Když se v terénu nedaří: Přehnaná motivace mnohdy škodí!

Když se v terénu nedaří: Přehnaná motivace mnohdy škodí!

Jízda v terénu vyžaduje zkušenosti, dobrý odhad a respekt. Když však řidič své schopnosti přecení a příliš věří i svému vozu, špatně to dopadá.

Dokazuje to následující kompilace nepovedených jízd v terénu. Vesměs se jedná o upravené vozy a záběry z amatérských soutěží, kde se chce každý ukazát v co nejlepším světle. Někteří volí strategii „dám plnej plyn a ono to nějak dopadne“, jiní zase jedou rozvážněji.

Nehody na Nordschleife v sedmdesátých letech: Bouda sem, bouda tam

Nehody na Nordschleife v sedmdesátých letech: Bouda sem, bouda tam

V rozbahněném terénu je vždy lepší nenechat kola zastavit, ale když řidič se svým offroadem trefí dva stromy a stále „na tom stojí“, značí to, že je pro něj překonání překážky vším. Jiní si, byť i v rozvážnějším tempu, troufají na příliš strmé překážky a nouze tak není ani o kotrmelce, při kterých řidiči stačí vystoupit ještě uprostřed svého akrobatického čísla. Podívejte se sami.

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

21.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků