Kentoya chystá rok změn

Společnost Kentoya, a.s., jednička na našem trhu v výrobce skútrů a motocyklů, zahájila od začátku roku 2007 spolupráci s komunikační agenturou Advertising Garden, která tak v dosavadní práci střídá mezinárodní agenturu Young & Rubicam.
            Kromě nové komunikační strategie a změn v reklamě hodlá Kentoya v tomto roce udělat také řadu kroků, které mají za cíl zlepšení servisních a reklamačních procesů. Novinky chystá i v nabídce modelů pro novou sezónu.
            „I v budoucnosti chceme zůstat českou jedničkou, a proto jsme se rozhodli jít více vstříc potřebám spotřebitele,“ vysvětluje obchodní ředitel společnosti Kentoya Dalibor Rohan. „Lepší dostupnost náhradních dílů, kvalitní značkové servisy a prodejny, atraktivní nabídka a dostupnost modelů - to jsou naše cíle v tomto roce. Změny uvnitř společnosti Kentoya a vnímání značky chceme podpořit také reklamou, a proto jsme se rozhodli pro dynamické a inovativní formy komunikace.“
            Značku Kentoya a podporu prodeje motocyklů a skútrů má nyní v péči menší česká reklamní agentura. „Teď nejde o sbírání Louskáčků a dalších kreativních cen. Jde o to prodávat motorky a skútry, budovat povědomí o značce, zlepšovat vztahy a názory... Je celkem logické, že společnost Kentoya vsadila na ucelenou koncepci v oblasti podpory prodeje a progresivní formy in-store komunikace a také na moderní marketingové nástroje, jako je virální marketing a komunity, advergaming,“ komentuje událost Michal Babka, ředitel agentury Advertising Garden/MBAC.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků