Kdyby vám Range Rover Evoque kabrio přišel málo výrazný, je tu Hamann

Některé modely jsou natolik extravagantní, že už si nemusí pomáhat žádným tuningem. Příkladem za všechny může být například Range Rover Evoque Convertible, tedy crossover, který má přitom plátěnou skládací střechu. Pozornost totiž budí všude, kam se vydá. 

Range Rover Evoque Convertible není nesmysl [první jízdní dojmy]

Range Rover Evoque Convertible není nesmysl [první jízdní dojmy]

Německý Hamann ho i tak ještě upravil, auto se postavilo na 22palcové disky Anniversary Evo, které mohou dostat jednu ze tří různých povrchových úprav. Změny designu vychází z úprav klasické verze, takže je tady nový, mnohem výraznější, nárazník s vodorovným pásem LED denního svícení. V zadní části si můžete všimnout rozšíření nárazníku, decentního spoileru a koncovky výfuku umístěné uprostřed. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Range Rover Evoque tak, jak si ho představuje německý Hamann.
Je pohlednější než originál? 

Jen u úprav designu ovšem nezůstalo, Hamann se dále podíval na pohonné jednotky. Klasický dvoulitrový turbodiesel dokáže vyladit na 155 kW (210 k) a 480 Nm (+30 k, +60 Nm), z benzínového čtyřválce Si4 vydoluje hned 191 kW (260 k) a 395 Nm točivého momentu (+20 k, +55 Nm). 

Range Rover Evoque: Oslavná edice Ember a pár novinek pro rok 2017

Range Rover Evoque: Oslavná edice Ember a pár novinek pro rok 2017

Pokračovat s úpravami můžete doplňky v interiéru, které zahrnují například kryty pedálů z anodizovaného hliníku či LED projektory, které při odemknutí vozu osvítí silnici logem Hamann. 

Klepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků