Ken Block zase pálí pneumatiky. Desátý díl Gymkhany je velkolepý!

Jubilejní desátá Gymkhana si dala velký cíl. Bokem se v novém videu od Kena Blocka jezdí v pěti různých lokacích.

Už je tomu deset dílů od doby, kdy Ken Block na teprve rozrůstající se platformě Youtube šokoval svým řáděním s upraveným Subaru WRX STi. Spoluzakladatel módní značky DC Shoes a rally závodník má každý díl skvěle zpracovaný. Ovšem že sestříhaný a řádně upravený, ale vadí to dnes ještě někomu.

Ke Gymkhaně jako by množství čar z méně efektních pokusů na asfaltu již patřilo. A nový díl není výjimkou. Zastaví se tentokrát na třech místech ve Spojených státech, ovšem také v zasněženém Švédsku a vysušeném Mexiku. Právě ve Švédsku začíná s Fordem Fiesta specifikace WRC, se kterým si také vyzkoušel královnu automobilových soutěží.

Ken Block má novou hračku: Šílený Hoonitruck s výkonem přes 900 koní

Ken Block má novou hračku: Šílený Hoonitruck s výkonem přes 900 koní

V drsných detroitských uličkách pak nechybí ani slavný upravený Mustang. Ten má pohon všech kol a masivních 1.4000 koňských sil. A nejspíš jej znáte z předchozích dílů. Pozornost na sebe strhne i rallycrossový Focus, šílený pick-up Hoonitruck a nakonec i upravený Esscort Cosworth. Zkrátka show pro automobilové nadšence, jak se patří!

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 3 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků