Kia cee´d GT a pro_cee´d GT: na českém trhu s cenou od 539 980 Kč

Kia cee´d  GT a pro_cee´d GT: na českém trhu s cenou od 539 980 Kč

Na český trh dorazila nejostřejší verze modelu Kia pro_cee´d označená jako GT. Automobilka tento vůz poprvé představila letos v Ženevě a ve svých oficiálních materiálech o něm mluví jako o nejsportovněji laděném modelu. Jak už asi víte, pod kapotou je přeplňovaná jedna-šestka naladěná na 204 koní a 265 Nm. Kromě třídveřové verze přichází do prodeje také pětidveřová alternativa cee´d GT.

Kia tentokrát ve znamení rychlých aut

Kia tentokrát ve znamení rychlých aut

Česká cena začíná na částce 539 980 Kč, přičemž za tuto sumu pořídíte jak třídveřovou, tak pětidveřovou karoserii. Obě mají stejnou cenu. To platí i pro vyšší výbavu GT Plus, za kterou se připlácí 40 000 Kč. Navíc zájemci dostanou například bezklíčkový vstup, startování tlačítkem, dešťový senzor nebo vyhřívání sedadel.

Seznam příplatkové výbavy je poměrně stručný. Za metalízu zaplatíte navíc 14 000 Kč, za bílý lak karoserie (který je vidět snad ve všech reklamách na tento vůz) dáte o další čtyři tisíce více. Kromě něj lze dokoupit panoramatické střešní okno (+25 000 Kč) nebo čtyři různé pakety.

Kia Provo Concept: ještě bizarnější Juke…? (aktualizováno)

Kia Provo Concept: ještě bizarnější Juke…? (aktualizováno)

Jen pro srovnání například Volkswagen Golf GTI, který má výkonnější motor a je o něco rychlejší začíná na částce 613 900 Kč. Nová Octavia RS pak startuje na 619 900 Kč. Mateřský Hyundai láká dynamicky založené zákazníky na Veloster Turbo (186 k, 265 Nm). Naúčtuje si za něj minimálně 599 990 Kč.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků