Ken Block má nové auto pro každý den. Ford RS200 s výkonem 700 koní

Povedený marketing, ale i hezká podívaná pro fanoušky motorsportu na silnicích.
Ken Block má nové auto pro každý den. Ford RS200 s výkonem 700 koní

Americký Ford je poslední roky úzce spjat s Kenem Blockem. Ten auta modrého oválu používá pro své závodní účely, nedávno se pochlubil i krásným Escortem Cosworth.

Nyní vedle aktuálního Focusu RS prohání stejně tmavě oděný a stejně "oturbeně čtyřválcový" RS200 Evo. Tady však podobnost s moderním hatchbackem končí, byť se nám Ford ze všech sil snaží v klipu vnuknout, že obě auto jsou zaměnitelná.

Toto je nejlevnější cesta k osmiválci. Ford Mustang má české ceny

Toto je nejlevnější cesta k osmiválci. Ford Mustang má české ceny

Hrdina rallyové skupiny B z osmdesátých letech vznikl i v silniční variantě, jak velily předpisy, která nám nadělily třeba Audi Quattro či Peugeot 205 t16. Homologačního speciálu bylo mezi roky 1984 a 1986 vyrobeno dvě stě kusů. Konkrétní kus je z řady Evolution a má číslovku 34. Motor o zdvihovém objemu 2,4 litru umí 700 koní. A má nádherný zvuk!

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

22.  10.  2019 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek