Kia Cee´d jako první v Evropě se sedmiletou zárukou

17 komentářů

Petr
7. listopadu • 19:06

Vzdyt vetsina aut v bazaru pri 7 letem stari ma najeto do cca. 130 000km.

Marek71
7. listopadu • 23:02

Teraz neviem, či si to myslel vážne, alebo sa nás snažíš rozveseliť. Ak to druhé, tak to sa ti podarilo :-)

bingo
7. listopadu • 20:59

V bazaru ma tyhle km "najeto" uplne vsechno ;-)

_Teddy_
7. listopadu • 19:58

150k km za 7 rokov neni vela. Je to cca 400km/tyzden. Kto pouziva auto kazdy den, polahky to najazdi. Osobne spravim 30000km za rok, a to zdaleka kazdy den nejazdim. Ale stacia dve dlhsie cesty do mesiaca, a tie kilometre sa nazbieraju...

KOSS
7. listopadu • 22:37

Myslim si, ze pro osobni potrebu = nejezdi se do prace, to mnozstvi km staci i kdyz jentaktak. Myslim si, ze bezny motorista najede okolo 15-20 tis rocne.

Nick2
7. listopadu • 19:45

to je stav tachometru..

petrumr
7. listopadu • 18:43

7 LET-to je dobrý pro soukromou osobu,já nevím proč škodovkáři říkají ALE,copak ve škodovce nevydrží motor a převodovka 7 let?Asi né když fabky se prodávají po třech letech

Mirko
7. listopadu • 10:08

Jak dlouho vydrží ještě Škodovce (VAG) poskytovat jen povinnou dvouletou záruku? To jsou škodovky takové shity, že si výrobce nevěří? Vždyť kdekdo už má dnes aspoň tři roky! A Toyota tady u nás v Lucembursku 5 (pět) let na všechny modely! Co se to s Českem děje?

Marek71
7. listopadu • 12:59

Napr. na nový Seat Leon je už záruka 3 roky bez obmedzenia km.

VWP
7. listopadu • 11:52

Češi jsou zvyklí na rezavé stodvacítky, takže jim stačí dvouletá záruka i na předražené české nové škodovky. Já se asi odstěhuju do Lucemburska a budu kritizovat ty co neutekli do bohatší země:-PB-]

pitrs
7. listopadu • 17:19

Včem jsou nové škodovky předražené? Ostatní značky nejsou? Proč?

Marek71
7. listopadu • 9:22

Však prenosná záruka je snaď samozrejmosť, nie ? Kupoval som dvojročnú Mazdu 3 ako ojetinu, ešte donedávna bola v záruke (do 100t) a tesne pred jej vypršaním mi menili PZ ložisko, bez problémov.To samé snámy s Lagunou, kúpil ako ojetinu ešte v záruke a po pár týždňoch mu menili turbo.Bez možnosti záruky by snaď nemalo ani zmysel kupovať zánovné ojetiny. Alebo sa mýlim ?

Radek Ondrášík
7. listopadu • 9:33

Přenostnost záruky není určitě samozřejmostí. Přenosná je jen ta daná zákonem, jakákoli navíc je jakýsi bonus výrobce/prodejce a tam mohou být specifikovány podmínky kdy platí. Třeba i nepřenosnost. Více než 2 roky je bonus automobilky a může si udělat podmínky jaké se ji zlíbí, třeba že musíte na servisní prohlídku v růžové košili ;-)

Marek71
7. listopadu • 10:53

Iste, to chápem... len som sa pozastavil nad tým, že neviem o tom, že by niekto takto záruku podmieňoval a nepovolil jej prenosnosť. Pretože záruka viac ako 2 roky tu už nejaký čas u pár automobiliek funguje. A zvyčajne je im jedno, kto auto vlastní, je jedno v akej krajine EU uplatníš záruku (i keď aj v rámci EU sa možu podmienky líšiť - je všade 2r. záruka ?) a zvyčajne jedinou podmienkou je autorizovaný servis.

Ivan
7. listopadu • 7:17

Možná budou problémem ty pravidelné servisní prohlídky - myslím, že si to výrobce v nich nechá dobře zaplatit (tak aby se i zvýšené náklady na +5 letou záruku vrátily).

ster
7. listopadu • 8:18

pri servisnom intervale nejakých 20 - 30 tis km príp. 2 roky to také strašné vôbec nebude.

pitrs
7. listopadu • 8:49

Ono tam těch ale bude určitě víc, jsem zvědavej, co se bude vztahovat na záruku a co bude označeno jako opotřebení provozem.

Doporučujeme

Články odjinud