Když se v terénu nedaří: Přehnaná motivace mnohdy škodí!

Když se v terénu nedaří: Přehnaná motivace mnohdy škodí!

Jízda v terénu vyžaduje zkušenosti, dobrý odhad a respekt. Když však řidič své schopnosti přecení a příliš věří i svému vozu, špatně to dopadá.

Dokazuje to následující kompilace nepovedených jízd v terénu. Vesměs se jedná o upravené vozy a záběry z amatérských soutěží, kde se chce každý ukazát v co nejlepším světle. Někteří volí strategii „dám plnej plyn a ono to nějak dopadne“, jiní zase jedou rozvážněji.

Nehody na Nordschleife v sedmdesátých letech: Bouda sem, bouda tam

Nehody na Nordschleife v sedmdesátých letech: Bouda sem, bouda tam

V rozbahněném terénu je vždy lepší nenechat kola zastavit, ale když řidič se svým offroadem trefí dva stromy a stále „na tom stojí“, značí to, že je pro něj překonání překážky vším. Jiní si, byť i v rozvážnějším tempu, troufají na příliš strmé překážky a nouze tak není ani o kotrmelce, při kterých řidiči stačí vystoupit ještě uprostřed svého akrobatického čísla. Podívejte se sami.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků