Kia cee´d GT a pro_cee´d GT: na českém trhu s cenou od 539 980 Kč

Kia cee´d  GT a pro_cee´d GT: na českém trhu s cenou od 539 980 Kč

Na český trh dorazila nejostřejší verze modelu Kia pro_cee´d označená jako GT. Automobilka tento vůz poprvé představila letos v Ženevě a ve svých oficiálních materiálech o něm mluví jako o nejsportovněji laděném modelu. Jak už asi víte, pod kapotou je přeplňovaná jedna-šestka naladěná na 204 koní a 265 Nm. Kromě třídveřové verze přichází do prodeje také pětidveřová alternativa cee´d GT.

Kia tentokrát ve znamení rychlých aut

Kia tentokrát ve znamení rychlých aut

Česká cena začíná na částce 539 980 Kč, přičemž za tuto sumu pořídíte jak třídveřovou, tak pětidveřovou karoserii. Obě mají stejnou cenu. To platí i pro vyšší výbavu GT Plus, za kterou se připlácí 40 000 Kč. Navíc zájemci dostanou například bezklíčkový vstup, startování tlačítkem, dešťový senzor nebo vyhřívání sedadel.

Seznam příplatkové výbavy je poměrně stručný. Za metalízu zaplatíte navíc 14 000 Kč, za bílý lak karoserie (který je vidět snad ve všech reklamách na tento vůz) dáte o další čtyři tisíce více. Kromě něj lze dokoupit panoramatické střešní okno (+25 000 Kč) nebo čtyři různé pakety.

Kia Provo Concept: ještě bizarnější Juke…? (aktualizováno)

Kia Provo Concept: ještě bizarnější Juke…? (aktualizováno)

Jen pro srovnání například Volkswagen Golf GTI, který má výkonnější motor a je o něco rychlejší začíná na částce 613 900 Kč. Nová Octavia RS pak startuje na 619 900 Kč. Mateřský Hyundai láká dynamicky založené zákazníky na Veloster Turbo (186 k, 265 Nm). Naúčtuje si za něj minimálně 599 990 Kč.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků