Kdo zaváhá, nežere! Brutální Dodge Challenger SRT Demon letos skončí

Americká automobilka fanoušky monstrózního Challengeru SRT Demon nepotěšila. Vyrobeno bude skutečně jen 3 300 kusů.

Pokud jste doufali, že si pořídíte Dodge Challenger SRT Demon pro rok 2019, musíme vás zklamat. Automobilka nevyrobí více než plánovaných 3300 kusů. Tato skutečnost se nezměnila od debutu vozu. Americká automobilka od začátku plánovala vyrobit pouze 3.000 kusů pro USA a dalších 300 pro Kanaďany.

Během posledních pár týdnů fanoušci Demonu sdíleli informace, že by Dodge mohl pokračovat ve výrobě tohoto monstra. Nicméně, zůstane jen u verze pro rok 2018, další kusy se už nevyrobí. 

"Pouze 2018, jeden rok a hotovo. Lidé, kteří sedí a čekají na příští rok, budou zklamáni," řekl Tim Kuniskis, šéf americké automobilky v rozhovoru pro web Allpar.com. 

Zapomenuté koncepty: Dodge Demon měl být levnější verzí sporťáku Viper

Zapomenuté koncepty: Dodge Demon měl být levnější verzí sporťáku Viper

Kdyby tomu bylo jinak a automobilka by vyrobila více kusu, mohla by nastat choulostivá situace. Někteří si totiž Demon kupují jenom jako investici právě kvůli limitovanému počtu kusů. Pokud by se vyrobilo nakonec více vozů, mohlo by to skončit soudních sporů za falešnou reklamu. Znáte Ameriku...

Dodge Challenger SRT Demon pohání přeplňovaný osmiválec s objemem 6,2 litru. Ten poskytuje výkon 626 kW a točivý moment 1.044 N.m. Zrychlení  z 0 na 96 km/h zvládne za pouhých 2,3 sekundy. 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 52 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků