julo19
6. listopadu 2023 • 11:59

vždy ma fascinovalo na týchto novodobých Sodomkoch, že ani jeden z nich nemal frajerku
nuž semeno udieralo na hlavu a potom z toho vznikali tieto paskvily

Michal Vondruška
27. října 2023 • 16:11

Dříve jsem býval okolím označován za největšího idiota, když jsem tohle prznění aut považoval za zhovadilost.
A teď koukám, že došlo na má slova - udržovat auto v co možná nejlepším stavu místo toho, abych vyhazoval zbytečně peníze za tyhle nesmysly, byla vždycky lepší cesta.
Nezřídka kdy se také samozřejmě považoval nejlepší "tuner" zároveň za nejlepšího a nejrychlejšího jezdce. Kdo nedal ve 120 km/h dvojku (kvalt), jako by nebyl 🤣🤣
Nebudu lhát když řeknu, že mě pohled na ty vraky zahřál u srdce a jsem rád, že už je to za námi!

Dekv
21. července 2023 • 6:27

Většina po nehodě. Nečekaně..
Ale ta předposlední Felda dopadla dobře, nyní vypadá i líp

WRC Fabia R2 Twincharger
19. července 2023 • 19:00

Já jezdím klasikou..B-] mám všechno origoš vytuněné od VRS oddělení a s plnou palbou tak mi nic nechybí co bych ještě dodělával.. ale kdybych to tak neměl, tak by mě to asi pokoušelo.

Dekv
21. července 2023 • 6:31

Tak ono šlo o to se odlišit.
Když má někdo Fabii (byť VRS), pořád je to nezajímavá a nudná Fabie

k.ik
19. července 2023 • 15:39

nacpat balík peněz do auta, pak zjišťovat, jak zvednout výkon základního motoru a při prodeji se ta auta krčila vzadu v bazaru, nebo se vracela do původního stavu....

petr r. (petrumr)
19. července 2023 • 15:17

před učilištěm bylo k vidění lescos, my co jsme jezdili jawou 05 nemůžeme nezávidět. Podle mne nejlepší k vidění auto s lakem chameleon....

Daniel
19. července 2023 • 13:16

Už tehdy, když jsem s kámošema navštívil asi 3 tuning v Hradci Králové říkal. Pane bože. Co to je za otřesné ohavností discofiplních buzíků. Ty králové všech těch buzíků si ještě rovnalo před svá auta poháry. 😄👍Už tehdy jsem věděl, že do této společnosti nepatřím a ani nechci. Vždy jsem se tam ožral u stanu a těšil se až pojedeme pryč. Mám silně vrozený smysl pro malování, design, barvy a bylo to pro mě peklo. Auta jsou můj obrovský koníček. Procházet mezi již tehdy bezceným vrakovištěm do kterých mladí escobarové cpali vlastní nebo rodičů peníze bez ohledu na vkus nebo hodnotu vozu bylo peklo. Auta bylo mnohdy, jako přes kopírák. Tzv. co internet dál. Nesměla chybět drátěnka, převařená SPZ( tuhle uchylnost jsem nikdy nepochopil), plasty v interiéru nevkusně potaženy čímkoliv a k tomu lakovány. No a logicky výfuk. Ač ubral mnohdy na výkonu byl to tuning. 😄😄😄👍
Jsem rád, že je tato doba pryč a upravují se auta decentně značkově a profesionálně.

brk77
19. července 2023 • 16:20

Co je převařená SPZ?

Glyx
23. července 2023 • 0:27

Zavařený a vyrovnaný prolis na zadní RZ. Značka se pak přidělala na nárazník. Viz zelená felda.

Martin P.
3. března 2022 • 14:01

Šrot to byl většinou vždy a ikony jak pro koho. ....

Daniel
19. července 2023 • 13:23

Ikony tuzingu mladých vocasů bez vkusu.

Marco
23. února 2022 • 11:07

Mnohé z nich jsem viděl na vlastní oči kouzlo těch aut se vytratilo vždy u dalšího majitele v pořadí. Dnešní doba velí firemním úpravám málokdo to dělá doma v garáži. Max nakoupí díly a někde to profik spíchne dohromady.

Kuk Vykuk
29. ledna 2022 • 23:38

Dobře jim tak, stejně je to všechno jen tůzingovej šrot. Nalakovaná bída s tunama kitu.

Tuningac
29. ledna 2022 • 12:37

Boli to skvele roky.
Najradsej spominam na Minonske valky.
Skvela zabava,vela pekne porobenych aut a krasne neumele dievcata...
Radost spominat

Fanda
29. ledna 2022 • 15:50

To jsi asi jezdil jinam.za první to byly Mimoňske války od slova Mimoň neodvozeneho od žlutých chechtajicich se malých potvor,ale 9d města Mimoň,kde se na letišti akce konala. Já tam viděl pouze zmalované fifleny,většinu večer už ozralych,co gumovali jak zbesily,kde to smrdelo pruserem a ne málo se jich taky stalo na těchto akcích. Měl jsem z toho peníze a na těch "tunerech vydělával" ,takže akcí jsem zažil mraky.

Venda
29. ledna 2022 • 10:18

to má hodnotu jen v rámci komunity a ani v ní to není nijak prodejné. nesmyslné seriály o tuningu a jak jsou tisíce lidí ochotní dát za to miliony, je na zblbnutí. 99% úsilí do ztracena

Venda
29. ledna 2022 • 10:17

to má hodnotu jen v rámci komunity a ani v ní to není nijak prodejné. nesmyslné seriály o tuningu a jak jsou tisíce lidí ochotní dát za to miliony, je na zblbnutí. 99% úsilí do ztracena

Jiří
29. ledna 2022 • 7:37

Myslím , že jedna věc jak to vypadalo a druhá jak se k tomu dopracovali . Když to někdo postaví svejma rukama a hlavou , tak to prostě má vždy nějakou hodnotu , minimálně pro autora,ale když to olepíš "věcma " z e-shopů a ještě z Číny tak je to jen škoda peněz a času pokaždé.

Véna
29. ledna 2022 • 4:31

Matně si pamatuju, že mezi "povinné" prvky tunningu nebo vylepšení bylo zatmelit jakékoliv spáry na karosérii, mřížky na masce i jinde nahradit tahokovem, na kapotě větrací otvory, leckdy i falešné, samozřejmě tahokov. Podvozek pochopitelně snížený, rozšíření rozchodu pomocí podložek samozřejmě. Dále pamatuji na nezbytná mračítka nad světlomety. Ti snaživější se pustili do dveří, aby se otvíraly nahoru, že se leckdy kvůli táhlům do auta nastupovalo ještě hůř nevadilo. Těch nezbytných úprav bylo pochopitelně daleko víc, už mě to nebaví psát.

R
19. července 2023 • 18:30

Souhlasím, ale aspoň ti lidé něco uměli…ti dnešní by to, myslím nezvládli…

Axel Toronto (xax41)
29. ledna 2022 • 2:16

Pamatuji z té doby jednoho takového Pininfarinu z ulice u našich známých. Renault 21 (absolutně antituningovej křáp) se světlama z Corsy B, nárazníky z designového studia Laminátové okapy Pepek Opíchal které byly na karoserii napasované asi deseti kily tmelu, zadní křídlo Cosworth (to prý jednou ztratil do předního okna auta co jelo za ním), nějaká úžasná ohromná kola a kilometr samolepících chromovaných lišt. Prý nejlíp investované peníze. Pak si nabalil takovou ošklivou děvu a protože se kočárek nevešel do kufru k Subwooferu a zesilovačům, tak ten klenot vyhandloval za ještě víc okysaného Formana.

Juraj K.
28. ledna 2022 • 21:50

A takto sa zrodili budúce vraky!
Ale aj teraz je sem-tam vidieť takéto ,,skvosty" a vodičov, ktorí zatvrdli v minulom tisícročí javascript:void InsSm(';-)')

Ludanek
28. ledna 2022 • 21:39

Uz tenkrát všechny tyto vozy byli vraky 🤦🏻

Apollo587
28. ledna 2022 • 22:43

Jasně že ano, určitě jsi znal historii všech těchto vozů včetně dokumentace úprav. Když tak s jistotou píšeš že všechny.

Ondra
28. ledna 2022 • 20:09

Ono je to jako s módou. Když se na sebe podíváte před 20ti lety a teď... To samý ten tuning, mělo to svůj vývoj. Podívejte se na španělskou scénu a tam uvidíte teprve hardcore 😀
Takže ano, dnes kolotocarina, dříve to ale mělo nějakou tradici a svoje zájemce si to našlo...byli jste někdy na takovém srazu? Bylo tam lidi a aut jako blázen.

Tuningac
29. ledna 2022 • 12:30

Spanielska scena je este slaby hardcore oproti takej japonskej scene,kde jazdia ine kolotoce

Bikepunk
28. ledna 2022 • 18:33

U nás se že sračkoidních aut dělalo něco co nikdy nebyla (Š120 a podobně). Tihle kluci a tuneři u nás obecně trpěli bludem, že to umí lépe než ti, co auto postavili nebo nakreslili. V 99% případů byl vizuální i funkční výsledek mnohem horší, než u původního auta. Bez citu pro design, techniku i detail. Za mě škoda peněz i času. Individualizace není vůbec špatně. Jenže všechno chce dávku rozumu. Z vrány kanára neuděláš. Stejně jako že stodvácy Ferrari. Není divu, že auta skončila zrovna takhle. Na druhou stranu je pravda, že i mezi upravenými auty se najdou klenoty. Jenže ta nedělali lidi bez talentu a patřičných znalostí.

Jiří
28. ledna 2022 • 18:25

Většinou to byl šrot už v době největší "slávy".

trent
28. ledna 2022 • 17:36

Před těmi cca 20 lety mi to přišlo zajímavé. Dnes zpětně zjišťuji, že to vesměs byl relativně draho provedený hnus. A možná ten vizual a následně osud byl obrazem tvůrce.
Abych jen nekritizoval(po dvou dekádách je to trochu passé), oranžová Felicia vlastně vyrostla do krásy.

Venca
28. ledna 2022 • 15:37

Sem přesně pasuje: Když je blbá hlava, trpí celý auto.

Wildcunt
28. ledna 2022 • 14:39

Typco, to fakt delate clanek na zaklade dvanact let stare galerie na Facebooku? 😂

Kuk Vykuk
29. ledna 2022 • 23:44

Ano, tak zoufalé to Autorevue je. :D

emkejx
28. ledna 2022 • 14:35

keby to boli uschovali, vystavili ci vydrazili ako auta z F&F, mohli sme dnes tieto skvosty sledovat s vyplazenym jazykom

Pete
28. ledna 2022 • 13:44

Zaujímavé že podozrivo veľa týchto "vylepšených" áut skončilo nehodou. Asi neboli až tak vylepšené

Masox
28. ledna 2022 • 13:48

A jejich majitelům to taky vysloveně prospělo ROFLMAO

eLzyx
28. ledna 2022 • 12:02

v jednom případě tam vidím dokonce zlepšení. Foto 35->36. Kdy z vytuzené Feldy se stala docela pěkná Felicie v téměř originálním provedení.

AnJa
28. ledna 2022 • 11:09

Je zajímavé že většina z těch tunningových aut skončila nějak zbořená a k tomu navíc na předek. Víc asi netřeba dodávat, úsudek ať si každý udělá sám.

jozka
28. ledna 2022 • 14:43

Napadlo mne presne to same. V jednom kojot, ve vsem kojot.

LOL
28. ledna 2022 • 13:54

Neboj se toho, klidně napiš DRTIVÁ většina, protože musíš započíst i ty exempláře, které někdo už opravil pomocí dílů z jiného auta. :-DNení se taky čemu divit, když majitel chce, aby jeho auto vypadalo jako závodnička pětka, tak podle toho taky bude jezdit (a bourat).

Masox
28. ledna 2022 • 13:47

To jsem zrovna chtěl napsat. Že ze zpusobu nabourání jasně čiší smutnej fakt, že počet kol na těch autech o mnoho řádů převyšoval IQ majitelů, a to i v případě audin.

berka
28. ledna 2022 • 10:00

Většina těch aut byla už ošklivá předtím, takže se vzhledově zas tak moc nestalo. Na každém kýbl kitu a paleta laminátu.
Nevím čím to je, že ta auta měla dvakrát takovou smůlu. Poprvé když je dostal do rukou takový tuzer a podruhé když se snažil ukázat jak navíc umí jezdit.

><
28. ledna 2022 • 9:29

Houpačky. Fuj.

JA-NE
28. ledna 2022 • 9:24

hnusna kolotocarina

Q
28. ledna 2022 • 8:53

Ve fotogalerii nevidím tuning (= zlepšení vlastností auta), ale pouze tuzing (co nejvíce nápadné vzhledové změny, které však často nejen ke zhoršení vlastností auta). Kolikrát člověku bylo až líto, že někdo vyloženě ničí původně krásné a funkční auto.

OnlyTruth
28. ledna 2022 • 10:30

ponimat to dnes v roku 2022 tak to tak vyznie.. ale ak by si tu eru zazil tak by si vedel, ze bola kategoria showcar a tie nemali za ucel byt na trati a pretekat .. (aj ked osobne som si taketo auta nevytvaral a zdy som bol radsej zastanca funkcnosti) tak by som ich obhajil, ze to bol ich takyto konicek a je to lepsie ako prepit v krcme tie peniaze.. to sproste slovo "tuzing" je podla mna urazkou minulej generacie tuningu a vdaka tomu sme tu kde sme a aky smer berieme ... cize deti mali by ste mat trochu respekt

Q
28. ledna 2022 • 12:08

Showcar chápu, to měly i automobilky.
Ale jak jde vidět z fotogalerie nehod, mnoho majitelů těchto showcarů s tím chtělo jezdit po běžných silnicích. A to už je z mého úhlu pohledu jednoznačně tuzing.

OnlyTruth
28. ledna 2022 • 14:42

tak ano ale vacsina to nanestastie asi mala ako daily :-( co je samozrejme hned chyba .. taketo nieco ma byt pouzivane na ine ucely

buds
28. ledna 2022 • 11:42

Hele já tu éru zažil a myslím si naprosto stejné co ten nad tebou, naprostá většina byl hnusnej tuzing, který se jen lišil kvalitou provedení. On totiž základ jakéhokoliv tuningu, i toho vizuálního, je vzít pěkné a zajímavé auto a s ní pracovat. A to felcky, nedejbože starší škodárny fakt nesplňovaly, takže ty jejich úpravy vypadají zoufale - nakonec i ten Rabbit je sice řemeslně zpracován super, ale ten výsledek je designový humus.
On celkově je vizuální tuning taková pseudodisciplína pro ty jednodušší, stačí se podívat na ty různé výstavy, případně i mraky různých TV show a všude je to o tom samém - přeplácat auto/motorku vším možným, hlavně aby to bylo "hustý"

OnlyTruth
28. ledna 2022 • 12:04

ako v tom mas pravdu, ze vela ludi to neurobilo fakt kvalitne alebo vybrali auta ktore mali na nic zaklad a zbytocne ich bolo upravovat. myslim si, ze keby ludia mali peniaze urcite by netuningovali a nechodili na 120/Feliciach . a ono ten styl ala FnF alebo Underground mal nieco do seba, neboli to len sive auta s vacsimi kolesami ako to je dnes, aspon tam bola nejaka ta dusa toho tunera (aj ked ako hovoris vo vela pripadoch to dopadlo hrozne) :-D

Fanda
28. ledna 2022 • 8:26

Tak tu zaltou dobu - roky cca 2002 až možná 2006 jsem zažil na vlastní kůži. Nicméně ne jako tuner, ale pracovně, kdy jsem vozily autohifi. Jo to byly zlaté časy pro nás :) . Ale některá auta stály za to a některá byla fakt hrůza. Každopádně se nedivím, že tech aut rozflákali tolik, protože můj názor na tunery byl vždy stejný, že umí jezdit jen rovně na sprintu :) . A těch tuningů jsem zažil mraky.

Spinakr
29. ledna 2022 • 22:56

"že umí jezdit jen rovně na sprintu :)" Smutné je, že i tato věta je docela přehnaná :)

Null.finite
28. ledna 2022 • 8:25

Většina se prostě stala obětí dopravních nehod. A je jen logický, že dnes už do toho znova ten a čas a peníze, majitelé dávat nebudou.

Anonymizovaný
28. ledna 2022 • 7:40

Na pohodu. Alespon se s tim jezdilo.

Doporučujeme

Články odjinud