Když se vám BMW X5 M zdá pomalé, je tu G-Power a jeho 750 koní

Loni jsme vám představili BMW X5 M upravené od G-Power, které nemělo standardních 575 koní, ale rovných 700. Pokud se ale mezi vámi najdou tací, kteří by ocenili ještě o něco vyšší výkon, tak právě ti budou mít z nejnovějšího přírůstku německého úpravce zaručenou radost.

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Výkon totiž povyskočil na 551 kW (750 koní) a 980 Nm. Díky tomu tak dokáže i takový „drobeček“ s hmotností 2403 kilogramů uhánět rychlostí 300 km/h a pokořit klasickou čtvrtmíli za 11,5 sekundy. Vyššího výkonu se podařilo dosáhnout titanovým výfukovým potrubím, většími turbodmychadly a v neposlední řadě také řídící jednotkou G-Power Bi-Tronik 2 V3.

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

S motorem pod kapotou koresponduje také vzhled, který zahrnuje karbonovou kapotu, rozšířený rozchod auta či přepracované nárazníky. Chybět nemůže ani karbonový difuzor a velká kola - v tomto případě rovnou třiadvacítky obuté do pneumatik 315/25 R23.

Úpravy pohonné jednotky si G-Power cení na částku 19 480 euro, což je něco málo přes půl milionu korun. Pokud byste si přáli vylepšit také vzhled, připravte si 26 328 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků