Ken Block vymění Fiestu za tenhle brutální Mustang 4x4

Kena Blocka a jeho dovádění s autem pod názvem Gymkhana určitě znáte. Nyní se připravuje již sedmý díl (natáčel se v Los Angeles) a už jsme z něj mohli vidět první ukázky. Jaké auto tentokrát americký kaskadér a závodník používá?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Těžko byste vymysleli brutálnější přestavbu Mustangu z pětašedesátého. Snad jen s hvězdicovým motorem a rotačním kulometem na střeše...

Na natáčení si tentokrát vzal doslova strašidelný Ford Mustang z roku 1965, který byl vybaven kompresorem přeplňovaným osmiválcem 6,7 l, pohonem všech kol a šestistupňovou převodovkou. Výkon motoru činí brutálních 845 koní.

Česká Gymkhana: závodník ve Škodě 130 LR jezdí jako Ken Block

Česká Gymkhana: závodník ve Škodě 130 LR jezdí jako Ken Block

Stroj pojmenovaný The Hoonicorn stavěla společnost ASD Motorsport ve městě Charlotte v Severní Karolíně. S konstrukcí pomáhala ještě tuningová dílna RTR. Inspirací byla nejen klasická amefická auta, ale i závodní speciály WRC a DTM a také modely aut, se kterými si Ken Block hrál jako malý.

Ford Mustang: Sedm výjimečných modelů z historie legendy

Ford Mustang: Sedm výjimečných modelů z historie legendy

Tak nás napadá, že bychom také potřebovali takový rozpočet (a sponzory), abychom si mohli nechat stavět podobné hračky... Sedmý díl Gymkhany se nyní zpracovává a na svět by se měl dostat ještě do konce roku. Abychom vás navnadili, zde se můžete podívat na dosavadní díly kultovní série:

Gymkhana: Všechny díly na jednom místě 

Gymkhana: Všechny díly na jednom místě 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků