Když selžou brzdy aneb Bugatti T13 z roku 1924 v ohrožení…

Edmund Burgess je nadšenec do vozů Bugatti. Model T13 z roku 1924 si doslova vypiplal a hrdě se s ním postavil na start závodu do vrchu Prescott Speed. Klání se konalo na britských ostrovech, ve Winchcombu v hrabství Gloucestershire.

Když projížděl ostrou zatáčku, selhaly náhle brzdy vozu. Burgess nebyl schopen závodní automobil v ceně více než 250 tisíc liber (7,5 milionu korun) ovládat. 

Z drsně vyhlížející havárie, kdy jeho hlava minula jen těsně ocelovou bariéru, však vyvázl k překvapení všech bez zranění. A hned poté, kdy ho prohlédl lékař, se šestapadesátiletý řidič odebral do nejbližšího baru. 

Nad pintou piva pak pronesl s klidem Angličana: „S opraveným vozem se zcela jistě zúčastním za šest týdnů dalšího závodu.“ 

 


 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků