Ken Block má nové auto pro každý den. Ford RS200 s výkonem 700 koní

Povedený marketing, ale i hezká podívaná pro fanoušky motorsportu na silnicích.
Ken Block má nové auto pro každý den. Ford RS200 s výkonem 700 koní

Americký Ford je poslední roky úzce spjat s Kenem Blockem. Ten auta modrého oválu používá pro své závodní účely, nedávno se pochlubil i krásným Escortem Cosworth.

Nyní vedle aktuálního Focusu RS prohání stejně tmavě oděný a stejně "oturbeně čtyřválcový" RS200 Evo. Tady však podobnost s moderním hatchbackem končí, byť se nám Ford ze všech sil snaží v klipu vnuknout, že obě auto jsou zaměnitelná.

Toto je nejlevnější cesta k osmiválci. Ford Mustang má české ceny

Toto je nejlevnější cesta k osmiválci. Ford Mustang má české ceny

Hrdina rallyové skupiny B z osmdesátých letech vznikl i v silniční variantě, jak velily předpisy, která nám nadělily třeba Audi Quattro či Peugeot 205 t16. Homologačního speciálu bylo mezi roky 1984 a 1986 vyrobeno dvě stě kusů. Konkrétní kus je z řady Evolution a má číslovku 34. Motor o zdvihovém objemu 2,4 litru umí 700 koní. A má nádherný zvuk!

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků