Kia Cee´d Sport Wagon, 500 litrů pro zavazadla zná české ceny

Po klasickém hatchbacku přichází na trh i kombi odvozené od modelu Cee´d, které se představilo již na autosalonu v Ženevě.

Nové kombi měří na délku 4,5 m, což je o 235 mm více, než v případě hatchbacku. Také výška bude větší a to o rovných 10 mm. Velmi zajímavý je pak údaj o zavazadelníku. Ten disponuje základním objemem 534 l, což je vzhledem k třídě vozu opravdu příznivá hodnota.

Nabídka motorů pak kopíruje motorovou paletu hatchbacku. Benzínovým základem je čtyřválec 1,4 CVVT o výkonu 77 kW (105 k). Ten doplňují čtyřválce 1,6 a 2,0 CVVT o výkonech 89 kW (121 k), resp. 103 kW (140 k).

Naftu pak zastoupí dva agregáty. Čtyřválec 1,6 CDRi o výkonech 66 kW (90 k) a 84 kW (114 k), doplní velký dvoulitr CRDi o výkonu 103 kW (140 k).

Samozřejmostí bude i standardní prodloužená záruka až na 7 let nebo 150 tkm na motor a převodovku.

České ceny

Kombík u nás bude v počátku dostupný jen s dvěma agregáty. Kia cee´d Sportywagon bude tedy v nabídce s benzínovým čtyřválcem 1,6 CVVT o výkonu 90 kW (122 k) a s naftovým čtyřválcem 1,6 CRDi o výkonu 85 kW (115 k). Zbylé agregáty budou dostupné do konce letošního roku.

Vůz bude k dispozici se čtyřmi stupni výbav - Base, LX, EX Base a EX. Cenový rozdíl kombi, proti hatchbacku je velmi solidních 30 000 Kč, při porovnání stejné motorizace a stejného stupně výbavy.

Kia cee´d Sportywagon tak startuje s motorem 1,6 CVVT a výbavě Base na částce 399 980 Kč a až nabídku rozšíří základní motor 1,4, bude cee´d startovat na částce 369 980 Kč.

V nabídce bude i podnikatelská verzi N1 s možností odpočtu DPH.

Tip: Kompletní ceník s přehledem standardní a příplatkové výbavy si můžete prohlédnout zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Kia Cee´d Sport Wagon
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků