Když se vám BMW X5 M zdá pomalé, je tu G-Power a jeho 750 koní

Loni jsme vám představili BMW X5 M upravené od G-Power, které nemělo standardních 575 koní, ale rovných 700. Pokud se ale mezi vámi najdou tací, kteří by ocenili ještě o něco vyšší výkon, tak právě ti budou mít z nejnovějšího přírůstku německého úpravce zaručenou radost.

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Výkon totiž povyskočil na 551 kW (750 koní) a 980 Nm. Díky tomu tak dokáže i takový „drobeček“ s hmotností 2403 kilogramů uhánět rychlostí 300 km/h a pokořit klasickou čtvrtmíli za 11,5 sekundy. Vyššího výkonu se podařilo dosáhnout titanovým výfukovým potrubím, většími turbodmychadly a v neposlední řadě také řídící jednotkou G-Power Bi-Tronik 2 V3.

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

S motorem pod kapotou koresponduje také vzhled, který zahrnuje karbonovou kapotu, rozšířený rozchod auta či přepracované nárazníky. Chybět nemůže ani karbonový difuzor a velká kola - v tomto případě rovnou třiadvacítky obuté do pneumatik 315/25 R23.

Úpravy pohonné jednotky si G-Power cení na částku 19 480 euro, což je něco málo přes půl milionu korun. Pokud byste si přáli vylepšit také vzhled, připravte si 26 328 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků