Kdo přežije? Dalšího BMW Z4 se nedočkáme, otazník visí i nad kupé řady 8 nebo X2

Sir CHerokee  |  31. 07. 2019 14:23

Takže to zajímavé, co je činí výjimečnými škrtnou a ostatní si nechají? Asi se chtějí zařadit po bok mainstreamu...

Odpovědět  |   | 
Bob  |  31. 07. 2019 14:56

BMW má nového šéfa a tomu jsou tradice a výjimečnost ukradené. Na druhou stranu si za to zákazníci můžou sami, kdyby po tunách nekupovali ty obludy jako jsou X4, X6 atd. vypadala by nabídka značky jinak.

Odpovědět  |   | 
JK  |  31. 07. 2019 14:51

Lidi dnes nakupují především očima - víc než kdy jindy, tak by mohlo i pomoci přestat prostě dělat ošklivá auta. Navíc spolehlivost a hravost už taky není co bývala. Například u modelů GT se mi líbí koncepce, ale výsledek je vizuálně otřesný. Nevyvážený, jak buran na steroidech, co jede ve fitku jenom ruce a pekáč buchet se mu dělá "díky vitamínům" na pupku. Nebo poslední Z4 bojuje se sériemi X4 a X6 o nejošklivější BMW všech dob - hnusnej sporťák prostě nemůže trhat prodejní rekordy (pokud není tak hnusnej, až je to hezký), když zrovna v této kategorii je to sakra důležitý aspekt. O těch obřích ledvinách napříč portfoliem ani nemluvě. Vizuálně je současné BMW prostě čínskou konfekcí s německým původem. Což je dost schizofrenní a je otázkou, jestli na tohle i ten číňan vůbec slyší/vidí. Když chci exkluzivní evropskou prémii tak chci Durera a ne Hokusaie. Dneska sem potkal slušně zachovalou E34 a na to, že BMW mě jako značka příliš neoslovuje, tak jsem v duchu oceňoval nezaměnitelný charakter čpící ze střídmosti. Současná pětka je vedle toho prostě silně zaměnitelná konfekce. BMW by se mělo vrátit ke kořenům do doby před Bangela a navázat na "BMW". A samozřejmě zapracovat na spolehlivosti a proškrtat modely, které k této značce prostě nepatří. Aktuálně má zbytečně velké portfolio polotovarů. Ale nálepku "vyrobeno ze zmraženého polotovaru" by dnes měly používat snad všechny evropské značky.

Odpovědět  |   | 
Wao Kuo Lin  |  01. 08. 2019 09:21

Bmw moooc krásná. Dělat přesně takhle. Doma Peking, nestíhat prodávat, moc velký zájem. Já tady koupit nová X6, připomínat mi domov. Přítelkyně Chiou zezdit X2, nádhera znak na zadním bocním sloupku, velmi decentní. Já prosila prodavač, jestli znak svítit, když ona jede. Zatím ne, nový model ano. Bmw bravo!

Odpovědět  |   | 

Té Z4 je škoda. To je zajímavé, že vědí, ale nic neudělají a jenom na motorech zvyšují výkony a montují turba a dělají auta, která nejsou kolem komína. Dejte tam dvoulitr bez turba a šestikvalt a lidi to budou kupovat jak dříve.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  31. 07. 2019 16:34

Problém je v tom, že taková auta by sice fanoušci v internetových diskusích strašně moc chtěli, ale reálně je skoro nikdo nekupuje, takže se automobilkám nevyplatí vyrábět. Mladý člověk bez rodiny by sice roadster nebo kupé chtěl, ale nemá na něj peníze, a starší člověk s dostatečným příjmem už má zpravidla i rodinu, takže si místo zábavného, ale nepraktického sporťáku většinou koupí praktické auto s výkonným motorem, dnes typicky nějaké SUV. Sporťáky a kabriolety tak reálně kupuje akorát velmi omezená cílová skupina: dobře vydělávající lidé bez rodin, starší zákazníci s dostatkem peněz a odrostlými dětmi, nebo velmi bohatí lidé, kteří si můžou dovolit klidně několik drahých aut. Kromě toho v době cenově dostupných elektrických aut se zrychlením hluboce pod 4 vteřiny už spousta lidí o benzinovém autě na zábavu ani neuvažuje a raději koupí sedan nebo sedmimístné SUV se zrychlením supersportu. Dvoulitrový sporťák s manuální převodovkou navíc koupí jen hodně velký fajnšmekr, protože cenově nebude o nic levnější než přeplňované auto, ale zato mu spolehlivě ujede každý hot hatch a ve většině situací i všechny lepší sedany a SUV, o výkonných sportovních autech ani nemluvě. Stačí se podívat na prodeje MX-5, GT86 a BRZ.

Odpovědět  |   | 

já mám rodinu a tu Z4 jsem si koupil stím dvoulitrovým motorem a manuální 6 a je mě to u prdele, že mě všichni předjíždí, jízda roadsterem je vlastně uplně o jiném životě než ty SUV s alcantarou na sedadlech. MX5 se špatně prodává?

Odpovědět  |   | 
XY  |  01. 08. 2019 13:14

On ale mluví o nových autech, ne o olítané hujdě z Německa.

Odpovědět  |   | 

A co se stane s novým autem, když člověk chce si koupit zase nový? Já jsem třeba kupoval funglovku s max 20km již dvakrát a s autama to je vlastně jak s člověkem, tvoje matka je taky olítaná hujda? Bud v klidu, nový auto s Okm nekoupíš.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  31. 07. 2019 17:15

Jediný sporťák v nabídce a oni jej odstřelí jak prašivého psa. Předpokládám, že dalších 5 SUV obludek se naopak v nabídce objeví.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  31. 07. 2019 17:47

Už se schválená X8, už teď mě jímá hrůza.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  31. 07. 2019 20:06

....a M2,M3/4 sú čo? Limuzíny?

Odpovědět  |   | 
XY  |  02. 08. 2019 23:01

M2 je kupé nižší střední, M3 je sedan střední a M4 kupé střední třídy.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  31. 07. 2019 21:39

Ja preferujem celý život Mercedes takže BMW ako hlavný konkurent nemám rád ale mne sa práveže prvý krát stalo že som sa obzrel za dvoma modelmi BMW ktoré sa mi naozaj páčia.A to je X2 a Z4.Hlavne X2 je podla mna velmi pekné auto a keď je dobre nakonfigurované tak musím uznať že v tejto triede čo sa týka designu momentálne Mercedes nemá odpoveď.Škoda ak ich prestanú vyrábať.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 08. 2019 08:17

Každý dělá jen to, o co je zájem. Nekupujte trapná SUV a nebudou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 12 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro