Keramické brzdy pro Audi A8

6 komentářů

a
6. srpna • 10:34

pak tak auticko date do oficial servisu a tam vam pekne dojebou....

Tom
5. srpna • 12:12

Keramicke brzdy s (jednoduchym) ABS mel uz MiG21 nekdy od roku 1960, takze to zase takovy zazrak neni. Mimochodem, Porsche se chlubi take keramickymi brzdami jako svym produktem, ale koupila vyvoj, ktey pro nej delalo DLR ( http://www.dlr.de ), coz je nemecka obdoba americke NASA.

standa
5. srpna • 19:10

*Keramicke brzdy s (jednoduchym) ABS mel uz MiG21 nekdy od roku 1960*

No a co? Spousta takových vynálezů se používá v letectví už dávno. Kdybys chtěl tu ABSku montovat do aut už v 60. letech, tak by je stejně nikdo nekupoval, protože by se nedoplatil.

ITTI
7. srpna • 11:05

Spíš to ABS z letadla-nemyslím rozměry-je v autě nepoužitelné. Letadlo se pohybuje téměř v přímém směru a na povrchu, který má konst. adhezi. Auto jede např. vyhýbací manévr a kola mohou být na různých površích. Tehdejší letecké ABS pracovaly na jiných principech, než současné autařské, proto ta nepoužitelnost.

Axe
7. srpna • 11:29

U letadel se ABS nepouziva. Ten system se jmenuje Antiskid. ABS ceka az se kolo zablokuje a pak ho uvolni aby se opet otacelo a pak zase zvysi silu na brzdu. A tak porad dokola ...
Antiskid NEDOVOLI, aby se kolo vubec zablokovalo!! A povrch drahy se od povrchu silnice nijak nelisi. Adheze muze (a byva) na kazdem kole jina.

mayklmaykl
5. srpna • 9:22

hezke udelatko jaka je cena?

Doporučujeme

Články odjinud