Ken Block znovu přesedl, poprvé do zadokolky. Upravil si klasický Escort

Block si vybral Ford Escort RS Mk2 z roku 1978. Přestavbu realizoval Blockův tým Hoonigan Racing Division ve spolupráci se společností Rocket Bunny.

Závodník, šikovný podnikatel a hlavní hvězda série Gymkhana si pořídil nové auto. Stejně jako v předchozím případě je to klasický Ford, tentokrát ovšem evropský. Block si vybral Ford Escort RS Mk2 z roku 1978. Koupil ho v roce 2008 a pomalu nechal přestavět k obrazu svému. Na rozdíl od dřívějších aut se přitom rozhodl zachovat původní koncepci s pohonem zadních kol.

Video: Ken Block představil nový Ford Focus RS v akci

Video: Ken Block představil nový Ford Focus RS v akci

Přestavbu realizoval Blockův tým Hoonigan Racing Division ve spolupráci se společností Rocket Bunny, zaměřenou na rozšiřování karoserií, a britskými specialisty na tuning Escortu. Auto je poháněno atmosféricky plněným čtyřválcem Millington 2,5 l, který dosahuje výkonu 248 kW (337 k) a točí 9000 ot./min. 

Česká Gymkhana: závodník ve Škodě 130 LR jezdí jako Ken Block

Česká Gymkhana: závodník ve Škodě 130 LR jezdí jako Ken Block

Na první akční videoukázku Blockova Escortu se můžete podívat už dnes. Showman ale prozradil, že právě s tímto autem natočí i další díl Gymkhany, plánovaný na rok 2016. Bude to poprvé, kdy v kultovní sérii vystoupí auto bez protáčejících se předních kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků