Kdyby vám Range Rover Evoque kabrio přišel málo výrazný, je tu Hamann

Některé modely jsou natolik extravagantní, že už si nemusí pomáhat žádným tuningem. Příkladem za všechny může být například Range Rover Evoque Convertible, tedy crossover, který má přitom plátěnou skládací střechu. Pozornost totiž budí všude, kam se vydá. 

Range Rover Evoque Convertible není nesmysl [první jízdní dojmy]

Range Rover Evoque Convertible není nesmysl [první jízdní dojmy]

Německý Hamann ho i tak ještě upravil, auto se postavilo na 22palcové disky Anniversary Evo, které mohou dostat jednu ze tří různých povrchových úprav. Změny designu vychází z úprav klasické verze, takže je tady nový, mnohem výraznější, nárazník s vodorovným pásem LED denního svícení. V zadní části si můžete všimnout rozšíření nárazníku, decentního spoileru a koncovky výfuku umístěné uprostřed. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Range Rover Evoque tak, jak si ho představuje německý Hamann.
Je pohlednější než originál? 

Jen u úprav designu ovšem nezůstalo, Hamann se dále podíval na pohonné jednotky. Klasický dvoulitrový turbodiesel dokáže vyladit na 155 kW (210 k) a 480 Nm (+30 k, +60 Nm), z benzínového čtyřválce Si4 vydoluje hned 191 kW (260 k) a 395 Nm točivého momentu (+20 k, +55 Nm). 

Range Rover Evoque: Oslavná edice Ember a pár novinek pro rok 2017

Range Rover Evoque: Oslavná edice Ember a pár novinek pro rok 2017

Pokračovat s úpravami můžete doplňky v interiéru, které zahrnují například kryty pedálů z anodizovaného hliníku či LED projektory, které při odemknutí vozu osvítí silnici logem Hamann. 

Klepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků