Ken Block a Gymkhana 6 ještě jednou. Tentokrát pouze s GoPro

Ken Block a Gymkhana 6 ještě jednou. Tentokrát pouze s GoPro

Šestý díl videosérie Gymkhana jsme vám představili zhruba v polovině listopadu. Ken Block znovu usedl za volant Fordu Fiesta ST disponujícím výkonem 659 koní a 884 Nm, aby ve spolupráci s tvůrci hry Need for Speed předvedl své umění na jakémsi staveništi. Aktuálně má tohle video na svém kontě více než 16,5 milionu shlédnutí.

Gymkhana 6 je venku! Podívejte se a pusťte si i všechny předchozí díly

Gymkhana 6 je venku! Podívejte se a pusťte si i všechny předchozí díly

Šestá Gymkhana se ale vrací znovu. Stejná je trať, stejné je také auto a samozřejmě i jezdec. Rozdíl je pouze v tom, že nová verze známého videa je poskládána výhradně ze záběrů z kamer GoPro. Konkrétně jde o Hero3+. Ty byly rozmístěny úplně všude, takže výsledek určitě není nezajímavý.

Níže najdete pro porovnání původní klasicky natočenou verzi.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Dacia Sandero 1.0 SCe

Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!

dnes | Jan Mička
TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 25 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků