Když selžou brzdy aneb Bugatti T13 z roku 1924 v ohrožení…

Edmund Burgess je nadšenec do vozů Bugatti. Model T13 z roku 1924 si doslova vypiplal a hrdě se s ním postavil na start závodu do vrchu Prescott Speed. Klání se konalo na britských ostrovech, ve Winchcombu v hrabství Gloucestershire.

Když projížděl ostrou zatáčku, selhaly náhle brzdy vozu. Burgess nebyl schopen závodní automobil v ceně více než 250 tisíc liber (7,5 milionu korun) ovládat. 

Z drsně vyhlížející havárie, kdy jeho hlava minula jen těsně ocelovou bariéru, však vyvázl k překvapení všech bez zranění. A hned poté, kdy ho prohlédl lékař, se šestapadesátiletý řidič odebral do nejbližšího baru. 

Nad pintou piva pak pronesl s klidem Angličana: „S opraveným vozem se zcela jistě zúčastním za šest týdnů dalšího závodu.“ 

 


 

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků