Když se vám BMW X5 M zdá pomalé, je tu G-Power a jeho 750 koní

Loni jsme vám představili BMW X5 M upravené od G-Power, které nemělo standardních 575 koní, ale rovných 700. Pokud se ale mezi vámi najdou tací, kteří by ocenili ještě o něco vyšší výkon, tak právě ti budou mít z nejnovějšího přírůstku německého úpravce zaručenou radost.

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Výkon totiž povyskočil na 551 kW (750 koní) a 980 Nm. Díky tomu tak dokáže i takový „drobeček“ s hmotností 2403 kilogramů uhánět rychlostí 300 km/h a pokořit klasickou čtvrtmíli za 11,5 sekundy. Vyššího výkonu se podařilo dosáhnout titanovým výfukovým potrubím, většími turbodmychadly a v neposlední řadě také řídící jednotkou G-Power Bi-Tronik 2 V3.

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

S motorem pod kapotou koresponduje také vzhled, který zahrnuje karbonovou kapotu, rozšířený rozchod auta či přepracované nárazníky. Chybět nemůže ani karbonový difuzor a velká kola - v tomto případě rovnou třiadvacítky obuté do pneumatik 315/25 R23.

Úpravy pohonné jednotky si G-Power cení na částku 19 480 euro, což je něco málo přes půl milionu korun. Pokud byste si přáli vylepšit také vzhled, připravte si 26 328 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků