou napravu, ale na to aby dohnali Ford a predehnali Golf proste nemaji a mit nebudou...to mnou tolik opovrhovana Astra udela s klasickou klikou vzadu vic srandy za mensi penize (nemluve o tom, ze spousta aut jako Fabka, Corsa G.Punto nebo rozvorem temer srovnatelne Clio Ceed jednoznacne prekonavaji) =>> takze muj tip, ze na kombika jejich podvozek jednoznacne stacit nebude;-/ necham se prekvapit, ale uz ted si myslim, ze s 500 l nakladu to proste nebude nikdy onozaver: technikou se cpou nekam kam nepatri, takze zbytecne vyjazuji penize, ktere mohli bud usetrit nebo vrazit do eceho jineho, ceny jsou mozna nizke, ale jen relativne a levny je dnes uz kde kdo, treba zavedena evropska konkurence, ktera se probira z letargie napr. Fiat

qqq
21. října • 11:55

si fakt kretén:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D vůbec nevíš vo čem mluvíš kámo,kup si stylo a bud ferari:-D:-D:-D:-D:-D:-D pro kl-analitikaB-]

patrik
16. července • 14:09

Pro normální lidi: s benzinem i dieselem se podvozek při normální jízdě, jakou jezdí ví než 90% lidí, chová naprosto dostatečně, není čeho se bát. Po stopě chodí ochotně, i s tím těžším dieselem, žádná nervozita zádě není patrná, žádné prudké zvraty nedotáčivosti-přetáčivosti. Zprávy o novém Hyundai i30 navíc ukazují, že koncern Hyundai-Kia na podvozku dále pracuje, očekávám proto i úpravy podvozku cee'du SW. Kdo je zvyklý pouze na malé hatche jako Fabie, Corsa atd., musí ale vzít na vědomí, že s větším, delším a těžším autem se jezdí jinou technikou jízdy - to bude platit 2x o kombiku SW. Zkuste si dát na záda baťoh a pak prudce zahnout, když běžíte ze schodů. Prudké zatáčení ("cornering") ovšem zdaleka není jediná charakteristika, která dává dohromady jízdní vlastnosti. Diesel 1,6 je dnes jeden z nejlepších mainstreamových na trhu, zcela srovnatelný třeba s produkty PSA, se cee'dem v hatchi jezdí s jasnou rezervou, čili s kombikem si poradí taky - viz tady ostatní kolegové o c.raillech. Pro zajímavost: diesely Huyndai-Kia těží z dřívější spolupráce Ch-Daimler - Mitsubishi - Hyundai na tzv. "světovém motoru". Pokud jde o ceny, ať si je každý porovná sám. Ale Kia už dnes není primárně "ta levná značka", je to "dobrá značka se slušnými cenami". Samozřejmě třeba Ford, kterého tlačí americká bota, má momentálně úžasné akční slevy, stejně jako podobně ohrožený koncern PSA, ale to je dobře, aspoň je z čeho vybírat.

philcol
16. července • 10:27

1.6 diesel, ze tu kratkou neutahne? Musi se trosku vic vytacet, nez treba Fabie, ale takovy je to proste motor. Rohozdne jsem nemel pocit, ze by to ten motor neutahl...

ITTI
16. července • 11:19

jj, jenže kolik lidí ví, že současné common raily mají krom pal.systému několik věcí jinak,než bylo před několika lety,vč. turbodmýchadel,stupně komprese atd., takže současný moderní nafťák se musí víc točit,pak je hospodárný,zatímco při vlažné jízdě mu spotřeba roste,zanáší se spal.prostor karbonem,podobně trysky...mu to neber,ví o tom kulové;-)

Robert
16. července • 10:11

Zkus si to po sobě příště před odesláním trochu přečíst, vypadáš jako žák zvláštní školy ;)

ITTI
16. července • 9:45

Evidentně nepíšeš pravdu.Podvozek je kompromis jízdních vlastnosí a komfortu,žádné drama se nekoná,zbytek je blábol,na který nemá smysl reagovat.

Jozo
16. července • 9:09

Tesim sa na porovnanie Autorevue.cz s Octaviou, fabiou, kde aj Fabia hatchback dopadne jednoznacne lepsie ako Ceed kombi :)

hash
19. července • 15:29

tak to si nemyslím!!!

miki
16. července • 12:36

Předpokládám, že jsi to myslel ironicky.

qwerty
16. července • 9:48

To ja se tesim na Svet motoru. Tam urcite srovnaji Fabii II hatchback a Ceed kombi a zjisti, ze Fabka je delsi, sirsi, uveze vic nakladu a panu redaktorovi se v ni lip sedi. A aby to nevypadalo az tak blbe, vetu zacnou, ze je to necekane, a ze je to taky vsechny prekvapilo. Mne uz to (na rozdil od pana redaktora) neprekvapi vubec.:-D

patrik
16. července • 13:41

btw jestli sis tenkrát všiml, redakce SM (asi zcela náhodou) spletla údaj o maximálním obsahu kufru cee'du. Místo 1300 (jak stojí v katalogových údajích výrobce) dali 1030 a fabia tak najednou pojala "o překvapujících 133 litrů více". ;-) Já SM už kupuju jen zřídka, ale když jsem viděl na obálce ten úžasný nápad udělat srovnávací test neporovnatelného, neodolal jsem - a dobře jsem udělal, dlouho jsem se tak nebavil. Je mi jen trochu líto pana Nováka, který si půjde místo děravého fáva konečně koupit nové auto, těm úžasným zjištěním uvěří a opravdu si koupí fabinu s pocitem, že koupil auto větší než focus nebo golf :-D - jak říká Helmut: a to už se vyplatí!

nal
16. července • 13:34

jj, milujem, ak porovnavaju Fabiu a Cee'd. uz to je ukazka nenapravitelneho IQ daneho redaktora.

ITTI
16. července • 11:15

Tak SM mám od roku 89 vyřešen:zásadně jej nečtu a za 18 let jsem koupil možná 6-7 čísel,jedno skrz to,že tam byl test Swifta na 50 tkm,oni jej chváílili a já to považuji za šrot.Takže jsem se s nimi neshodl.Prostě nečti to a je.Rudé Právo jsem též nečetl,takže jsem se nemusel vášnit nad tím,co s.G.Husák zase řekl soudružkám za fičovinu.Je svobodná volba,pokud koupíš,pak si nestěžuj.Kupuj AutoDiesel a Autoexpert.Tam se píší odborná fakta.

sela
17. července • 15:31

Osobně dávám přednost Automobilrevue, opravdu odborný časopis s dlouhou tradicí a věkovým průměrem redakce nad 15 let...

VDC
16. července • 10:09

"Uveze vice nakladu" :-D To je opravdu skvostna hlaska ve SM.

MiB
16. července • 12:35

v cisle 15 casopisu skodawagen srovnavaji vybavu Fabie II a Fordu Fusion : Fusion ma NAD vybavu "Sveta Motoru" v cene doplnky za 70.000 , Fabia kontruje bocnimi airbagy za 9100 . Samozrejme , nad Fusionem, Nisanem Note a Suzuki SX 4 vyhrala Fabia II . jak rikal Winston Churchill , neverim zadne statistice, kterou si sam nezfalsuju .

Petr
17. července • 12:41

Jelikož vlastím Note tak jsem si to taky koupil. Je tam v textu popisovana základní výbava Visia a na obrázku prostřední výbava Acenta. Vypadá to jako kdyby to dělali dva lidi a vůbec o sobě nevěděli.

Kocour
16. července • 9:16

To ovšem budeš muset zakoupit nějakou sci-fi literaturu.I když, možná je lepší šířit světem tyhle bludy, aspoň nebude KIA tuctovka a nebude se tak krást jako škodovky ... to jsou všechno body k dobru pro majitele KIA CEED, ke kterým se chystám zanedlouho připojit ...

ITTI
16. července • 9:15

Tomu se už říká Diagnóza.Méně trávy a více sexu....B-]

Doporučujeme

Články odjinud