Ken Block se projel s novým Fordem Mustang Mach-E. Hodnocení bylo jasné předem

Ďuri  |  23. 11. 2019 11:55

EV so súčasnou chémiu batérií nemajú žiadnu budúcnosť. Su veľmi drahé a bez dotácií a iných stimulov nepredajne. Trh s EV je iba nafúknuté bublina. Momentálne trh vo svete s EV upadá, pretože Čína postupne ruší komunistické dotacie na elektrické haraburdy.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 11. 2019 13:07

Velmi drahe jsou i super/hyper-sporty apod. Jinak i spatna budoucnost je budoucnost. Jeden konzum vladne vsem

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  23. 11. 2019 14:20

Presne tak. EV v teto podobe logicky neni pro beznou masu, ale pro zakazniky supersportu

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 11. 2019 05:41

Blábolíš nesmysly. Tesla Cybertruck je tak levnej, že si ho za 2 dny objednalo 200 000 lidí protože stojí stejně jako Ford F-150. Sleduj trochu cvrkot a přestaň se ztrapňovat.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  23. 11. 2019 13:45

ako uz bolo pisane na inych forach .. vsak on je zamestanec fordu.. keby napise nieco nepekne na ich znacku tak asi by tam bol problem... clovek ,ktory jazdi na sportovych autach nikdy nebude hovorit na elektro auto a to uz vonkoncom na SUV , ze je paradne .. ok pre priemernu klientelu to asi bude

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 11. 2019 14:06

Proc by 'sportak' nemohl rict o elektrickem potazmo SUV, ze je paradni? A co je prosim prumerna klientela? Posuzuje se to podle potreb, iq, majetku? Zase podle kadrovacich tabulek, jedina pravda?

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  23. 11. 2019 14:22

Rici to muze, ale vzhledem k souvislostem mu to malo lidi bude verit..

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  23. 11. 2019 15:50

tak. Ono to nie je problem, ze taketo nieco vobec vzniklo ale to je problem, ze ludi chcu prehovorit ze 2-3 tonove auto sa snazi byt sportovo ladene .. nech to prezentuju ako rodinne auto so sportovym lookom ... ale tieto vsetky reklamy fakt len uveria ludia s nizsim iq ..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 11. 2019 16:05

Takto suhlas. Ale zavodni tahace nebo RS Q8 za sportovne ladene povazovat muzem, ne?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  23. 11. 2019 13:45

ako uz bolo pisane na inych forach .. vsak on je zamestanec fordu.. keby napise nieco nepekne na ich znacku tak asi by tam bol problem... clovek ,ktory jazdi na sportovych autach nikdy nebude hovorit na elektro auto a to uz vonkoncom na SUV , ze je paradne .. ok pre priemernu klientelu to asi bude

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  23. 11. 2019 16:21

Kdyby se to nejmenovalo Mustang, proč ne.. Ale tohle mi doslova přijde jako prznění značky. A v této souvislosti maximálka 180 km/h je fakt k smíchu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 11. 2019 16:42

Kdyby se to nejmenovalo Mustang, tak to nevzbudi zadnou (zvlastni) pozornost.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  24. 11. 2019 05:49

V Evropě je 180km/h možná výsměch, ale v Americe s tím nikdo problém mít nebude. Pro srovnání základní Mustang pro americký trh (Ecoboost bez Performance Package) má v aktuálním modelovém roce 2019 maximální rychlost omezenou na 193 km/h (121 mph) a Ford Raptor je omezený dokonce na 171km/h (107mph).

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  24. 11. 2019 10:32

Jsi zlý, takhle jim rozkopat hračky...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 11. 2019 05:44

Maminy co vozej haranty do školky jim za to utrhaj ruce.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 11. 2019 21:19

Ford Novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 11. 2019 05:46

To se bude prodávat jako housky na krámě. Ford vobšleh Teslu Y, je to SUV, prdnul na to koníka a úspěch je zaručen.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 47 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 50 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A