Ken Block znovu přesedl, poprvé do zadokolky. Upravil si klasický Escort

Block si vybral Ford Escort RS Mk2 z roku 1978. Přestavbu realizoval Blockův tým Hoonigan Racing Division ve spolupráci se společností Rocket Bunny.

Závodník, šikovný podnikatel a hlavní hvězda série Gymkhana si pořídil nové auto. Stejně jako v předchozím případě je to klasický Ford, tentokrát ovšem evropský. Block si vybral Ford Escort RS Mk2 z roku 1978. Koupil ho v roce 2008 a pomalu nechal přestavět k obrazu svému. Na rozdíl od dřívějších aut se přitom rozhodl zachovat původní koncepci s pohonem zadních kol.

Video: Ken Block představil nový Ford Focus RS v akci

Video: Ken Block představil nový Ford Focus RS v akci

Přestavbu realizoval Blockův tým Hoonigan Racing Division ve spolupráci se společností Rocket Bunny, zaměřenou na rozšiřování karoserií, a britskými specialisty na tuning Escortu. Auto je poháněno atmosféricky plněným čtyřválcem Millington 2,5 l, který dosahuje výkonu 248 kW (337 k) a točí 9000 ot./min. 

Česká Gymkhana: závodník ve Škodě 130 LR jezdí jako Ken Block

Česká Gymkhana: závodník ve Škodě 130 LR jezdí jako Ken Block

Na první akční videoukázku Blockova Escortu se můžete podívat už dnes. Showman ale prozradil, že právě s tímto autem natočí i další díl Gymkhany, plánovaný na rok 2016. Bude to poprvé, kdy v kultovní sérii vystoupí auto bez protáčejících se předních kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků