Ani korejská automobilka Kia nespí na vavřínech a pracuje na tom, aby po roce 2012 plnila plánované průměrné emise CO2. Aby automobilky splnily průměrné emise CO2 ve výši 130 g/km, je třeba aby se všechny motor staly úspornější a tedy dosahovaly výrazně nižších průměrných emisí oxidu uhličitého.
Pokud chce tedy mít automobilka v nabídce velké motory s velkou spotřebou, musí zároveň mít i malé motory s malou spotřebou a emisemi. Automobilky Kia v současnosti vypouštějí průměrně 163 g CO2 na km. Kia má plány, že v roce 2009 budou vozy průměrně vypouštět 140 g/km a v roce 2012 pak magických 130 g/km.
Tohoto výsledku chce Kia dosáhnout hlavně pokročilými technologiemi a také návrhem aerodynamiky vozů. Spotřeba samotných motorů má do daného termínu klesnout o více než 20 procent a to při zachování stejných nebo lepších parametrů.
Když se k tomu připočte design vozu, který bude mít nižší aerodynamický odpor, převodovky a hnací ústrojí, kde se sníží ztráty a další. Kia zároveň plánuje nasadit dvouspojkový automat a také systémy jako je stop and start.