Kelleners BMW 330i: neznámý ale dobrý

Tunerskou společnost Kelleners Sport u nás budou znát jen opravdoví fanoušci. To ale nemění nic na tom, že pánové umí.

Kelleners u nás není příliš známý, mezi zasvěcenými ale patří k ortodoxním úpravcům, kteří vynechávají laciné cetky a soustředí se na reálné výkony. Těm ovšem dnešní doba příliš nefandí, a tak, i když je spolu s Hartgem a Hamannem považován za nejrenomovanější německé úpravce BMW, o něm mezi běžnými spotřebiteli není příliš slyšet.

Poslední dílo pánů od Kellenerse je postaveno na základu trojkového sedanu 330i. Tento vůz osadili novými 19" koly z lehké slitiny s vlastním designem a přidali k tomu doplňky vpředu, vzadu a na boku vozu. Tedy jakýsi tunerský standard.

K tomu přidali i nové tlumiče a pružiny, které poslaly vůz trochu blíže k zemi a také zlepšili jízdní vlastnosti. Zapomenou se nesmí ani na posílené brzy, které budou vhodnější pro sportovní využití vozu. Stále tedy jakýsi standard.

Nestandardní úpravu naleznete pod kapotou. Řadový šestiválcový třílitr totiž převrtali a zvýšili tak objem na 3,2 l. Díky tomuto zásahu, úpravě řídící jednotky, změně sání a výfuku dokázali z motoru vydolovat výkon 225 kW (306 k) a točivý moment 341 Nm. Výkon je tedy na úrovni přeplňované verze 335i.

O dynamice upraveného vozu nejsou dostupné žádné informace, ale velmi zajímavá je maximální rychlost. Takto upravený bavorák totiž umí jet až 278 km/h, což je na daný výkon velmi solidní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kelleners BMW 330i
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků