Ken Block znovu přesedl, poprvé do zadokolky. Upravil si klasický Escort

Block si vybral Ford Escort RS Mk2 z roku 1978. Přestavbu realizoval Blockův tým Hoonigan Racing Division ve spolupráci se společností Rocket Bunny.

Závodník, šikovný podnikatel a hlavní hvězda série Gymkhana si pořídil nové auto. Stejně jako v předchozím případě je to klasický Ford, tentokrát ovšem evropský. Block si vybral Ford Escort RS Mk2 z roku 1978. Koupil ho v roce 2008 a pomalu nechal přestavět k obrazu svému. Na rozdíl od dřívějších aut se přitom rozhodl zachovat původní koncepci s pohonem zadních kol.

Video: Ken Block představil nový Ford Focus RS v akci

Video: Ken Block představil nový Ford Focus RS v akci

Přestavbu realizoval Blockův tým Hoonigan Racing Division ve spolupráci se společností Rocket Bunny, zaměřenou na rozšiřování karoserií, a britskými specialisty na tuning Escortu. Auto je poháněno atmosféricky plněným čtyřválcem Millington 2,5 l, který dosahuje výkonu 248 kW (337 k) a točí 9000 ot./min. 

Česká Gymkhana: závodník ve Škodě 130 LR jezdí jako Ken Block

Česká Gymkhana: závodník ve Škodě 130 LR jezdí jako Ken Block

Na první akční videoukázku Blockova Escortu se můžete podívat už dnes. Showman ale prozradil, že právě s tímto autem natočí i další díl Gymkhany, plánovaný na rok 2016. Bude to poprvé, kdy v kultovní sérii vystoupí auto bez protáčejících se předních kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

včera | Miro Mihálik | 10 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků