Když se v terénu nedaří: Přehnaná motivace mnohdy škodí!

Když se v terénu nedaří: Přehnaná motivace mnohdy škodí!

Jízda v terénu vyžaduje zkušenosti, dobrý odhad a respekt. Když však řidič své schopnosti přecení a příliš věří i svému vozu, špatně to dopadá.

Dokazuje to následující kompilace nepovedených jízd v terénu. Vesměs se jedná o upravené vozy a záběry z amatérských soutěží, kde se chce každý ukazát v co nejlepším světle. Někteří volí strategii „dám plnej plyn a ono to nějak dopadne“, jiní zase jedou rozvážněji.

Nehody na Nordschleife v sedmdesátých letech: Bouda sem, bouda tam

Nehody na Nordschleife v sedmdesátých letech: Bouda sem, bouda tam

V rozbahněném terénu je vždy lepší nenechat kola zastavit, ale když řidič se svým offroadem trefí dva stromy a stále „na tom stojí“, značí to, že je pro něj překonání překážky vším. Jiní si, byť i v rozvážnějším tempu, troufají na příliš strmé překážky a nouze tak není ani o kotrmelce, při kterých řidiči stačí vystoupit ještě uprostřed svého akrobatického čísla. Podívejte se sami.

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 23 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků