Kia Cee´d Sport Wagon, 500 litrů pro zavazadla zná české ceny

Po klasickém hatchbacku přichází na trh i kombi odvozené od modelu Cee´d, které se představilo již na autosalonu v Ženevě.

Nové kombi měří na délku 4,5 m, což je o 235 mm více, než v případě hatchbacku. Také výška bude větší a to o rovných 10 mm. Velmi zajímavý je pak údaj o zavazadelníku. Ten disponuje základním objemem 534 l, což je vzhledem k třídě vozu opravdu příznivá hodnota.

Nabídka motorů pak kopíruje motorovou paletu hatchbacku. Benzínovým základem je čtyřválec 1,4 CVVT o výkonu 77 kW (105 k). Ten doplňují čtyřválce 1,6 a 2,0 CVVT o výkonech 89 kW (121 k), resp. 103 kW (140 k).

Naftu pak zastoupí dva agregáty. Čtyřválec 1,6 CDRi o výkonech 66 kW (90 k) a 84 kW (114 k), doplní velký dvoulitr CRDi o výkonu 103 kW (140 k).

Samozřejmostí bude i standardní prodloužená záruka až na 7 let nebo 150 tkm na motor a převodovku.

České ceny

Kombík u nás bude v počátku dostupný jen s dvěma agregáty. Kia cee´d Sportywagon bude tedy v nabídce s benzínovým čtyřválcem 1,6 CVVT o výkonu 90 kW (122 k) a s naftovým čtyřválcem 1,6 CRDi o výkonu 85 kW (115 k). Zbylé agregáty budou dostupné do konce letošního roku.

Vůz bude k dispozici se čtyřmi stupni výbav - Base, LX, EX Base a EX. Cenový rozdíl kombi, proti hatchbacku je velmi solidních 30 000 Kč, při porovnání stejné motorizace a stejného stupně výbavy.

Kia cee´d Sportywagon tak startuje s motorem 1,6 CVVT a výbavě Base na částce 399 980 Kč a až nabídku rozšíří základní motor 1,4, bude cee´d startovat na částce 369 980 Kč.

V nabídce bude i podnikatelská verzi N1 s možností odpočtu DPH.

Tip: Kompletní ceník s přehledem standardní a příplatkové výbavy si můžete prohlédnout zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Kia Cee´d Sport Wagon
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků