Kdo zaváhá, nežere! Brutální Dodge Challenger SRT Demon letos skončí

Americká automobilka fanoušky monstrózního Challengeru SRT Demon nepotěšila. Vyrobeno bude skutečně jen 3 300 kusů.

Pokud jste doufali, že si pořídíte Dodge Challenger SRT Demon pro rok 2019, musíme vás zklamat. Automobilka nevyrobí více než plánovaných 3300 kusů. Tato skutečnost se nezměnila od debutu vozu. Americká automobilka od začátku plánovala vyrobit pouze 3.000 kusů pro USA a dalších 300 pro Kanaďany.

Během posledních pár týdnů fanoušci Demonu sdíleli informace, že by Dodge mohl pokračovat ve výrobě tohoto monstra. Nicméně, zůstane jen u verze pro rok 2018, další kusy se už nevyrobí. 

"Pouze 2018, jeden rok a hotovo. Lidé, kteří sedí a čekají na příští rok, budou zklamáni," řekl Tim Kuniskis, šéf americké automobilky v rozhovoru pro web Allpar.com. 

Zapomenuté koncepty: Dodge Demon měl být levnější verzí sporťáku Viper

Zapomenuté koncepty: Dodge Demon měl být levnější verzí sporťáku Viper

Kdyby tomu bylo jinak a automobilka by vyrobila více kusu, mohla by nastat choulostivá situace. Někteří si totiž Demon kupují jenom jako investici právě kvůli limitovanému počtu kusů. Pokud by se vyrobilo nakonec více vozů, mohlo by to skončit soudních sporů za falešnou reklamu. Znáte Ameriku...

Dodge Challenger SRT Demon pohání přeplňovaný osmiválec s objemem 6,2 litru. Ten poskytuje výkon 626 kW a točivý moment 1.044 N.m. Zrychlení  z 0 na 96 km/h zvládne za pouhých 2,3 sekundy. 

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků