Když ještě reklamy na auta za něco stály: Volvo mělo odvahu, sebevědomí a drzost

><  |  13. 07. 2019 08:26

Driv byl svet jiny, vsechno se rikalo na rovinu, zadne genderove sracky, LBGT skupiny a EU. Dneska nekdo potopi lod s cernejma a je z toho pomalu valka slunickaru proti vsem.

Odpovědět  |   | 
Kalous ušatý  |  13. 07. 2019 11:33

Tyhle neziskovky jsou šrapnely od skupin, které mají určité zájmy. Stačí jen trochu zafinancovat a díky užitecným idiotům vše naboptná do globálních rozměrů. Dnes za myšlenkou nikdy nevystoupí její tvůrce, tj. politická strana, zájmová skupina obchodníků apod. Vždy skrz neziskovky, ekology, náboženství obloukem ke svému cíli.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  13. 07. 2019 13:36

Áno, áno. Kde sú tie staré dobre časy keď každý neger bol otrokom a ženy nemali ani volebne právo. Biely muž bol pán tvorstva.

Odpovědět  |   | 
Kalous ušatý  |  13. 07. 2019 17:24

Někdo zpochybní přílišnou reklamu na lgbt a ty to postavíš na úroveň kolonialismu. Zajímavé myšlenkové pochody.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  13. 07. 2019 17:40

Keď myslíš.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  15. 07. 2019 10:03

jebly slnieckar nema inteligenciu aby pochopil co sa snazis povedat

Odpovědět  |   | 
nathan  |  13. 07. 2019 18:21

Co to melsš za houwna?? Každý člověk má právo se svobodně vyjádřit. Dnes je ale toto právo upíráno a sankcionováno v případě, že nejde politicky/genderově/rasově/ekologicky korektním nadiktovaným směrem.
Když je někdo cikán, buzna, Žid, negr atd, tak na tom nezmění nic ani to, když jim budeme korektně říkat róm, homosexuál, nebo občan černé pleti. A basta.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  13. 07. 2019 18:30

Rozdiel nie je. Len v jednom prípade im nadávaš. Ale už po prvej tvojej vete je jasne, že ti take drobnosti uchádzajú.

Odpovědět  |   | 
JK  |  13. 07. 2019 21:55

Každej extrém je špatně. Když je něčeho moc, tak to každého otráví. Genderové sračky jdou často do extrému, ale z nějakého důvodu vznikly. Muž a žena nebudou nikdy stejní, ale ve spoustě oblastí by měli mít stejné možnosti - což se neděje a proto ty sračky. LBGT - další extrém, který by nebyl extrémem, kdyby neexistovali hlupáci na druhém břehu. A EU? Dneska je to zvláštní byrokratická fraška, ale i tak je to historicky zatím to nejlepší, co kdy v Evropě bylo. O uprchlících si myslím svoje, ale zjednodušovat to na "potopení lodi s černejma" je od příslušníka "kmene", který historicky poprvé zažívá období, kdy sám nebojuje o vlastní existenci, pokrytecké a hloupé. Sorry jako.

Odpovědět  |   | 
CervezaMatador  |  06. 05. 2020 18:10

Díky, konečně rozumnej názor.

Odpovědět  |   | 
Ziko  |  13. 07. 2019 10:54

Jo škoda starého Volva, dnes je to čínská srajda bez pořádných motorů.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  13. 07. 2019 13:54

Keby za niečo stalo tak neskončí u Číňanov.

Odpovědět  |   | 

Tak dlouho se oháníte tradicí až to nakonec musíte prodat Číňanům a z tradice vám zbude jen značka na kapotě

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 09. 2019 10:00

Ani ten číňan nepodvádí s autama tak jako rádoby dokonalý skopčák.

Odpovědět  |   | 
Tvojejedno  |  13. 07. 2019 14:13

Volvo for life ! 👍🏻😊


Odpovědět  |   | 
Tvojejedno  |  15. 07. 2019 12:34

.. čo furt plkate o Číne, keď o tom aj tak viete prd, ..paradoxne práve v fabrike v Číne je viac manuálnej práce ako v tej Americkej, nemeckej či českej, napr. ...
O čo je horší čínsky kapitál od nemeckého, či iného ...
A motory ? ..iba potrhuje, že o vývoji motorov Volvo nič neviete.
Motory od Volva boli a aj stále sú, postavené robustne, vyvíjané a zlepšovane časom, plechy či antikorozna ochrana je nadštandardná, bezpečnosť, komfort, spoľahlivosť, atď. ...

Btw: Čínske príslovie :
Hlúpeho človeka spoznaš podľa častého i hlasného smiechu.

Tak opäť : Volvo for Life 👍🏻😊

Odpovědět  |   | 
Jan  |  30. 09. 2019 11:43

Vtipne. Listuju si tou fotogalerií Volva a na konci na mě zase vykoukne Škoda Kamzíq. Až jsem se leknul.

Odpovědět  |   | 
dakk68  |  27. 11. 2019 13:36

Volva byla dobrá pouze a jen,,,do roku 2001..pak je to podbizivy šmejd,,zmastěn PSA,,a neumětelským Fordem..Zaprodali Švedsky "metal",,ale jedině diky motorum AUDI byly tam kde byly...Takže žádný nėmecky techno,,ale tuhé německé dlouhověké ingoty a inženýrství drželo Volvo nad vodou...Ted je to činská parodie,,ne auto,,ale sranec,,co se rozsype za 100tiskm..to je prosím volvo..nevyrábět,,zrušit,,,
blee

Odpovědět  |   | 
Alfama  |  01. 07. 2020 08:59

Tak to je skandál, že mi XC70 s 215 tisíci po 8 letech jezdí. Už jsem podle toho, co píšete měl mít třetí...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 201 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro