Šéf Ferrari promluvil: Kdy dorazí hybrid a jak dopadne V12?

kolkyno  |  14. 03. 2019 17:24

Dufam ze Ferrari vybavi vynimku v eu a bude mat stale v ponuke V12. Ak nie, nech idu vsetci do riti!

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  15. 03. 2019 07:36

Ferrari ako značka, ktorá v EU nepredá 10000 tisíc aut ročné má výnimky. Skôr sa bojím, že problém bude v tom, že snoby sa budú chcieť tváriť zeleno a tomu sa budú prispôsobovať aj prémiové značky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 03. 2019 09:09

Neni snob jako snob. Podle mne se da zit 'zelene' a pro poteseni pravidelne provetravat V12 F. To F (a podobne skvosty) neni vykuchany stary naftak a neparkuje/nejezdi jich 'milion' na kazdem rohu.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  14. 03. 2019 17:46

V12 zůstane. Tak se prostě nebude prodávat v EU. Bohatých šejků je stále dost.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 03. 2019 21:37

Nejvyssi cas nahrat/zaznamenat na kvalitni vinyl poctive plnokrevne motory.

Odpovědět  |   | 
marknote  |  14. 03. 2019 22:29

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  15. 03. 2019 10:20

ten cesky je nakvalitnejsi a zase sa vyraba, tak teda uz len nahrat ten zvuk a na koniec mozu dat zvuk elektromotora

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 90 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 143 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A