„Vlastně ho ani nechci mít rád. Mám rád spalovací motory. Ale tohle je fakt cool,“ uzavřel jednu z jízd Ken Block. Zdroj: YouTube.com/ Ken Block

„Vlastně ho ani nechci mít rád. Mám rád spalovací motory. Ale tohle je fakt cool,“ uzavřel jednu z jízd Ken Block. | Zdroj: YouTube.com/Ken Block

Těžko nicméně čekat, že by Block nové elektrické SUV kdovíjak zkritizoval, když s automobilkou už od roku 2010 úzce spolupracuje a vlastně je její tváří. Zdroj: YouTube.com/ Ken Block

Těžko nicméně čekat, že by Block nové elektrické SUV kdovíjak zkritizoval, když s automobilkou už od roku 2010 úzce spolupracuje a vlastně je její tváří. | Zdroj: YouTube.com/Ken Block

Vždyť i jeho  poslední speciál „Hoonitruck“  stojí na základě Fordu, ač jde o starý pick-up Ford F-150 z roku 1977. Block si v Machu-E neodpustil poznámku, že i SUV by nebylo špatným základem pro nějakou šílenou stavbu.  Zdroj: YouTube.com/ Ken Block

Vždyť i jeho poslední speciál „Hoonitruck“ stojí na základě Fordu, ač jde o starý pick-up Ford F-150 z roku 1977. Block si v Machu-E neodpustil poznámku, že i SUV by nebylo špatným základem pro nějakou šílenou stavbu.  | Zdroj: YouTube.com/Ken Block

Block měl v Machu-E pouze omezený čas za volantem a navíc projížděl jeden ze tří prototypů v ještě zamaskované formě. Několikrát a vysloveně měl přitom zakázáno jezdit s autem ostřeji, i když se neustále snažil o svolení popustit uzdu svému stylu jízdy.   Zdroj: YouTube.com/ Ken Block

Block měl v Machu-E pouze omezený čas za volantem a navíc projížděl jeden ze tří prototypů v ještě zamaskované formě. Několikrát a vysloveně měl přitom zakázáno jezdit s autem ostřeji, i když se neustále snažil o svolení popustit uzdu svému stylu jízdy.   | Zdroj: YouTube.com/Ken Block

Během projížďky nicméně zmínil i citelně nízké těžiště vozu s bateriemi uloženými v podlaze, kvapnou akceleraci, zátah točivého momentu a dobrou přilnavost a ovladatelnost i na mokru. Podle Blocka tedy odvedl Ford dobrou práci. Zdroj: YouTube.com/ Ken Block

Během projížďky nicméně zmínil i citelně nízké těžiště vozu s bateriemi uloženými v podlaze, kvapnou akceleraci, zátah točivého momentu a dobrou přilnavost a ovladatelnost i na mokru. Podle Blocka tedy odvedl Ford dobrou práci. | Zdroj: YouTube.com/Ken Block

Pro mnohé bude trnem v oku už jen pro své jméno, pro Ford je ovšem nový Mustang Mach-E prvním legitimním vstupem na trh elektromobilů a do jejich masové produkce. Zdroj: Ford

Pro mnohé bude trnem v oku už jen pro své jméno, pro Ford je ovšem nový Mustang Mach-E prvním legitimním vstupem na trh elektromobilů a do jejich masové produkce. | Zdroj: Ford

Automobilka doopravdy mluví o elektrickém SUV jako o členovi rodiny Mustang, ačkoliv s legendárním sporťákem sdílí tak maximálně pár designových prvků. Zdroj: Ford

Automobilka doopravdy mluví o elektrickém SUV jako o členovi rodiny Mustang, ačkoliv s legendárním sporťákem sdílí tak maximálně pár designových prvků. | Zdroj: Ford

Zbytek je totiž klasickým receptem pro dnešní trend vozů kategorie SUV a elektromobilů. Rivalitu s Teslou Model Y nejde přehlédnout, načež kromě exteriéru se tato myšlenka naplno rozjíždí v interiéru Mustangu Mach-E. Zdroj: Ford

Zbytek je totiž klasickým receptem pro dnešní trend vozů kategorie SUV a elektromobilů. Rivalitu s Teslou Model Y nejde přehlédnout, načež kromě exteriéru se tato myšlenka naplno rozjíždí v interiéru Mustangu Mach-E. | Zdroj: Ford

Vrcholem se stane verze GT, která použije identicky silné elektromotory na přední i zadní nápravě pro systémový výkon 342 kW (465 koní) a točivý moment 830 N.m. Zdroj: Ford

Vrcholem se stane verze GT, která použije identicky silné elektromotory na přední i zadní nápravě pro systémový výkon 342 kW (465 koní) a točivý moment 830 N.m. | Zdroj: Ford

Pochopitelně tak bude i nejrychlejší s uváděnou akcelerací pod 5 vteřin. I tato nejsilnější specifikace by ale měla podle Fordu nabídnout dojezd až 500 kilometrů (WLTP). Zdroj: Ford

Pochopitelně tak bude i nejrychlejší s uváděnou akcelerací pod 5 vteřin. I tato nejsilnější specifikace by ale měla podle Fordu nabídnout dojezd až 500 kilometrů (WLTP). | Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

Těžko nicméně čekat, že by Block nové elektrické SUV kdovíjak zkritizoval, když s automobilkou už od roku 2010 úzce spolupracuje a vlastně je její tváří. Zdroj: YouTube.com/ Ken Block
Vždyť i jeho  poslední speciál „Hoonitruck“  stojí na základě Fordu, ač jde o starý pick-up Ford F-150 z roku 1977. Block si v Machu-E neodpustil poznámku, že i SUV by nebylo špatným základem pro nějakou šílenou stavbu.  Zdroj: YouTube.com/ Ken Block
Block měl v Machu-E pouze omezený čas za volantem a navíc projížděl jeden ze tří prototypů v ještě zamaskované formě. Několikrát a vysloveně měl přitom zakázáno jezdit s autem ostřeji, i když se neustále snažil o svolení popustit uzdu svému stylu jízdy.   Zdroj: YouTube.com/ Ken Block
Během projížďky nicméně zmínil i citelně nízké těžiště vozu s bateriemi uloženými v podlaze, kvapnou akceleraci, zátah točivého momentu a dobrou přilnavost a ovladatelnost i na mokru. Podle Blocka tedy odvedl Ford dobrou práci. Zdroj: YouTube.com/ Ken Block
12
Fotogalerie

Ken Block se projel s novým Fordem Mustang Mach-E. Hodnocení bylo jasné předem

Profesionální „palič“ pneumatik Ken Block měl možnost projet jeden z prototypů nového elektrického SUV Mustang Mach-E. Na žádnou elektro Gymkhanu však k jeho zklamání nedošlo…

„Vlastně ho ani nechci mít rád. Mám rád spalovací motory. Ale tohle je fakt cool,“ uzavřel jednu z jízd Ken Block. Nový Ford Mustang Mach-E se tedy dostal do rukou i známému showmanovi, rallye pilotovi a úspěšnému podnikateli, který se proslavil především video sérií Gymkhana, ve které stylovým způsobem prohání auta smykem.

Těžko nicméně čekat, že by Block nové elektrické SUV kdovíjak zkritizoval, když s automobilkou už od roku 2010 úzce spolupracuje a vlastně je její tváří. Vždyť i jeho poslední speciál „Hoonitruck“ stojí na základě Fordu, ač jde o starý pick-up Ford F-150 z roku 1977. Block si v Machu-E neodpustil poznámku, že i SUV by nebylo špatným základem pro nějakou šílenou stavbu. Třeba se tak „elektro-gymkhany“ fakt někdy dočkáme…

Block měl v Machu-E pouze omezený čas za volantem a navíc projížděl jeden ze tří prototypů v ještě zamaskované formě. Několikrát a vysloveně měl přitom zakázáno jezdit s autem ostřeji, i když se neustále snažil o svolení popustit uzdu svému stylu jízdy.  

Během projížďky nicméně zmínil i citelně nízké těžiště vozu s bateriemi uloženými v podlaze, kvapnou akceleraci, zátah točivého momentu a dobrou přilnavost a ovladatelnost i na mokru. Podle Blocka tedy odvedl Ford dobrou práci.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud