Kdo zaváhá, nežere! Brutální Dodge Challenger SRT Demon letos skončí

Americká automobilka fanoušky monstrózního Challengeru SRT Demon nepotěšila. Vyrobeno bude skutečně jen 3 300 kusů.

Pokud jste doufali, že si pořídíte Dodge Challenger SRT Demon pro rok 2019, musíme vás zklamat. Automobilka nevyrobí více než plánovaných 3300 kusů. Tato skutečnost se nezměnila od debutu vozu. Americká automobilka od začátku plánovala vyrobit pouze 3.000 kusů pro USA a dalších 300 pro Kanaďany.

Během posledních pár týdnů fanoušci Demonu sdíleli informace, že by Dodge mohl pokračovat ve výrobě tohoto monstra. Nicméně, zůstane jen u verze pro rok 2018, další kusy se už nevyrobí. 

"Pouze 2018, jeden rok a hotovo. Lidé, kteří sedí a čekají na příští rok, budou zklamáni," řekl Tim Kuniskis, šéf americké automobilky v rozhovoru pro web Allpar.com. 

Zapomenuté koncepty: Dodge Demon měl být levnější verzí sporťáku Viper

Zapomenuté koncepty: Dodge Demon měl být levnější verzí sporťáku Viper

Kdyby tomu bylo jinak a automobilka by vyrobila více kusu, mohla by nastat choulostivá situace. Někteří si totiž Demon kupují jenom jako investici právě kvůli limitovanému počtu kusů. Pokud by se vyrobilo nakonec více vozů, mohlo by to skončit soudních sporů za falešnou reklamu. Znáte Ameriku...

Dodge Challenger SRT Demon pohání přeplňovaný osmiválec s objemem 6,2 litru. Ten poskytuje výkon 626 kW a točivý moment 1.044 N.m. Zrychlení  z 0 na 96 km/h zvládne za pouhých 2,3 sekundy. 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků