Ken Block znovu přesedl, poprvé do zadokolky. Upravil si klasický Escort

Block si vybral Ford Escort RS Mk2 z roku 1978. Přestavbu realizoval Blockův tým Hoonigan Racing Division ve spolupráci se společností Rocket Bunny.

Závodník, šikovný podnikatel a hlavní hvězda série Gymkhana si pořídil nové auto. Stejně jako v předchozím případě je to klasický Ford, tentokrát ovšem evropský. Block si vybral Ford Escort RS Mk2 z roku 1978. Koupil ho v roce 2008 a pomalu nechal přestavět k obrazu svému. Na rozdíl od dřívějších aut se přitom rozhodl zachovat původní koncepci s pohonem zadních kol.

Video: Ken Block představil nový Ford Focus RS v akci

Video: Ken Block představil nový Ford Focus RS v akci

Přestavbu realizoval Blockův tým Hoonigan Racing Division ve spolupráci se společností Rocket Bunny, zaměřenou na rozšiřování karoserií, a britskými specialisty na tuning Escortu. Auto je poháněno atmosféricky plněným čtyřválcem Millington 2,5 l, který dosahuje výkonu 248 kW (337 k) a točí 9000 ot./min. 

Česká Gymkhana: závodník ve Škodě 130 LR jezdí jako Ken Block

Česká Gymkhana: závodník ve Škodě 130 LR jezdí jako Ken Block

Na první akční videoukázku Blockova Escortu se můžete podívat už dnes. Showman ale prozradil, že právě s tímto autem natočí i další díl Gymkhany, plánovaný na rok 2016. Bude to poprvé, kdy v kultovní sérii vystoupí auto bez protáčejících se předních kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků