Kia Cee´d Sport Wagon, 500 litrů pro zavazadla zná české ceny

Po klasickém hatchbacku přichází na trh i kombi odvozené od modelu Cee´d, které se představilo již na autosalonu v Ženevě.

Nové kombi měří na délku 4,5 m, což je o 235 mm více, než v případě hatchbacku. Také výška bude větší a to o rovných 10 mm. Velmi zajímavý je pak údaj o zavazadelníku. Ten disponuje základním objemem 534 l, což je vzhledem k třídě vozu opravdu příznivá hodnota.

Nabídka motorů pak kopíruje motorovou paletu hatchbacku. Benzínovým základem je čtyřválec 1,4 CVVT o výkonu 77 kW (105 k). Ten doplňují čtyřválce 1,6 a 2,0 CVVT o výkonech 89 kW (121 k), resp. 103 kW (140 k).

Naftu pak zastoupí dva agregáty. Čtyřválec 1,6 CDRi o výkonech 66 kW (90 k) a 84 kW (114 k), doplní velký dvoulitr CRDi o výkonu 103 kW (140 k).

Samozřejmostí bude i standardní prodloužená záruka až na 7 let nebo 150 tkm na motor a převodovku.

České ceny

Kombík u nás bude v počátku dostupný jen s dvěma agregáty. Kia cee´d Sportywagon bude tedy v nabídce s benzínovým čtyřválcem 1,6 CVVT o výkonu 90 kW (122 k) a s naftovým čtyřválcem 1,6 CRDi o výkonu 85 kW (115 k). Zbylé agregáty budou dostupné do konce letošního roku.

Vůz bude k dispozici se čtyřmi stupni výbav - Base, LX, EX Base a EX. Cenový rozdíl kombi, proti hatchbacku je velmi solidních 30 000 Kč, při porovnání stejné motorizace a stejného stupně výbavy.

Kia cee´d Sportywagon tak startuje s motorem 1,6 CVVT a výbavě Base na částce 399 980 Kč a až nabídku rozšíří základní motor 1,4, bude cee´d startovat na částce 369 980 Kč.

V nabídce bude i podnikatelská verzi N1 s možností odpočtu DPH.

Tip: Kompletní ceník s přehledem standardní a příplatkové výbavy si můžete prohlédnout zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Kia Cee´d Sport Wagon
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků