Kolik nás v Česku stojí dopravní zácpy? Konečná suma je vyšší, než byste čekali!

Američany stály dopravní zácpy v roce 2018 na produktivitě téměř dva biliony korun. Situace v České republice není o moc přívětivější.

Dopravní zácpy jsou nejen na českých silnicích častým úkazem a velkým problémem, který by se měl řešit. Mezi nejčastější příčiny se řadí opravy silnic, dopravní nehody a poddimenzované silnice, které nejsou na stále početnější vozový park připraveny. Svůj podíl na tom ale mají třeba i špatně umístěné připojovací pruhy pro autobusy.

Vzduch je v Evropě díky koronaviru dvakrát čistější. Může za to i řídnoucí doprava

Vzduch je v Evropě díky koronaviru dvakrát čistější. Může za to i řídnoucí doprava

S dopravními zácpami se ovšem pojí nejedna nepříjemnost. Jednou z těch největších je finanční ztráta lidí, kteří místo produktivity trčí v koloně. V Americe jde o velký problém. Podle statistik byla v roce 2018 produktivita Američanů kvůli stání v kolonách o 87 miliard dolarů nižší (2 biliony korun). Jak je na tom Česká republika? Odpověď najdete v jenom ze starších dílů pořadu Kdo to platí? z dílny internetové televize Mall.tv.

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

včera | Richard Herbich | 85 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 83 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků