Ken Block vymění Fiestu za tenhle brutální Mustang 4x4

Kena Blocka a jeho dovádění s autem pod názvem Gymkhana určitě znáte. Nyní se připravuje již sedmý díl (natáčel se v Los Angeles) a už jsme z něj mohli vidět první ukázky. Jaké auto tentokrát americký kaskadér a závodník používá?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Těžko byste vymysleli brutálnější přestavbu Mustangu z pětašedesátého. Snad jen s hvězdicovým motorem a rotačním kulometem na střeše...

Na natáčení si tentokrát vzal doslova strašidelný Ford Mustang z roku 1965, který byl vybaven kompresorem přeplňovaným osmiválcem 6,7 l, pohonem všech kol a šestistupňovou převodovkou. Výkon motoru činí brutálních 845 koní.

Česká Gymkhana: závodník ve Škodě 130 LR jezdí jako Ken Block

Česká Gymkhana: závodník ve Škodě 130 LR jezdí jako Ken Block

Stroj pojmenovaný The Hoonicorn stavěla společnost ASD Motorsport ve městě Charlotte v Severní Karolíně. S konstrukcí pomáhala ještě tuningová dílna RTR. Inspirací byla nejen klasická amefická auta, ale i závodní speciály WRC a DTM a také modely aut, se kterými si Ken Block hrál jako malý.

Ford Mustang: Sedm výjimečných modelů z historie legendy

Ford Mustang: Sedm výjimečných modelů z historie legendy

Tak nás napadá, že bychom také potřebovali takový rozpočet (a sponzory), abychom si mohli nechat stavět podobné hračky... Sedmý díl Gymkhany se nyní zpracovává a na svět by se měl dostat ještě do konce roku. Abychom vás navnadili, zde se můžete podívat na dosavadní díly kultovní série:

Gymkhana: Všechny díly na jednom místě 

Gymkhana: Všechny díly na jednom místě 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků