Kdyby vznikl nový Peugeot RCZ, mohl by vypadat nějak takto. Líbil by se vám?

11 komentářů

vvvv
11. června • 21:46

prilis nemecke... ale inak gut.B-]

Jan
8. června • 12:24

Nechápu to české škarohlídství. Není třeba aby každé nové menší kupé překonávalo Caymana. A u všech jen porovnávat zrychlení a počet válců.
Proč nemít nějaké kupé třeba jen s 200 koníky a přitom být mezi ostatními designovým králem. A tohle by určitě nad ostatními vysoce vyčnívalo. Být zazobaný, tak tohle klidně koupím děckám. 4-válec, 200 koní, no problem. Ne každé kupé musí mít 400 koní a stát dva mega.

Allamarein
8. června • 14:58

To je těžké... Spousta lidí má v hlavě ještě léty zkreslené zážitky z lehkých kupé osmdesátých a devadesátých let, do kterých usedali jako mladí a naivní letci, a tehdy i 100 koní v autě o 900 kg byla neskutečná síla. (Jo, taky jsem jezdil s CRX, které mi po autoškole ve Felicii připadalo jako raketa, přitom to reálně nebylo nic moc. Taky jsem měl dvoulitrový sedan se 130 koníky a myslel jsem si, že nic lepšího není.) Dnes, když se dá vydolovat 300 koní z průměrného hatchbacku, mají všichni pocit, že kupé musí být přeci něco více. Však se podívej na diskuse okolo GT-86, Mazdy MX-5, všichni jen brečí, že to je slabé, že jim to natře ten či onen Golf, Focus či Octavia... Jo, v přímé jízdě a sprintu bez problémů, ale to je taky jediné, čím tihle závodníci ještě mohou oslnit.

ACE
9. června • 8:47

No zdaleka všichni nebrečí, to jen ti co si to pořídili (nebo by si to pořídili), aby to někomu natřeli a srovnávají hlavně akceleraci pokud možno na dálnici. Ti co s tím jezdí, tak to mají čistou radost z jízdy a řízení.

Jan
8. června • 19:31

To je problém, že se všechno háže do jedné kategorie, zde sportovní kupé. Trochu za to může i to, že některá auta ztěžkla a některá podražila. Pak už nedává až tolik smysl označení jako cheap nebo lightweight. Je Miata light = určitě ano , je cheap = no určitě ne.
Nějaké tři kategorie těchto základních kupé by se hodilo zaužívat.

><
8. června • 8:16

Audi R8 tu už máme.

Hrd
8. června • 6:50

Článek o hovnu. Jakýpak coby kdyby... pište o realitě, a né o tom co by bylo, kdyby....

Allamarein
8. června • 8:28

Realita stojí za houby, doba nepřeje ani mainstreamovým kategoriím aut. A chápu, že se novinářům ani nechce psát o stále více stejných SUV.

OnlyTruth
7. června • 15:27

krásne by to bolo, keby tam daju ten 1,6+elektro s 300hp 4x4 tak by to bolo zaujimave vozenie

Zbyšek
7. června • 18:14

Raději ne, už to neumí.

lol
7. června • 15:12

Yes

Doporučujeme

Články odjinud