Kia cee´d GT a pro_cee´d GT: na českém trhu s cenou od 539 980 Kč

Kia cee´d  GT a pro_cee´d GT: na českém trhu s cenou od 539 980 Kč

Na český trh dorazila nejostřejší verze modelu Kia pro_cee´d označená jako GT. Automobilka tento vůz poprvé představila letos v Ženevě a ve svých oficiálních materiálech o něm mluví jako o nejsportovněji laděném modelu. Jak už asi víte, pod kapotou je přeplňovaná jedna-šestka naladěná na 204 koní a 265 Nm. Kromě třídveřové verze přichází do prodeje také pětidveřová alternativa cee´d GT.

Kia tentokrát ve znamení rychlých aut

Kia tentokrát ve znamení rychlých aut

Česká cena začíná na částce 539 980 Kč, přičemž za tuto sumu pořídíte jak třídveřovou, tak pětidveřovou karoserii. Obě mají stejnou cenu. To platí i pro vyšší výbavu GT Plus, za kterou se připlácí 40 000 Kč. Navíc zájemci dostanou například bezklíčkový vstup, startování tlačítkem, dešťový senzor nebo vyhřívání sedadel.

Seznam příplatkové výbavy je poměrně stručný. Za metalízu zaplatíte navíc 14 000 Kč, za bílý lak karoserie (který je vidět snad ve všech reklamách na tento vůz) dáte o další čtyři tisíce více. Kromě něj lze dokoupit panoramatické střešní okno (+25 000 Kč) nebo čtyři různé pakety.

Kia Provo Concept: ještě bizarnější Juke…? (aktualizováno)

Kia Provo Concept: ještě bizarnější Juke…? (aktualizováno)

Jen pro srovnání například Volkswagen Golf GTI, který má výkonnější motor a je o něco rychlejší začíná na částce 613 900 Kč. Nová Octavia RS pak startuje na 619 900 Kč. Mateřský Hyundai láká dynamicky založené zákazníky na Veloster Turbo (186 k, 265 Nm). Naúčtuje si za něj minimálně 599 990 Kč.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků