Kia Cadenza alias VG už i oficiálně, stále však chybějí specifikace

Teprve včera jsme vám přinesli první snímky produkční verze modelu Kia VG (neboli K7 a Cadenza), která má představovat nástupce vlajkové lodi Opirus. Nyní už se k úniku fotografii přiznala i sama automobilka a doplnila nám několik snímků informací. Podstatné specifikace rozměrů nebo nabízených agregátů nám však stále chybějí.

Nový model, vycházející z konceptu KND-5, si má své zákazníky získat moderními oblými a masivními tvary, které budou připomínat některých německých „prémiovek“. Navíc i u tohoto modelu můžeme vidět identifikační prvky odpovídající nastolenému designovému jazyku, který Kia začala implantovat do všech svých současných i nově nabízených modelů. Jihokorejská automobilka ujasnila i to, jak se kde bude nový model, určený takřka na všechny světové trhy, jmenovat. A zatímco doma ji budou poznat pod názvem K7, u nás a v Americe ji budeme říkat Cadenza, výrobce však prozatím neupřesnil, kde či zda vůbec bude používat původní označení VG.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kia Cadenza: korejská vstupenka do vyšší třídy?
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků