Kdyby vznikl nový Peugeot RCZ, mohl by vypadat nějak takto. Líbil by se vám?

lol  |  07. 06. 2020 15:12

Yes

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  07. 06. 2020 15:27

krásne by to bolo, keby tam daju ten 1,6+elektro s 300hp 4x4 tak by to bolo zaujimave vozenie

Odpovědět  |   | 
Zbyšek  |  07. 06. 2020 18:14

Raději ne, už to neumí.

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  08. 06. 2020 06:50

Článek o hovnu. Jakýpak coby kdyby... pište o realitě, a né o tom co by bylo, kdyby....

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  08. 06. 2020 08:28

Realita stojí za houby, doba nepřeje ani mainstreamovým kategoriím aut. A chápu, že se novinářům ani nechce psát o stále více stejných SUV.

Odpovědět  |   | 
><  |  08. 06. 2020 08:16

Audi R8 tu už máme.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  08. 06. 2020 12:24

Nechápu to české škarohlídství. Není třeba aby každé nové menší kupé překonávalo Caymana. A u všech jen porovnávat zrychlení a počet válců.
Proč nemít nějaké kupé třeba jen s 200 koníky a přitom být mezi ostatními designovým králem. A tohle by určitě nad ostatními vysoce vyčnívalo. Být zazobaný, tak tohle klidně koupím děckám. 4-válec, 200 koní, no problem. Ne každé kupé musí mít 400 koní a stát dva mega.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  08. 06. 2020 14:58

To je těžké... Spousta lidí má v hlavě ještě léty zkreslené zážitky z lehkých kupé osmdesátých a devadesátých let, do kterých usedali jako mladí a naivní letci, a tehdy i 100 koní v autě o 900 kg byla neskutečná síla. (Jo, taky jsem jezdil s CRX, které mi po autoškole ve Felicii připadalo jako raketa, přitom to reálně nebylo nic moc. Taky jsem měl dvoulitrový sedan se 130 koníky a myslel jsem si, že nic lepšího není.) Dnes, když se dá vydolovat 300 koní z průměrného hatchbacku, mají všichni pocit, že kupé musí být přeci něco více. Však se podívej na diskuse okolo GT-86, Mazdy MX-5, všichni jen brečí, že to je slabé, že jim to natře ten či onen Golf, Focus či Octavia... Jo, v přímé jízdě a sprintu bez problémů, ale to je taky jediné, čím tihle závodníci ještě mohou oslnit.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  08. 06. 2020 19:31

To je problém, že se všechno háže do jedné kategorie, zde sportovní kupé. Trochu za to může i to, že některá auta ztěžkla a některá podražila. Pak už nedává až tolik smysl označení jako cheap nebo lightweight. Je Miata light = určitě ano , je cheap = no určitě ne.
Nějaké tři kategorie těchto základních kupé by se hodilo zaužívat.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  09. 06. 2020 08:47

No zdaleka všichni nebrečí, to jen ti co si to pořídili (nebo by si to pořídili), aby to někomu natřeli a srovnávají hlavně akceleraci pokud možno na dálnici. Ti co s tím jezdí, tak to mají čistou radost z jízdy a řízení.

Odpovědět  |   | 
vvvv  |  11. 06. 2020 21:46

prilis nemecke... ale inak gut.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 11 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 51 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta