Kelleners KS 335i: BMW 3 pro náročné?

Německý úpravce, zaměřující se zejména na bavorské vozy, se v těchto dnech předvedl se svým nejnovějším počinem. Jednou si už na mušku BMW řady 3 vzal, jak to dopadlo podruhé?

O úpravci Kelleners Sport můžeme klidně říct, že má jistě pro tyto vozy cit a nechybí mu ani všeobecné estetické cítění - to předvedl i na své minulé úpravě tohoto vozu. Co se týče úprav exteriéru, na auto „nenalepili“ kopu zbytečných  plastů, ale vůz díky novému jemně laděnému bodykitu dostal sportovnější vzhled. Nové nárazníky a boční prahy se postaraly o lepší aerodynamiku. To nejlepší však ale najdeme až na záznamu technických úprav.

Jako základ pro úpravu pohonné jednotky posloužil dvakrát přeplňovaný šestiválec objemu 3,0 l, jehiž výkon se ladičovi povedlo pozdvihnout na hodnotu 367 koní. Řada ale došla i na další techniku, vůz obdržel nový chladič, sportovní výfukový systém a zlepšilo se i sání. Sportovnější styl jízdy umožní i nové nastavitelné tlumiče.

Vůz tak vytváří velmi dobrý dojem, ať už vzhledově nebo technicky. Pokud má existovat něco mezi BMW 3 a BMW M3, pak je tomu KS 335i velmi blízko.

Klepněte pro větší obrázek
Kelleners KS 335i

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků