Vždy se najde někdo, pro koho je výkon už tak nabušeného auta prostě moc nízký. I na takové lidi se stále myslí.
BMW M5 CS se považuje za jedno z nejlepších BMW M moderní historie, představilo se na začátku minulého roku a z osmiválce o objemu 4,4 litru disponovalo výkonem 467 kW (635 koní) a maximem točivého momentu 750 N.m. To stačilo k akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,0 sekundy a k dosažení maximální rychlosti 305 km/h. Vůz disponoval pohonem všech kol xDrive s možností režimu zadokolky, převodovka byla automatická osmistupňová.
Bylo to ale hlavně díky šasi a celkovému naladění, díky čemu se tento vůz stal tak oblíbeným, a dokonce si odnesl vítězství v anketě ECOTY od kolegů z časopisu Evo. Špičky oboru daly vozu přednost před Lamborghini Huracán STO i Porsche 911 GT3 Touring. To už o něčem vypovídá. Z tohoto pohledu se tak další tuning vozu zdá absolutně zbytečný. Německý Manhart chce ale vyhovět skutečně všem zákazníkům.
MH5 GTR se díky softwarové úpravě a karbonovému sání pyšní výkonem 579 kW (777 koní) a točivým momentem 935 N.m. Nová výfuková soustava z nerezové oceli ústí vzadu taktéž čtyřmi koncovkami a v závislosti na trhu dodání je možné dodání bez katalyzátoru. Manhart dále osadil vůz podvozkem KW a osadil jej svými 21palcovými koly s pneumatikami Michelin.