Vzdyt vetsina aut v bazaru pri 7 letem stari ma najeto do cca. 130 000km.
Teraz neviem, či si to myslel vážne, alebo sa nás snažíš rozveseliť. Ak to druhé, tak to sa ti podarilo :-)
V bazaru ma tyhle km "najeto" uplne vsechno ;-)
150k km za 7 rokov neni vela. Je to cca 400km/tyzden. Kto pouziva auto kazdy den, polahky to najazdi. Osobne spravim 30000km za rok, a to zdaleka kazdy den nejazdim. Ale stacia dve dlhsie cesty do mesiaca, a tie kilometre sa nazbieraju...
Myslim si, ze pro osobni potrebu = nejezdi se do prace, to mnozstvi km staci i kdyz jentaktak. Myslim si, ze bezny motorista najede okolo 15-20 tis rocne.
to je stav tachometru..
7 LET-to je dobrý pro soukromou osobu,já nevím proč škodovkáři říkají ALE,copak ve škodovce nevydrží motor a převodovka 7 let?Asi né když fabky se prodávají po třech letech
Jak dlouho vydrží ještě Škodovce (VAG) poskytovat jen povinnou dvouletou záruku? To jsou škodovky takové shity, že si výrobce nevěří? Vždyť kdekdo už má dnes aspoň tři roky! A Toyota tady u nás v Lucembursku 5 (pět) let na všechny modely! Co se to s Českem děje?
Napr. na nový Seat Leon je už záruka 3 roky bez obmedzenia km.
Češi jsou zvyklí na rezavé stodvacítky, takže jim stačí dvouletá záruka i na předražené české nové škodovky. Já se asi odstěhuju do Lucemburska a budu kritizovat ty co neutekli do bohatší země:-PB-]
Včem jsou nové škodovky předražené? Ostatní značky nejsou? Proč?
Však prenosná záruka je snaď samozrejmosť, nie ? Kupoval som dvojročnú Mazdu 3 ako ojetinu, ešte donedávna bola v záruke (do 100t) a tesne pred jej vypršaním mi menili PZ ložisko, bez problémov.To samé snámy s Lagunou, kúpil ako ojetinu ešte v záruke a po pár týždňoch mu menili turbo.Bez možnosti záruky by snaď nemalo ani zmysel kupovať zánovné ojetiny. Alebo sa mýlim ?
Přenostnost záruky není určitě samozřejmostí. Přenosná je jen ta daná zákonem, jakákoli navíc je jakýsi bonus výrobce/prodejce a tam mohou být specifikovány podmínky kdy platí. Třeba i nepřenosnost. Více než 2 roky je bonus automobilky a může si udělat podmínky jaké se ji zlíbí, třeba že musíte na servisní prohlídku v růžové košili ;-)
Iste, to chápem... len som sa pozastavil nad tým, že neviem o tom, že by niekto takto záruku podmieňoval a nepovolil jej prenosnosť. Pretože záruka viac ako 2 roky tu už nejaký čas u pár automobiliek funguje. A zvyčajne je im jedno, kto auto vlastní, je jedno v akej krajine EU uplatníš záruku (i keď aj v rámci EU sa možu podmienky líšiť - je všade 2r. záruka ?) a zvyčajne jedinou podmienkou je autorizovaný servis.
Možná budou problémem ty pravidelné servisní prohlídky - myslím, že si to výrobce v nich nechá dobře zaplatit (tak aby se i zvýšené náklady na +5 letou záruku vrátily).
pri servisnom intervale nejakých 20 - 30 tis km príp. 2 roky to také strašné vôbec nebude.
Ono tam těch ale bude určitě víc, jsem zvědavej, co se bude vztahovat na záruku a co bude označeno jako opotřebení provozem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.