Ken Block přišel o svůj Ford Escort Cosworth. Po nehodě jej pohltily plameny

Americký závodník Ken Block se musel rozloučit se svým unikátním kouskem. Při nehodě během závodu skončil v plamenech.

Známý závodník Ken Block již léta používá na závody vozy Ford. Od americké automobilky dostal také jednu specialitku v podobě modelu Ford Escort Cosworth. Životní cesta tohoto kousku se ale skončila při New England Forest Rally. O život dokonce šlo také samotnému Blockovi.

Jízda probíhala bez problémů až do chvíle, kdy Block levou stranou zasáhl skálu. Ta vystřelila Ford do vzduchu a následovalo několik přetočení. Nakonec se vůz zastavil až o stromy. Vzápětí je na záběrech vidět oheň  sálající z kapoty. Ken Block spolu se svým spolujezdcem Alexem Gelsominem rychle spěchají z hořící pasti.

Ken Block má nové auto pro každý den. Ford RS200 s výkonem 700 koní

Ken Block má nové auto pro každý den. Ford RS200 s výkonem 700 koní

Naštěstí se jim z vozu podaří dostat bez jakýchkoliv zranění. Pak se ale už můžou jen koukat, jako vůz z roku 1991 pohltí plameny. "Ken a Alex jsou v bezpečí. Je nešťastné, že Cossie už není, ale jsme velmi rádi, že KB i AG se soustředili na nejdůležitější část: dostat se ze situace živí Připomínáme všem, kteří závodí, že když se něco pokazí, je to velmi rychle," stojí ve vyjádření Blockova týmu Hoonigan.

Blokův Escort RS Cosworth byl exemplář z roku 1991 originálně postaven pro závody WRC. Právě tento kousek byl jedním z nejvzácnějších ve sbírce slavného závodníka. V ní mimo jiné nechybí také například vzácný model RS200 Evolution z roku 1986. 

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků